Mikä on Fiatin SE juttu?

ostopäätöksessä

Mikä saa sinut ostamaan Fiatin?

9

1849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      ... ja se, että saimme halvalla(?) hyväkuntoisen yksilön huollot onnistuu tuttavien kautta, joilla kokemusta Puntoista sen verran että ainut syy pyörähtää Delta-autossa ovat varaosat (jos nekään).

      Ei se toisaalta haittaakaan, että Punto oli myös kivan näköinen ja kulutti riittävän vähän...

      Tv: 30000km vuodessa Puntolla jyystävä

    • Vaikea määritellä sanoin, mutta sen tunnistaa. Lehtijuttujen perusteella en olisi ikinä Fiatia ostanut, mutta kun Delta-Auto tarjosi vanhasta Saabista enemmän kuin kuvittelin muualta saavani, ihastuin vaihtoautohallissa olevaan italialaiseen kaunottareen. En ole katunut. Joka kerta nautin, kun sillä ajan.

    • ölhugjhf

      Stiloa (MW JTD -03) ostaessani sain luovuttamaani rahamäärään nähden enemmän autoa ja varusteita verrattuna muihin merkkeihin.
      Autoon olen ollut tyytyväinen, DA:n toiminnan johdosta käyttöauton merkki vaihtuu.

    • hyvä kysymys

      Fiiatin maine arvelutti alkuun mutta otin haasteen vastaan ja ok hyvin on toiminut jo vähänkin osaa itse korjata niin halpa ylläpitää ja säästyneet rahat tuhlata vaikka matkailuun nimim. 7,12 GOAAN kahdeksi viikoksi PS. katso Marea 97" kijoitus

    • Kaarjaa
    • siinä

      mitään SE-juttua ollut. Vertailin autojen hintoja kun edellinen auto rupesi olemaan tiensä päässä. Fiatissa oli sopiva hinta ja varustelutaso. Odotin autosta löytyvän paljon pikkuvikoja, kylmä talvella ja eikä lähtisi talvella käyntiin. Mitään pikkuvikoja (tai isompia) ei ole ollut. Lähteen talvella hyvin käyntiin ja on lämmin. Positiivinen yllätys koko auto.

      • Mie vuan

        Meidän kulmilla on Fiatti ollut suosituin automerkki 60-luvun lopulta lähtien. Olihan niitä joskus joillain muodikkaita Datsuneita ja mukamas taloudellisia Volkkareita, mutta kun auton piti pelata kaikissa oloissa ja olla ajettavissa huonokuntoisillakin teillä, niin Fiatit vain olivat parhaita.

        90-luvulla mallisto ei oikein minua miellyttänyt, mutta nyt on taas Punto alla. Eikä se ainakaan haitaksi ole, että auton hinta oli kilpailykykyinen ja itse auto luokkansa turvallisin.


    • Vaihdoss alfa 156

      Kun pitää saada uusi auto joka sopii perheelle ja on sopivan hintainen ja lisäksi tilava,mukava, helppo ajaa ja kun kilpailijat ei tarjoaa hyvään hintaan nahkaa, automaattia, ikkunaverhoja mutta lasikatto löytyy kyllä Pösöstä...

    • menneiltä ajoilta

      Muistan kun vanhempani vaihtoi vuoden 1982 syksyllä Opel Kadettin 1.2 -74:n Fiat 132:een. Se oli 1600 GLS automatic vm.75/76. Fiatin kyyti ja laadun tuntu tekivät minuun vaikutuksen vaikka olin silloin nuori koulupoika. Muistan kuinka sen Fiatin ovet sulkeutuivat pehmeästi, kyyti oli hiljainen ja mukava, mittareita kojelaudassa vaikka kuinka paljon. Ainut huono puoli oli sen suuri bensankulutus sekalaisessa ajossa joka johtui varmaankin automaattivaihteistosta. Vaikka Kadett oli ihan hyvä auto niin kyllä se oli paljon halvemman oloinen ja olihan se myös uutena ollut halvempi. Ovet sulkeutuivat äänekkäämmin, oli sisätiloissa peltiä jne. Tuo Fiat ei ollut kyllä meillä kauan juuri tuon bensankulutuksen takia, mutta teki minuun niin suuren vaikutuksen että ostin 90-luvun lopulla samanlaisen vähän uudemman version ja myös Croman. Tosin ensimmäinen autoni Fiat ei ollut vaan omistin monta muun merkkistä ensin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe