Olisko kirjotustaitoista naista

Sielläpäin

Joka (35-45v,) kertoilis oululaispojalle
miten sielläpäin talavella eleskellään. Kesäajat on kyllä tuttua itsellekin niiltä seutukunnilta...

9

1559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerron

sinulle poika pohjoisen... ihan samaan tyyliin kuin nytkin. Helppoa, eikö?!

• Kirjoitustaitoinen

Talavella täällä voimma harrastaa murtsikkaa, jos kiinnostaa. Minua kiinnostaa enempi nuo moottorit.

Tokkii voimma katella revontulia ja nauttia toistemme seurasta. Pidän siitä, kun mies ottaa naisen kainalloo. Tiiäthän sie. Tullee sellainen naisellinen olo, kun mies kietoo daaminsa kainalloo ja hellästi suutelee.

Kerrotko enempi millainen mies olet? Et kai vaan mikään luolamies!!! Niitä täällä riittää. Rahhaa taskussa niillä on alle 10 centtii. Eli alle kymmencenttiset EI KIITOS!!! Niistä oon saanunna enämpi ko tarppeex.

Kaipaan miestä isolla M:llä. Jos kesäajat on sinulle tuttuja täällä, niin voin sannoo, et talavella voi aika tulla pitkäks, jos ei tunteile. Eli tunnetta pitää olla mukaana.

Mie ite oon nainen isolla N:llä. Teen ite piparitaikinan ja jos joskus tien päällä sattuu autosta kumi puhkeammaa, niin ei sun tarvii ko katella vierestä kun mie vaihan renkhan.

Ja jos tykkäät täällä päin talavella olla, nii lumipesut naiselle on merkki ihastumisesta.

• Jouto-Ukko

tähän toinennii uros sotkeentua?

Ittekkö oon joutilas oinas ja aattelin, josko lähtis lapista akkaa kattoon, elämää kirkastuttaan..

Pitämätätöntä kesälomaa menneeltä suvelta on kaks viikkoo.. ja kerkeis lähtee remustammaan..

Tämmönen oon tavallinen ukko. Nuoruuen hurjuuen selevittäny ja tassaunu.
        Kartano on minulla. Erosta jääny. Ja kaks kissaa.

Vaan ei menneestä puhuta. Jooko?

Että. Olisko siellä perukoissa joutilasta naisenpuolta, joka tohtis lähtee kokkeilemaan mukkaan.

No. Helevetistäkö minä mittää luvata ossaan.. Omilla tuun toimeen ja rehellisyyttä vaadin.

Kirijoota. Jos kiinnostaa.

• Inarissa

tekkeytyvät naisiksi vaikka ei tiiä mikä nainen on ku eioo koskaan kammarissa käsitelleet naista

• Valkoinen peura

miten ite käsittelet naista?

• alla pidän
        Valkoinen peura kirjoitti:

miten ite käsittelet naista?

erityisen hyvää huolta,,,,,täydellistä selkähierontaa josta on helppo siirtyä alempiin ruumiinosiin niin että yhtäkkiä slokkit lentää nurkkaan ja emännälle syöttäsin itsetehtyä lanttulaatikkoa....

• Joulumuori
        alla pidän kirjoitti:

erityisen hyvää huolta,,,,,täydellistä selkähierontaa josta on helppo siirtyä alempiin ruumiinosiin niin että yhtäkkiä slokkit lentää nurkkaan ja emännälle syöttäsin itsetehtyä lanttulaatikkoa....

Taidat olla varsinainen (joulu)pukki. Olisin mielelläni sinun hierotuttavana. Minulla on sitten mistä kiinni ottaa, sillä olen emännän mitoissa.

Voi Joulupukki, tiedätkö lainkaan mitä tapahtuu, kun slokkit lentää nurkkaan. Minulla on aina ollut sellainen mielikuva, että pukki ei ole kiinnostunut näistä asioista, eivätkä osaa jutella. Taitaa olla ruuvit ja mutterit nyt sekaisin.

Mutta ei anneta sen häiritä. Jos osoittaudut yhtä hurmaavaksi, kuin annat lupauksillasi ymmärtää, niin pistäydyn toki luolassasi hierotuttavana ja lanttulaatikkoa syöden.

• varo ihmeessä

Varo ihmeesä sitten jos kirjoittelet jonku naisen kanssa ja sitten tulette kaapista ulos ja vaihatte puhelinnumerot ja soittelette toisillenne. Sitten kun tapaatte ja lopulta päädytte sänkyyn niin sillä naisella onki munat. Nimimerkillä kokemusta vuojen takaa. Kuulemin Saarisellä ja Levillä ihan niien pesäpaikka kaikkine kokoontumiseen. Ihan hui että.

• voi olla oikiasti

jos podanneet ja syöneet mormooneja pussikaupalla,
        olen nähnyt jopa tuumasen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe