En oo varma onko tää kysymys ihan oikeeseen paikkaan ängetty mutta... Pitäisi tehdä maantiedon tunnille esitelmä Portugalista. Etsin tietoa ja sitä kyllä löytyikin. Mutta tiedosta sain myös lisää kysymyksiä. Missä Portugalissa on Serra da Estrelan vuoristo? Alkaako sieltä jokin Mondego-joki? Mistä tietoa voisi hakea? Olen kyllä etsinyt googlesta mutta sieltä ei tunnu löytyvät ihan aiheellista tietoa. Kannattaako Wikipedian tietoihin luottaa? Itse en ole siitä niinkään varma... Kannattaisiko hakeutua kirjastoon???
Auttakkaa minnuu!!!
5
927
Vastaukset
- katohan tätä
se alkaa sieltä, laitoin hakusanaksi googleen tuon sierrajutun ja sit het perään tuon jokijutun juu.. ;)
- tarkotin et
"Serra da Estrela Mondego" tuo ilman hipsuja niin löyty het..
- pötkylään
lisäät perään maps.. "Serra da Estrela Mondego maps" niin löytyy lisää karttojen kera
- wikipediaan luottaa
se on sivusto joka tarkistetaan jatkuvasti et ei voi olla puutaheinää, siksi toiseksi jos sinne puutaheinää kirjottaa niin aina jää osote talteen eli tekijät jää kiinni, jos on yleisökone niin vuorolistasta ym saa kii kuka tehnyt.. Kyllä tosta tietoa löytyy, käytä mielikuvista englanniksi.. ;)
- wewwe
wikipediaan luottaa kirjoitti:
se on sivusto joka tarkistetaan jatkuvasti et ei voi olla puutaheinää, siksi toiseksi jos sinne puutaheinää kirjottaa niin aina jää osote talteen eli tekijät jää kiinni, jos on yleisökone niin vuorolistasta ym saa kii kuka tehnyt.. Kyllä tosta tietoa löytyy, käytä mielikuvista englanniksi.. ;)
kannattaako? ;)=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689