lunta satanut yöllä heikko kerros,niin että juuri peittää vihreän nurtsin.
18.12.2006
34
1360
Vastaukset
Keskisuomi.
Pakkasta seitsemän astetta.
Lunta satoi eilen sen verran että maa on nyt valkoinen eikä enää musta ja pimeä.
On heti jouluisemman tuntuista.Lunta ei ole kuin joissain suojaisimmissa paikoissa.. Ollaan kuultu hurjia huhuja että olisi jopa 2cm jossain korkeimmilla paikoilla
Itse tykkään kun ei ole juuri nyt lunta ja maa jäätyy, ihanan kuivaa vaihteeksi :))))))))- havaitsija
airfoil kirjoitti:
Lunta ei ole kuin joissain suojaisimmissa paikoissa.. Ollaan kuultu hurjia huhuja että olisi jopa 2cm jossain korkeimmilla paikoilla
Itse tykkään kun ei ole juuri nyt lunta ja maa jäätyy, ihanan kuivaa vaihteeksi :))))))))Yöllä ollut pakkasta 0,1 astetta. Lumesta ei havaintoa, mutta nurtsit kuurasta valkeana.
- Jaaslahti
havaitsija kirjoitti:
Yöllä ollut pakkasta 0,1 astetta. Lumesta ei havaintoa, mutta nurtsit kuurasta valkeana.
-0,2
- Ilonpilaajat ry
Kunnes tulee loppuviikko ja vesikelit. Se siitä pienestä valkoisesta värikerroksesta. Musta joulu tulossa, ei voi mitään.
- asukas
-6,2
- Kangasala
Lämpötila 0 hyvin leuto sää.
- ----------
2C, loskaa
- 20.12.2006
1,2
- Pirkanmaa
4 leutoa,vesisadetta.
- Dazed.but.not.Confused
3, pilvinen sää ja lunta maassa pari senttiä. Sulaa kyllä pois parin päivän kuluessa.
- kangasala
4 lumi sulaa lujaa pois.Ei sitä kyllä ollutkaan kuin joku hikinen 1 cm.
- wet
3c, lunta 1 sentti, ja sekin varmaan lähtee ennen aattoa.
- kangasala
2 ja sitkeästi lunta maassa,vaikka vihreä nurmikko läpi paistaa.
- wet
4c, lumi juuri ja juuri peittää nurmikon.
- tampereen ympäristö
3 nurtseilla pikkunen lumipläntti siellätäällä.
- wet
6c, nurmikko on paljas, lumet suli.
- KANGASALA
5 lumet sulaneet pois.Leuto sää.
- Tampereella
6 lumesta ei hajuakaan.Tuulee voimakkaasti luoteesta,kynttilät hankala saada palamaan.
- perhana................
lumet poissa keski-pohjanmaalta...joulua tunnelma huonontunut...ennuste talvi ei tule enää ja eipä tarvikka helmikuussa enää tulla vaikka tuleekin helmikuussa 0.5m lunta ja sulaa heinäkuussa
- 25.12.2006
- 3 vähän huurassa maa,tähtikirkas taivas.Ei odotettavissa lunta.
- Treen vieressä
1 hiukan yöllä satanut lunta,mutta nurtsi näkyy.
- wet
2c, lunta ei ole.
- Pirkanmaa
5 lämmintä on.Sää vaihtelee päivittäin - ja asteissa.Eipä taida tänä talvena luistelemaan päästä ulkokentille.
- ______
4c, ja Vanajaveden vesistössä ei vielä jäitä näy.
- Kangasala
0 leuto talvikeli,hiukan lunta maassa.
- Tampere-Kangasalan raja
-5 hitusen lunta maassa.
- vaihtelevaa
http://www.iltalehti.fi/saa/?mode=country&continent=Europe&country=FI&wait=0&defaultCity=FI_a3_ck211 Ei jurri välikausitakkia tarvitse.
- kangasala
0 hitusen lunta maassa,nurtsi näkyy läpi.Ei jäitä järvissä.Joutsenia,kurkia,ym lintuja vielä paikalla.
- TAMPEREELLA
LOSKA LENTÄÄ.
- +6.Kangasala
Vettä satoi yöllä ja sataa edelleenkin.Ei lunta lainkaan.
- Pirkanmaa
vesikeli 6 ei lunta.Kova lounaistuuli.
- miksuh.
Laitetaan nyt tänneki tää, vaikka ehdinki oman ketjun alottaa :)
Vuoden vika päivä. Vuoden lyhin päivä ohitettu aikoja sitten. Espoossa lämmintä 5°C, vettä sataa, lunta ei ole missään eikä talvesta ole tietoakaan. Tällä menolla ainoaksi talvikuukaudeksi taitaa jäädä Helmikuu.. - ihmiskunnan
laskelmissa yksi vuosi.Maailmankaikkeus ei vuosia eikä tunteja laske.Se toimii tasaisen tyynenä ihmisistä piittaamatta.Mutta ihmislajilla taitaa tulla isoja ongelmia tulevaisuudessa.Ensin tuhoamme muiden lajien olemassaolon sitten tappelemme viimeisistä öljyistä-luonnon muista energian lähteistä,joudumme sotiin-katselemme joka päivä tv:stä mullistuksia-nälkää-kuivuutta-tulipaloja-tulvia-joukkotuhoja ym.Pelkäämme hiki otsalla että kaikki kiinalaiset-intialaiset-kaikki afrikan mantereen yksilöt hommaisivat autot.Rutisemme sademetsien hyötykäytöstä,vaikke meillä ole mitään tekemistä sademetsien kanssa.Tuhoamme oman maan turvesuot,emme malta rahanahneudessa antaa puiden kasvaa kuin juuri sen verran että raha virta pysyy vakiona. Voi että,toivoisimmpa lajillemme sen verran lisää inhimmillisyyttä,että se huomioisi oman lajinsa heikoimmat,sekä kunnioittaisi muiden lajien elämää edes hitusen.Lopettaisimme hyötyeläinten järjettömän kohtelun-raakalaismaiset teurastamot-eläinten maasta-maahan siirrot-kauppaamiset-jaloista roikottamiset ym. Tule nyt luonto ja auta tätä meidän lajiamme palautumaan maanpinnalle ja levitä tänne ihmisiin niin rajuja tauteja että meidän on taisteltava kovasti olemassaolostamme.Emme ymmärrä sitä muuten,pidämme itseämme niin neroina ja etevinä,ettemme kunnioita edes "sinua"Lähetä meille vähintään 30 kilom.leveydeltään oleva meteoriitti tyhjentämään maa ihmisistä jätä tänne uusi elämän siemen,MUTTA ÄLÄ PERKULE ANNA IHMISLAJILLE ENÄÄ MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA.Kiitän etukäteen.Hyvää vuotta 2007.tv:1 pakkokuluttaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673