ilmakehään enemmän CO2 ja muita kaasuja 24 tunnin aikana verrattuna minun tunnin autoajelu per 24h.
Kyllä ne kasvit ja puutkin pystyvät itseensä sitomaan enemmän CO2 kaasuja.
Ihmisen tekemiset eivät paljoakaan hetkauta maapallon säätilannetta. Eikös sitä jo ennustettu hirmu hurrikaaneja tälle kaudelle tuonne karibianmerelle ja mitä tulikaan, yksi vaivainen hurrikaani. Nyt sitten nuo viherpiipero "supernerot" ovat ennustamassa 40-50 vuotta eteenpäin säätilanteita kun todelliset tiedemiehet eivät pysty ennustamaan edes parin viikon päähän paikallista säätilannetta.
Yksi lehmä päästää
1
164
Vastaukset
- minä vaan
Mua todella kiinnostas kuulla, mitkä sun motiivisi oikeen on? Sulla ei ole esittää mitään todellisia todisteita väitteidesi tueksi, toisaalta ihmisen aiheuttamasta kasvihuoneilmiön kiihtymisestä ja sitäkautta ilmaston muutoksesta on olemassa todisteita kaikkialla.
Mihin sä siis perustat noi väitteesi? Miksi sä yrität kyseenalastaa sen mistä on todisteita vaikka kuinka paljon?
Vastaukseksi ei kelpaa se, että "kun se on yleinen käsite mistä puhutaan julkisuudessa." Jos ainut peruste on se, että yrität leimata tuon populistiseksi hypeksi, niin aika hataralla pohgjalla sun väitteesi sillon on. Sun pitää esitää jotain todisteita omien väutteidesi tueksi, mutta et taida pystyä siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424