onko esimerkiks ne strawberry and yoghurt patukat hyviä välipaloja vai epäterveellisiä?
alpen myslipatukat
5
3249
Vastaukset
- Laihis
Ei ne oo mitään kevyitä ainakaan, melkein sama ku söis jotain karkkia... Tai siis kalorimäärältä. Mut ne light versiot parempia.
- eivät nuo
...Eivät nuo patukat pahemmin täytä, mutta toki parempi vaihtoehto kuin vetäisi patukallisen Marsia. Minulla ei ainakaan missään tunnu yksi patukka, ei kyllä oikein toinenkaan. Tuntuu kuin tyhjää söisi.
Ja light-versioissa taas ei ole yhtään mitään syötävää, elkää ostako. Huijausta koko roska. - Josuli
on ainakin hyvää, enkä ole muita Alpeneita maistanut.
- emmilie
Ei kannata tuijottaa pelkkiä kaloreita, mikäli tuotteen terveellisyys kiinnostaa. Itse jäin jossain vaiheessa vähän koukkuun noihin kaiken maailman myslipatukoihin, kun pidin niitä hyvänä välipalana. Sitten katsastin vähän tarkemmin tuoteselostusta. Itse en ainakaan ole vielä törmännyt myslipatukoihin, joissa ei olisi kovetettuja kasvirasvoja. Minua ei ainakaan huvita syödä semmoisia tieten tahtoen. Jätän siis tästä lähin ainakin useimmiten patukat kaupan hyllyyn. Toki semmoisen nyt joskus voi syödä, mutta päivittäistä nauttimista en suosittele.
- emmili
Ei kannata tuijottaa pelkkiä kaloreita, mikäli tuotteen terveellisyys kiinnostaa. Itse jäin jossain vaiheessa vähän koukkuun noihin kaiken maailman myslipatukoihin, kun pidin niitä hyvänä välipalana. Sitten katsastin vähän tarkemmin tuoteselostusta. Itse en ainakaan ole vielä törmännyt myslipatukoihin, joissa ei olisi kovetettuja kasvirasvoja. Minua ei ainakaan huvita syödä semmoisia tieten tahtoen. Jätän siis tästä lähin ainakin useimmiten patukat kaupan hyllyyn. Toki semmoisen nyt joskus voi syödä, mutta päivittäistä nauttimista en suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169