Suklaisesta pitävät!

Miraa^

Heips!

Aijai,suklaa on kyllä hyvää.Onhan siinä paljon kaloreitakin.Puolessa suklaalevyssä on jotakuinkin 500kaloria!Huhhuh,paljon.

Annan yhden hyvn vinkin,jonka avulla itsekkin olen pitänyt suklaanhimoni loitolla,ja kilot kaukana.

50g kookosrasvaa (sulata kattilassa)


½dl kaakaojauhetta
1tl vaniliinisokeria
1dl tomusokeria

11

2575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoh!

      Sun muromuffinit ei oikein sovi tämän palstan aiheeseen joka on kevyet herkut.

    • Tepi.

      Ja vielä rasvaisempaa kuin suklaa teet, vielä enemmän energiaa...

      Kohta Kiril tulee valistamaan sinua, että syö pelkkä kookosrasva, niin laihdut...

      • alkup,.

        En nyt tarkota,että noita mussutetaan kaikenaikaa!Mulla ainakin lähtenyt jo -15kg tolla menolla.Syökää ruohoa pihalta,ka kasvimaalta multaistaporkkanaa,ja tulkaa sitten kahdenkymmenen vuoden päästä sanomaan,että missä kunnossa olette.Jos kerran vähän herkuttelee,se ei ole elämänloppu.ääliöt.


      • Huoh!
        alkup,. kirjoitti:

        En nyt tarkota,että noita mussutetaan kaikenaikaa!Mulla ainakin lähtenyt jo -15kg tolla menolla.Syökää ruohoa pihalta,ka kasvimaalta multaistaporkkanaa,ja tulkaa sitten kahdenkymmenen vuoden päästä sanomaan,että missä kunnossa olette.Jos kerran vähän herkuttelee,se ei ole elämänloppu.ääliöt.

        Hävytöntä solvaamista sinulta! Palstan aihe on kevyet herkut ja julkaisemasi reseptin muromuffinit eivät todellakaan ole kevyitä herkkuja. Jos oletkin laihtunut vaikka olet muromuffinejasi syönyt niin se ei tarkoita että muromuffinisi olisivat kevyitä vaan se tarkoittaa että et ole syönyt muromuffinejasi liikaa. Huoh, kaikenlaisia ymmärtämättömiä solvaajia sitä näissäkin keskusteluissa on.


      • Tepi.
        alkup,. kirjoitti:

        En nyt tarkota,että noita mussutetaan kaikenaikaa!Mulla ainakin lähtenyt jo -15kg tolla menolla.Syökää ruohoa pihalta,ka kasvimaalta multaistaporkkanaa,ja tulkaa sitten kahdenkymmenen vuoden päästä sanomaan,että missä kunnossa olette.Jos kerran vähän herkuttelee,se ei ole elämänloppu.ääliöt.

        Niin, tarkoitin vaan sitä, että 100 grammassa tuota sinun "kevytherkkuasi" on enemmän energiaa kuin 100 grammassa Fazerin sinistä. En tietääkseni mitenkään solvannut, totesin, että tavallisella suklaalla olisit laihtunut enemmän...


    • .......

      Tossa on VÄHINTÄÄN yhtä paljon kaloreita kuin tavallisessa suklaassa!

    • peputsu

      kookosrasvahan on oikeastaan pahinta rasvaa mitä voi olla....tyydyttynyttä (kovaa) rasvaa!!!!
      että ei ehkä suklaata parempi vaihtoehto ollenkaan

      • hyväkuntoparempiolo

        Kookosrasvan hyvä ominaisuus lienee , ettei se keräänny elimistöön, eikä sisällä kolesterolia. Kaloreita siinä toki on reilusti, vaan ne huomaa lähinnä lisääntyneenä vireytenä ja jaksamisena.
        Itse lisäsin kookosrasvan ruokavaliooni reilut kuukausi sitten, jo nyt on verenpaine madaltunut ja paino lähtenyt laskuun, vaikka en mistään kauheasta ylipainosta kärsikkään. En kylläkään laita siihen tomusokeria joukkoon, vaan nautin sen sellaisenaan, kaakaojauhetta olen harkinnut maun parantamiseksi.
        Kookosrasvani haen luontaistuote kaupasta, jossa sanoivat ettei ruokakaupan tuoteella ole samoja ominaisuuksia, tiedä siitä? Mä en viitsi ottaa selvää, hinta ero oli niin pieni.


    • namia.....

      Minä ostin luontaistuotekaupasta kaakao nibsejä eli rouhittuja kaakao papapuja. Ei tarvitse kun muutama semmoinen ottaa suuhuun ja imeskellä ja ehkä puraista muutaman kerran niin saa suklaasta niin tarpeeksi että loput on syljettävä pois.

    • Herkkusuklaa

      Sokeri turvottaa eniten suklaassa, juurimukulat talvehtivat ja ottavat kasvukautena ravintonsa mullasta, joista sokeria valmistetaan...kaakaopuu terveellinen eksoottinen puu ja hedelmää tuottava, josta sinänsä suklaan maku!

      • zöf

        Kokeilin noita muromuffinseja, erittäin hyviä olivat varsinkin tuoreen kaffin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe