Te jotka näistä tykkäätte olette kai jo huomanneet miten edullisia ne on Lidlissä??! 8 kipaletta alle 2euroo!! Ja huippuhyviä, varsinkin mansikka mun mielestä..
Myslipatukat Lidlistä!
12
2949
Vastaukset
- kapeakoko
niin entäs ne kalorit?
- mukaan
niissä on hitosti kaloreita. Sellasia sokeripötkylöitä.
Ei ne ainakaan mun painonhallintaani olleet sopivia. Aikoinaan niitä tutkiskelin ja maistelin, mutta en ottanut tavaksi.
- Kiril
liittyy kevyisiin herkkuihin?
- aälsdktji
Olet oikeassa, sisältävät paljon energiaa ja rasvaa. Toisaalta, jos niillä korvaa aterian, niin varmasti ei maailma kaadu.
- aloitin..
aälsdktji kirjoitti:
Olet oikeassa, sisältävät paljon energiaa ja rasvaa. Toisaalta, jos niillä korvaa aterian, niin varmasti ei maailma kaadu.
ap:tä ei haittaa tippaakaan onko sokeria vai mitä on kun on hyviä ja halpoja! ja sitä paitsi jos korvaan niillä makkaraleivät tai karkit niin parempi niin.. olen vähän ylipainoinen enkä halua mikään luuranko edes olla! en ala ottamaan itelleni turhaa stressiä kaloreista! vastahan uutisissa on miten joku malli kuoli nälkään..
- Kiril
aälsdktji kirjoitti:
kaatuisikaan, niin ei niillä patukoilla kannata sentään aterioita korvata.
- kirputtaja
Kiril kirjoitti:
kaatuisikaan, niin ei niillä patukoilla kannata sentään aterioita korvata.
Suosittelen makeannälkään Alpen light patukoita. vain n 60-70 kcal per patukka, ja suht hyviä ovat, varsinkin summer fruit.
- mutta...
aloitin.. kirjoitti:
ap:tä ei haittaa tippaakaan onko sokeria vai mitä on kun on hyviä ja halpoja! ja sitä paitsi jos korvaan niillä makkaraleivät tai karkit niin parempi niin.. olen vähän ylipainoinen enkä halua mikään luuranko edes olla! en ala ottamaan itelleni turhaa stressiä kaloreista! vastahan uutisissa on miten joku malli kuoli nälkään..
tämähän on kevyet herkut palsta? Eivät nuo mitään kevyitä herkkuja ole?
- -14kg
kirputtaja kirjoitti:
Suosittelen makeannälkään Alpen light patukoita. vain n 60-70 kcal per patukka, ja suht hyviä ovat, varsinkin summer fruit.
itse ostin noita samoja Alpen Light summer fruiteja. ne oli ihan hyviä, mut kovin pieniä. mut niissä oli kaloreita vaan 70kcal/bar. eli ei paljoa. välillä otin sellasen aamupalaks tai jos koulussa oli pahaa ruokaa saatoin syödä kaks sellasta koulussa lounaaks.
ne on iha hyviä. kannattaa kokeilla ! - omenainen
kirputtaja kirjoitti:
ja sitten jyväshyvän paussi omena on hyvää, samoin sulkaa-pähkinä. (omenassa n.80kca ja suklaassa n.100kca muistaakseni.)
- omenainen
omenainen kirjoitti:
ja sitten jyväshyvän paussi omena on hyvää, samoin sulkaa-pähkinä. (omenassa n.80kca ja suklaassa n.100kca muistaakseni.)
sori kirjoitusvirheet...
- ............................
niissä on mukana kokonaisia jyviä ja muita kökkäreitä joita esim perinteisissä alpen tai alpen light -patukoissa ei löydy. ostin joskus kokeeksi paketin jokaista lidlin myslipatukkalaatua ja osan heitin roskiin juurikin edellä mainitusta syystä. maksaahan alpenit tietysti enemmän, mutta en silti syö pas*aa vaikka saisi ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793