Olen viemässä kaksi poron paistia savustettavaksi. Kuinka kauan ja kuinka suolaisessa liuoksessa suolaan paistit ennen savustusta? Kiitos etukäteen avusta!!!
Poron savustaminen
2
1060
Vastaukset
- ollut
helppoa.Itsellä sama asia edessä viikon loppuna.Kysymyksessä vain on villisian ja peuran paistit.Minulle se on helppoa kun omistan komean suolaruiskun.12 prosenttinen suolaliemi 0.6 prosenttisella nitriitillä höystettynä vain sisään ja samalla prosenttimäärällä varustettuun pelkkään merisuolaliemeen yön yli likoamaan.On myös tullut tavaksi sen jälkeen riiputtaa viileässä kymmenkunta tuntia ja savustimeen.
Voisit käydä apteekista kysymässä ruiskuja eläinten hoitotarkoitukseen.Olen kuullut että niitä voisi olla.Onhan nekin parempia kuin ei mitään.Vaikea on saada tasaista suolaa ilman ruiskua.Ja käyhän suolaaminen myös nopeasti.- takia
nitriittiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852360- 431950
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!821745- 811534
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261254- 491250
- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461208- 591111
- 481108