Gigahampurilainen

ihmetyttää

Minkähänlainen lienee Hesburgerin televisiossakin mainostama Gigahampurilainen, kun hintakin on 6,50 €? Siis melkein 40 "mummonmarkkaa" yksi hampurilainen, kuullostaa todella kummalliselta.

Onko kyseessä pelkkä hampurilainen vai ateriakokonaisuus? Ei sillä, että moista erehtyisin edes kokeilemaan, mutta hinta on todella törkeä. Sillä hinnallahan saa lounaan salaattipöytineen, keittoineen ja pääruokineen...

16

6889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahastustahan toi on

      toivottavasti kukaan ei oo niin hölmö et menis ostaa.

    • sfh

      Vaikka pidän hyvin tehdyistä hampurilaisista, niin kyllä 6.50 pelkästä hampparista on aivan liikaa vaikka olis kuinka Giga. Seuraavassa tuoteseloste kyseisestä hampurilaisesta.

      Tuoteseloste
      XXL-pihvi: Suomalaista naudanlihaa grillimaustetta
      Jalapeno: Jalapeno, vesi suola, etikka stabiliointiaine E509
      Paprikamajoneesi: Kasviöljy, kananmuna paprika, vesi mausteet, kurkku sakeuttamisaineet E410,E412,E406 säilöntäaineet E211, E202 happamuudensäätöaine E330 hapettumisenestoaine E300
      Paistoöljy: 100 % rypsiöljy, öljy ei sisällä transhapja
      Juustosiivu: Chedderjuusto (65 %) vesi voi maitoproteiini sulatesuola E331 ja E339 rasvaton maitojauhe suola, väri E160a,E160e Laktoosia 1,2 % viipaleessa 0,18 g pastöroitu.
      Pihvitomaatti: Tomaatti
      Viipalekurkku: Kurkku vesi, etikka sokeri, suola (1,1 %) luontaisia aromeja säilöntäaineet E211, E202 stabiliointiaine E509
      Sipulikuutio: Suomalainen sipuli
      Salaatti: Jäävuorisalaatti
      Pekoni: Sianliha vesi suola (2. 0 %) happamuudensäätöaine E325 tärkkelyssiirappi hapettumisenestoaine E301 stabilointiaineet E450, E451 ja E452 säilöntäaine E250
      XXL-sämpylä: Vehnäjauho vesi, sokeri kasvisrasva seesaminsiemen, suola gluteeni, hiiva emulgointiaine E472e, E481 säilöntäaine E282

    • Masa..

      kiinnostaisi maistaa millainen on noin kallis hampurilainen. Jos verrataan vaikka Kotipizan kalleinpaan perhepitzaan joka maksaa 18,50€. Saishan noita jo melkein 3 samaan hintaan.

      • yök

        Kyllä se on pelkkä hampurilainen, ateria maksaa 8,70. Itse en ottaisi moista koska jaksan syödä suunnilleen juustoaterian tai kerrosaterian juuri ja juuri jos on oikein kova nälkä.


    • hamburgerilainen!

      Olin puolessa välissä jo ihan täys, vaikken ollu syöny sinä päivänä paljon mitään.. otin ranskalaisten tilalle sen minisalaatin, mut en jaksanu syödä sitä enää, vaan se jäi sit seuraavalle aamulle. Hirvee jano siitä hampparista tuli ja se neljän desin kokis tuntu pieneltä. Mut oli se ihan hyvä, vaikka etokin syödä ne vikat palat. En tiedä tuleeko kokeiltua enää toista kertaa.
      En muuten ajatellu hintaa ollenkaan. Pikaruokaloissa joutuu maksaan jos siellä haluaa jotain syödä. Parasta olis tehdä hampurilaiset ite.

    • pootu

      Hintaa gigalla tosiaan on, pelkkä hampurilainen maksaa normaalin aterian verran. Kyllä siinä kuitenkin syömistäkin riittää, pelkkää pihviä hampurilaisessa on noin 190g. Siihen päälle sämpylä, salaatti, majoneesi, pekoni, jalapenot ym. Toisaalta siitä voi olla montaa mieltä että onko tuollainen ruoka hyvää ja korvaako määrä laadun...

    • eppulainen

      maksoi muistaakseni 8,70.

    • Sikos

      Chico'ssin hampurilaiset ovat parhaita, tosin hintaviakin, mutta silti parhaita =)=)

    • ja tää on TOSI!!!

      Heseltä saa vatsataudin kyllä halvemmallaki...

      • olet taas

        valehtelemassa sitä samaa.


    • Anonyymi

      Miltä tuo hinta tänään kuulostaa kun Megakin maksaa 8,80€?

      • Anonyymi

        Tuo megasi olisi vastannut noin 4,4 Euroa 2007 rahassa.
        Silleen on roskaruoka suunnilleen samoissa hinnoissa nyt kuin 10- 20- vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo megasi olisi vastannut noin 4,4 Euroa 2007 rahassa.
        Silleen on roskaruoka suunnilleen samoissa hinnoissa nyt kuin 10- 20- vuotta sitten.

        Hesburger on taas nostanut hintoja. Pekonihampurilaisateria maksoi jo yli 14e ja siihen ei kuulu edes hanajuomaa.
        Ennemmin kannattaa mennä johonkin laatuhampurilaisravintolaan, esim. Burger Company, samalla rahalla saa maukkaan double smash hampurilaisaterian jossa on todella laadukkaat raaka-aineet ja rapeat ranskanperunat joiden jälkeen hesen ranskalaiset maistuvat märältä pahvilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesburger on taas nostanut hintoja. Pekonihampurilaisateria maksoi jo yli 14e ja siihen ei kuulu edes hanajuomaa.
        Ennemmin kannattaa mennä johonkin laatuhampurilaisravintolaan, esim. Burger Company, samalla rahalla saa maukkaan double smash hampurilaisaterian jossa on todella laadukkaat raaka-aineet ja rapeat ranskanperunat joiden jälkeen hesen ranskalaiset maistuvat märältä pahvilta.

        En ole koskaan käynyt hampurilaispaikoissa eli en osaa sanoa mikä kannattaa.
        Mutta siitä minulla on silti jokin käsitys, millaista "ruokaa" noissa paikoissa myydään. Ja tietysti ostetaankin!
        Menkäähän nauttimaan täyslihajauhelihamössönmössön pihvi hötönhötönleivän sisällä.


    • Anonyymi

      Kyllä Gigahampurilainen pitää tuoda takaisin valikoimaan!

    • Anonyymi00016

      Näin 19 vuotta myöhemmin, kylläpä ois halpa noin iso hampurilainen :O Nyt saa pienemmän Mega-hampurilaisen hintaan 9,90€ (normaalihinta) ja ateriana 13,90€....

      Those were the days. GIGA oli kyllä aivan loistava hampurilainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe