18.12.2006

Pirkanmaa:

lunta satanut yöllä heikko kerros,niin että juuri peittää vihreän nurtsin.

34

1387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskisuomi.

      Pakkasta seitsemän astetta.
      Lunta satoi eilen sen verran että maa on nyt valkoinen eikä enää musta ja pimeä.
      On heti jouluisemman tuntuista.

      • Lunta ei ole kuin joissain suojaisimmissa paikoissa.. Ollaan kuultu hurjia huhuja että olisi jopa 2cm jossain korkeimmilla paikoilla
        Itse tykkään kun ei ole juuri nyt lunta ja maa jäätyy, ihanan kuivaa vaihteeksi :))))))))


      • havaitsija
        airfoil kirjoitti:

        Lunta ei ole kuin joissain suojaisimmissa paikoissa.. Ollaan kuultu hurjia huhuja että olisi jopa 2cm jossain korkeimmilla paikoilla
        Itse tykkään kun ei ole juuri nyt lunta ja maa jäätyy, ihanan kuivaa vaihteeksi :))))))))

        Yöllä ollut pakkasta 0,1 astetta. Lumesta ei havaintoa, mutta nurtsit kuurasta valkeana.


      • Jaaslahti
        havaitsija kirjoitti:

        Yöllä ollut pakkasta 0,1 astetta. Lumesta ei havaintoa, mutta nurtsit kuurasta valkeana.

        -0,2


      • Ilonpilaajat ry

        Kunnes tulee loppuviikko ja vesikelit. Se siitä pienestä valkoisesta värikerroksesta. Musta joulu tulossa, ei voi mitään.


    • asukas

      -6,2

      • Kangasala

        Lämpötila 0 hyvin leuto sää.


    • ----------

      2C, loskaa

    • 20.12.2006

      1,2

    • Pirkanmaa

      4 leutoa,vesisadetta.

      • Dazed.but.not.Confused

        3, pilvinen sää ja lunta maassa pari senttiä. Sulaa kyllä pois parin päivän kuluessa.


    • kangasala

      4 lumi sulaa lujaa pois.Ei sitä kyllä ollutkaan kuin joku hikinen 1 cm.

    • wet

      3c, lunta 1 sentti, ja sekin varmaan lähtee ennen aattoa.

    • kangasala

      2 ja sitkeästi lunta maassa,vaikka vihreä nurmikko läpi paistaa.

    • wet

      4c, lumi juuri ja juuri peittää nurmikon.

    • tampereen ympäristö

      3 nurtseilla pikkunen lumipläntti siellätäällä.

    • wet

      6c, nurmikko on paljas, lumet suli.

    • KANGASALA

      5 lumet sulaneet pois.Leuto sää.

    • Tampereella

      6 lumesta ei hajuakaan.Tuulee voimakkaasti luoteesta,kynttilät hankala saada palamaan.

      • perhana................

        lumet poissa keski-pohjanmaalta...joulua tunnelma huonontunut...ennuste talvi ei tule enää ja eipä tarvikka helmikuussa enää tulla vaikka tuleekin helmikuussa 0.5m lunta ja sulaa heinäkuussa


    • 25.12.2006

      - 3 vähän huurassa maa,tähtikirkas taivas.Ei odotettavissa lunta.

    • Treen vieressä

      1 hiukan yöllä satanut lunta,mutta nurtsi näkyy.

    • wet

      2c, lunta ei ole.

    • Pirkanmaa

      5 lämmintä on.Sää vaihtelee päivittäin - ja asteissa.Eipä taida tänä talvena luistelemaan päästä ulkokentille.

    • ______

      4c, ja Vanajaveden vesistössä ei vielä jäitä näy.

    • Kangasala

      0 leuto talvikeli,hiukan lunta maassa.

    • Tampere-Kangasalan raja

      -5 hitusen lunta maassa.

    • kangasala

      0 hitusen lunta maassa,nurtsi näkyy läpi.Ei jäitä järvissä.Joutsenia,kurkia,ym lintuja vielä paikalla.

    • TAMPEREELLA

      LOSKA LENTÄÄ.

    • +6.Kangasala

      Vettä satoi yöllä ja sataa edelleenkin.Ei lunta lainkaan.

    • Pirkanmaa

      vesikeli 6 ei lunta.Kova lounaistuuli.

    • miksuh.

      Laitetaan nyt tänneki tää, vaikka ehdinki oman ketjun alottaa :)

      Vuoden vika päivä. Vuoden lyhin päivä ohitettu aikoja sitten. Espoossa lämmintä 5°C, vettä sataa, lunta ei ole missään eikä talvesta ole tietoakaan. Tällä menolla ainoaksi talvikuukaudeksi taitaa jäädä Helmikuu..    

    • ihmiskunnan

      laskelmissa yksi vuosi.Maailmankaikkeus ei vuosia eikä tunteja laske.Se toimii tasaisen tyynenä ihmisistä piittaamatta.Mutta ihmislajilla taitaa tulla isoja ongelmia tulevaisuudessa.Ensin tuhoamme muiden lajien olemassaolon sitten tappelemme viimeisistä öljyistä-luonnon muista energian lähteistä,joudumme sotiin-katselemme joka päivä tv:stä mullistuksia-nälkää-kuivuutta-tulipaloja-tulvia-joukkotuhoja ym.Pelkäämme hiki otsalla että kaikki kiinalaiset-intialaiset-kaikki afrikan mantereen yksilöt hommaisivat autot.Rutisemme sademetsien hyötykäytöstä,vaikke meillä ole mitään tekemistä sademetsien kanssa.Tuhoamme oman maan turvesuot,emme malta rahanahneudessa antaa puiden kasvaa kuin juuri sen verran että raha virta pysyy vakiona. Voi että,toivoisimmpa lajillemme sen verran lisää inhimmillisyyttä,että se huomioisi oman lajinsa heikoimmat,sekä kunnioittaisi muiden lajien elämää edes hitusen.Lopettaisimme hyötyeläinten järjettömän kohtelun-raakalaismaiset teurastamot-eläinten maasta-maahan siirrot-kauppaamiset-jaloista roikottamiset ym. Tule nyt luonto ja auta tätä meidän lajiamme palautumaan maanpinnalle ja levitä tänne ihmisiin niin rajuja tauteja että meidän on taisteltava kovasti olemassaolostamme.Emme ymmärrä sitä muuten,pidämme itseämme niin neroina ja etevinä,ettemme kunnioita edes "sinua"Lähetä meille vähintään 30 kilom.leveydeltään oleva meteoriitti tyhjentämään maa ihmisistä jätä tänne uusi elämän siemen,MUTTA ÄLÄ PERKULE ANNA IHMISLAJILLE ENÄÄ MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA.Kiitän etukäteen.Hyvää vuotta 2007.tv:1 pakkokuluttaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe