Tapahtuu tulevaisuudessa, kun analogialähetykset on lopetettu.
Mummeli, joka on oppinut ajastamaan videonsa tallettamaan salkkarit (tai jotain muuta) myöhemmin katseltavaksi, ei enää voi tehdä sitä perusdigiboksilla, jos katsoo salkkareiden lähetysaikaan toista kanavaa telkkarilla. Ja ei se kovin helppoa ole sitten muutenkaan, kun on ajastettava myös digiboksi tallennusta varten.
Eipä näe kohta mummu salkkareita
6
527
Vastaukset
- mummolle
kiintolevyllinen boxi niin kylläpä pelittää.
Panee boksin päälle oikealle kanavalle, niin riittää ajastaa videot. Harva mummu muuten ajastelee mitään videoita.
- 3xmummu
Me nykyajan mummut osaamme kyllä ajastaa videot, kytkeä digiboxit ym. Onko mummu mielestäsi aina vanha ja vaivainen, vähä-älyinen? Älä käytä mummu sanaa väärin.
- Immu
Ainakin minun videossa on SAT-kytkin.
Riittä, kun ajastan boksina.
Laitan SAT-kytkimen päälle, niin video
nauhoittaa silooin kun boksi aukeaa.
Videon ajastamista ei enää tarvita. - mummeli 78 vuotta
Mulla ei oo asian suhteen mittään onkelmia.
Ostin boksit ensimmäisten joukosa, taitaa olla jo melkein 4 vuotta sitten.
Nokialaisia, katsotaanpa...210T.
Toinen viteossa, toinen telkkarissa, kummipoika asenti silleen että nappia painamalla vaihtuu kumpi päällä. Tai sitten viteo.
Toimineet koko ajan niin hienosti että saa mun puolesta
analokiat mennä menojaan.
Poksit on aina päällä, viteot ajastetaan silloin
kun tarvitaan sillä puolella.
Ei mitään onkelmia, pitäiskö olla?- Digitönpappa
Ei oo, eikä tuu!
TV.n katselu loppuu kun ana loppuu. Vihhaan niin paljon koko digi sanaa, etten ala pelleilemään sen kanssa.
Mulla oli aikomus hankkia poksi, mutta sitten kuulin mtv.n aikeet laittaa nuo vormulat maksamaan. Kattelin poksia, mutta ne joihin sellaisen kortin saisi tunkettua olivat kalliinpia kuin tavalliset. Siitä pappa vetäs herukan nennään ja aattelin hävittää tellun pois kokonaan.
Onneksi ossaan jotenkuten räplätä tätä vekotinta ja kuukkelin kanssa saa pappa aijan kulluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627