alpen myslipatukat

läski

onko esimerkiks ne strawberry and yoghurt patukat hyviä välipaloja vai epäterveellisiä?

5

3492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laihis

Ei ne oo mitään kevyitä ainakaan, melkein sama ku söis jotain karkkia... Tai siis kalorimäärältä. Mut ne light versiot parempia.

• eivät nuo

...Eivät nuo patukat pahemmin täytä, mutta toki parempi vaihtoehto kuin vetäisi patukallisen Marsia. Minulla ei ainakaan missään tunnu yksi patukka, ei kyllä oikein toinenkaan. Tuntuu kuin tyhjää söisi.

Ja light-versioissa taas ei ole yhtään mitään syötävää, elkää ostako. Huijausta koko roska.

• Josuli

on ainakin hyvää, enkä ole muita Alpeneita maistanut.

• emmilie

Ei kannata tuijottaa pelkkiä kaloreita, mikäli tuotteen terveellisyys kiinnostaa. Itse jäin jossain vaiheessa vähän koukkuun noihin kaiken maailman myslipatukoihin, kun pidin niitä hyvänä välipalana. Sitten katsastin vähän tarkemmin tuoteselostusta. Itse en ainakaan ole vielä törmännyt myslipatukoihin, joissa ei olisi kovetettuja kasvirasvoja. Minua ei ainakaan huvita syödä semmoisia tieten tahtoen. Jätän siis tästä lähin ainakin useimmiten patukat kaupan hyllyyn. Toki semmoisen nyt joskus voi syödä, mutta päivittäistä nauttimista en suosittele.

• emmili

Ei kannata tuijottaa pelkkiä kaloreita, mikäli tuotteen terveellisyys kiinnostaa. Itse jäin jossain vaiheessa vähän koukkuun noihin kaiken maailman myslipatukoihin, kun pidin niitä hyvänä välipalana. Sitten katsastin vähän tarkemmin tuoteselostusta. Itse en ainakaan ole vielä törmännyt myslipatukoihin, joissa ei olisi kovetettuja kasvirasvoja. Minua ei ainakaan huvita syödä semmoisia tieten tahtoen. Jätän siis tästä lähin ainakin useimmiten patukat kaupan hyllyyn. Toki semmoisen nyt joskus voi syödä, mutta päivittäistä nauttimista en suosittele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      319
      1771
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1267
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      917
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      861
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      823
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      777
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      770
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe