tallennettujen ohjelmien katsominen

Maikku_

Jos jonku ohjelman katsominen jää kesken, niin pitääkö seuraavalla kerralla kelata koko ohjelma läpi että pääsee takaisin siihen kohtaan mistä ohjelmaa haluaa katsoa? Hidastahan se on jos niin on. kyseessä on medion 4400.

4

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelata

kunhan tallennat kirjanmerkin siihen kohtaan, mihin lopetat. Seuraavalla katselukerralla hyppäät sitten suoraan siihen kirjanmerkin kohtaan. Ohjekirjasta pitäisi löytyä tietoa kirjanmerkkien(bookmark) käytöstä.

Jotkut boxit osaa laittaa automaattisesti kirjanmerkin, jos katselu keskeytetään.

• omistaja..

Taitaa minulla olla vastaava malli. Paina toiston aikana uudelleen toisto nappia niin kuvan yläreunaan pitäisi ilmestyä sellainen palkki jossa kyseisen ohjelman nimi, ajan esitys ym. Näet siinä palkin vasemmassa reunassa ohuen pysty viivan ja nyt kun painat oikean puoleista vol.namiskaa lähtee viiva siirtymään oikealle näin löydät haluamasi paikan erittäin nopeasti. Siis kun keskeytät katselun vilkaise missä kohtaa viiva on (siinä sais kyllä olla jonkinlainen asteikko mikä helpottais paikannusta)painat sen mielees ja sitten kun jatkat katselua "kelaat" viivan samaan kohtaan ja siitä se lähtee. Toinen konsti paikan löytymiselle on se ajan esitys näyttö jossa alkaa numerot juoksemaan silloin kun siirrät sitä viivaa muista lukema ja avot se on siinä.

• niin...

Ja tietenkin voit käyttää kirjan merkkiä mikä on kaikkein helpointa ja jota en muistanut mainita ja mitä en itsekkään ole tajunnut käyttää. Mutta onneksi joku fiksumpi ehti ensin.

• Tuohon on kolme tapaa. Yksinkertaisin on lyödä kirjanmerkki oranssilla ennen katselun lopettamista. Sinisellä pääsee kirjanmerkkiin. Näitä selataan lopusta alkuun, joten viimeiseen perkkiin pääsee heti. Toinen tapa on selata >| näppäimellä nopeasti sinne loppuun. Kohdan voi myös hakea suoraan aikana painamalla ensin >| ja sitten naputtelemalla ajan minuutit sekunnit esim. 4500 kohtaan 45 minuuttia tasan. Palkin saa piiloon esim. exitillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      623
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      554
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe