"Yksinhuoltaja rouva ajoi taxilla kotiinsa, kun minä olin lähdössä töihin".
Kuinka yksinhuoltaja äiti voi olla ROUVA?
Rouva nimike, tulee naiselle joka on naimisissa ihan laillisesti sekä kunniallisesti.
Taitaa olla nykyajan kieropalkinnoilla, nimikkeet sekaisin, pahemman kerran. Kuvittelevat että ovat samanarvoisia ihmisinä sekä naisina, kuin naimisissa olevat yhden miehen naiset.
Ei se avoliitossa eläminen, eikä miesten kanssa asuminen tee teistä lumpuista ROUVIA!!!!
Huorat ovat huoria ja kiertopalkinnot kiertopalkintoja, yhteiskunta siis me veronmaksajat elätämme teidän äpärät.
Lumput ajelee vain taksilla kapakasta ukon kun ukon luokse ja lapset ovat missä milloinkin kylmissään, nälissään sekä peloissaa. Lumpuilta pois sosiaaalituki sekä asuntotuet että kaikki tuet.
Iisalmen Sanomat 21.01.07 lukijanmielipide
145
12456
Vastaukset
- ykshailee
mitä tuosta. eikö se ole sama minne hän omansa rahansa laittaa. ajaa taksilla ja juopottelee. eihän ne sinun rahojas ole.
- olet
naimisiin mennyt ja saanut rouvan tittelin, et sen jälkeen enää neidiksi muutu vaikka mitä tekisit... siis vaikka eroaisit miehestäsi. Tämä on tarkastettu kielitoimistosta...
- akaton mies
kää miten tahhaasa, oot eronnu roova. et oo ennee mittää.
- AVIOMIES
Niin, meillä miehilläkin on oma käsityksemme hyi hyi naisista.
- olevan
itse täydellinen äiti ja vaimo! Ukkos kusettaa sinua kumminkin. Ja montakos huoraa ja lumppua sinun suvustasi löytyy? Kukaan suvussasi ei ole eronnut, karannut, huorannut???
- Meidän suku paras suku ja u...
Sääli, mun mieheni ei sun laisia lumppuja käytä, hänellä on niin hyvä itsesuojeluvaisto. Vituttaako olla Horo?
- tunnut
Meidän suku paras suku ja u... kirjoitti:
Sääli, mun mieheni ei sun laisia lumppuja käytä, hänellä on niin hyvä itsesuojeluvaisto. Vituttaako olla Horo?
olevan...kielenkäyttösi ja ilmaisusi on ihastuttavaa. Opeta myös lapsillesi tuo ilmaisutapa. SIVISTYNYT ihminen ei pidä kaikkia eronneita huorina. Erota voi monesta syystä; alkoholi, väkivalta ym.
- ***kielenkäyttö****
tunnut kirjoitti:
olevan...kielenkäyttösi ja ilmaisusi on ihastuttavaa. Opeta myös lapsillesi tuo ilmaisutapa. SIVISTYNYT ihminen ei pidä kaikkia eronneita huorina. Erota voi monesta syystä; alkoholi, väkivalta ym.
Huorille puhutaan näin, ei ne ymmärrä muuta kieltä!!!!!!
- ihmisetkö
Meidän suku paras suku ja u... kirjoitti:
näitä kirjoittelevat? sanokaa että olen väärässä
- Tarpeeksi saanut
ihmisetkö kirjoitti:
Nolottaako todellakin? Olisi jo aikakin. Nyt on jo tullut aika pistää vosut ruotuun ja veromarkat oikeisiin osoitteisiin. Sairaanhoitoo, vanhustenhoitoon...kyllä rahareikiä löytyy, kenenkä rahat riittää ainaiseen viinaan ja tupakkaan, saatikka sitten alituiseen menemiseen,,,ei ainakaan meidän veronmaksajien.
- vosut ovat
ihmisetkö kirjoitti:
riistaa. Susiparit ja muut vapaissa suhteissa elävät ovat käyttötavaraa.
- Helemassa ryppy
tunnut kirjoitti:
Voihan sitä hienossakin virassa sekä korkokengissä nokkapystyssä sipsutella oikea "oltermanni". Hienot sanat sekä ilmaisu on vain silmänlumetta, näinkin tiedän olevan.
Puhun suorilla ilmaisulla, asioita niiden oikeilla nimillä ja kun tämän jutun aiheena ovat sellaiset vosut niin kieli on heidän älylleen ja ymmärrykselleen laskettu. - mieltä...
ihmisetkö kirjoitti:
En voi muuta kun hölömönä nyt kyllä ihmetellä, että minkälaista tekstiä kehtaa aikuiset ihmiset kirjotella.. Ja jos on niin kilttiä ja sivistynyttä kotirouvaa, niin miten teksti on tuommosta. Kyllä hiukkasen katkeruus haiskahtaa...
- onnellinen äiti
Tarpeeksi saanut kirjoitti:
Nolottaako todellakin? Olisi jo aikakin. Nyt on jo tullut aika pistää vosut ruotuun ja veromarkat oikeisiin osoitteisiin. Sairaanhoitoo, vanhustenhoitoon...kyllä rahareikiä löytyy, kenenkä rahat riittää ainaiseen viinaan ja tupakkaan, saatikka sitten alituiseen menemiseen,,,ei ainakaan meidän veronmaksajien.
mielelläni minä maksan veroja, jos joku vielä kehtaa tähän yhteiskuntaan lapsia hakkia. maksan kyllä veroina lapsilisät ja toimeentulotuet, jos niitä joku tarvitsee. eihän se ole minulta pois, sillä minulla on rahaa ja rakkautta. en minä muuta tarvitse. eikös se niin ole, että on autuaampi antaa, kuin ottaa.
- kakaraton onnellinen äiti
onnellinen äiti kirjoitti:
mielelläni minä maksan veroja, jos joku vielä kehtaa tähän yhteiskuntaan lapsia hakkia. maksan kyllä veroina lapsilisät ja toimeentulotuet, jos niitä joku tarvitsee. eihän se ole minulta pois, sillä minulla on rahaa ja rakkautta. en minä muuta tarvitse. eikös se niin ole, että on autuaampi antaa, kuin ottaa.
Mitäs niillä kakaroilla tehdään? Jonkin joutavia netissä vittuilevia hulttioitahan noista näkyy tulevan. Äiteet ei osaa kakaroitaan kasvattaa ihmisten tavoille. Eikä niitä pentuja ole kenenkään pakko tehdä. Tietääkseni ei ole lailla määrätty että jokaisen naisen on niitä pungerrettava pirtti puolilleen. Eikä sinun vero eurosi riitä kaikkia kersoja elättämään. Minä käytän mieluummin omat työttömyyskorvauksista maksamani eurot omiin tarpeisiini, kuin jakeleisin niitä yh äitien ja niiden kakaroiden elättämiseen.
- 100 %
Miksi AIS leviää, mikälaisten ihmisten välityksellä?
- leviämisellä
ja yksinhuoltajuudella ei tietääkseni kovin paljon yhteistä... pysytäänpä asiassa.
Se, että yksinhuoltaja tulee taxilla kotiin aamuyöllä on tervettä toimintaa. Pitää välillä rentoutua että jaksaa kantaa yksin vastuun lapsistaan. Nähty on monia väsähtäneitä vanhempia, jotka kiukuttelevat sitten lapsilleen. Että kukas se sitten kärsii? Naapurin tiukkis tietenkin. - - tiedetään-
leviämisellä kirjoitti:
ja yksinhuoltajuudella ei tietääkseni kovin paljon yhteistä... pysytäänpä asiassa.
Se, että yksinhuoltaja tulee taxilla kotiin aamuyöllä on tervettä toimintaa. Pitää välillä rentoutua että jaksaa kantaa yksin vastuun lapsistaan. Nähty on monia väsähtäneitä vanhempia, jotka kiukuttelevat sitten lapsilleen. Että kukas se sitten kärsii? Naapurin tiukkis tietenkin.1) Lapsille tarkoitetut rahat menevät usein äiskä
hyntteisiin ja loput kurkusta alas.
2) Lasten hyvinvointiin, sekä elämiseen tarkoitetut varat, menevät useisiin matkoihin joita äiskä tekee milloin kenenkin ukon luokse toisille paikkakunnille.
3) Lapset keskenään, jos ei joku naapuri tai äiskän vanhemmat (jos elossa) hoida usealle ukolle tehtyjä lapsia.
Vieläkö puolustelette, lapset kipeinä kotona- ilman lääkettä, ilman vanhempaa joka heitä hoitaisi.
Sitten vielä yleisesti äiskä valittaa tupakkasuussa, että ei ole rahaa ostaa penskoille mitään.
Ennenkin on ollut olosuhteiden pakosta yksinhuoltajaäitejä, mutta ei ne huoriksi ole alkaneet. Tärkeämpiä omat jälkeläiset, kuin baaritiskit ja vieraat ukot.
HEI, MISSÄ MENNÄÄN? - Höpönlöpön!
leviämisellä kirjoitti:
Se, että yksinhuoltaja tulee taxilla kotiin aamuyöllä on tervettä toimintaa. Pitää välillä rentoutua että jaksaa kantaa yksin vastuun lapsistaan. Nähty on monia väsähtäneitä vanhempia, jotka kiukuttelevat sitten lapsilleen. Että kukas se sitten kärsii? Naapurin tiukkis tietenkin.Tänäpäivänä ei ole yksihuoltajia mielestäni lainkaan. Mielestäni tämänpäivän sosiaalinen turva takaa sen, että kaikki kynnellekykenevät palkannauttijat ym. tuloistaan verot- sekä sosiaaliset kulut maksava kansalainen osallistuupi elättämään "yksinhuoltajan lapsia".
Vastuuntunnotonta on todellakin sekä leväperäistä, nykyään moraali, koska elätettävien määrä vain kasvaa. Politiikoilla olisi kyllä työtä tällä saralla. Jos ei kansalainen osaa pitää housujaan jalassa, toisinsanoen on moraaliltaan erittäin alhainen, hänet täytyy viedä pakkohoitoon. Tänäpäivä hänelle kylvetään vaan rahaa, jota hän ei osaa käyttää jälkikasvunsa hyväksi vaan ymmärtää että se avustus on tarkoitettu hänen viikonloppurientoihinsa. Herätys, minäkin kysyn että- missä mennään??????? - kannattaisi
Höpönlöpön! kirjoitti:
Tänäpäivänä ei ole yksihuoltajia mielestäni lainkaan. Mielestäni tämänpäivän sosiaalinen turva takaa sen, että kaikki kynnellekykenevät palkannauttijat ym. tuloistaan verot- sekä sosiaaliset kulut maksava kansalainen osallistuupi elättämään "yksinhuoltajan lapsia".
Vastuuntunnotonta on todellakin sekä leväperäistä, nykyään moraali, koska elätettävien määrä vain kasvaa. Politiikoilla olisi kyllä työtä tällä saralla. Jos ei kansalainen osaa pitää housujaan jalassa, toisinsanoen on moraaliltaan erittäin alhainen, hänet täytyy viedä pakkohoitoon. Tänäpäivä hänelle kylvetään vaan rahaa, jota hän ei osaa käyttää jälkikasvunsa hyväksi vaan ymmärtää että se avustus on tarkoitettu hänen viikonloppurientoihinsa. Herätys, minäkin kysyn että- missä mennään???????katsoa kenen annetaan siittää,kun elättäjiksi ei pystytä kuitenkaan
- elämä!!!!1
leviämisellä kirjoitti:
Se, että yksinhuoltaja tulee taxilla kotiin aamuyöllä on tervettä toimintaa. Pitää välillä rentoutua että jaksaa kantaa yksin vastuun lapsistaan. Nähty on monia väsähtäneitä vanhempia, jotka kiukuttelevat sitten lapsilleen. Että kukas se sitten kärsii? Naapurin tiukkis tietenkin.ääliöt
- Etkö muuhun kykene
elämä!!!!1 kirjoitti:
ääliöt
Toistoa toisten. Toisten toistoa.
- hoitoon joutaa
Jokainen taaplaa tyylillään. Et taida olla kovin onnellisesti naimisissa ja rouvana kun olet noin agressivinen ja kyttäät toisten menemisiä ja tulemisia. Mee torille melskaamaan ja toitottamaan kuinka ihanaa se Rouvana olo on. Kielen käyttösi kertoo sinusta paljon. yksinäinen olet ja luulempa vaan että onneton. Mene hyvä ihminen hakemaan apua ettei pääsi sekoa lopullisesti.
- SILITYSRAUTA KUUMANA
varmaan hoitoon, jos tuon kirjoituksensa perusteella hoitoon hakeutuisi. Helppo heittää, (mene hoitoon) jos ei muuten pärjää tai sanant satuttavat. Se on näin että, totuus ei pala tulessakaan ja vastuunpäivät saisivat olla olemassa niin siittäjillä kuin siitetyilläkin.
Yhteiskunnan rahavarat hyödyllisempään käyttöön, rahanreikiä täällä Iisalmessakin löytyisi yleishyödyllisissä kohteissamme jopa.
Tyrä on tyrä, mutta hoidettavissa.
- huoria
vasta ovatkin. Ehtimällä on etitty paksu lompsa.
Hyi saatana.Oikeeta rostitutsioonia.- kieku ja kaeku
katteellisen kanan kiekasu. onko jonkun rikkaan miehen vaemo silimätikkunas? iha mersulla suap ajella, että ee olis vua itekkii töessä. aattele ku myö miehet laetettaa ylleesä laeskat akat ja horot kävelemmää. ee myö niitä ite rueta elättämmää ja jos ee töessäkkää kehtoo käävä lähtö tulloo.
- olevat ovat
lumppuja, samoin yksinhuoltajat? Tokko veronmaksajat joutuu työssä käyvien avoliittolaisten samoin kuin yksinhuoltajien lapsia elättämään.
Naimisissa olevia naisia sekä miehiä keikkuu tuolla kapakoissa yllin kyllin yhden yön seuraa hakemassa. Meitä on joka lähtöön että puhdistappa nyt suusi mäntysuualla kun sieltä päin haisee.- todellista
yksinhuoltajaa mahtaa löytyä Iisalmestakaan, että itse hankkii toimeentulonsa. Maksaa asumisensa, penskojensa kulut jne omista tuloistaan? Eronneet naiset valittavat olevansa yksinhuoltajia, vaikka ex ukko maksaa elatusapua lapsista, saa asumistukea, toimeentulotukea jne. Eihän silloin olla yksinhuoltajia kun kuluihin osallistuu ex avio -avomies lisäksi käytetään yhteiskunnan verovaroja yksityisen naisen ja lasten elättämiseen. Maksajina ovat sellaisetkin työtätekevät joilla ei ole mitään tekemistä ko. naisten kanssa. Eivät edes tunne heitä? Yksinhuoltajuuttaan itkevät naiset ovat kyllä yhteiskunnan loisia, siivellä eläjiä.
- ovat susipari
on susipari, ei se siitä muutu. Nussitaan aikasa ja sillä siisti.
- äimistynyt
Olet todella äimistyttävä.Niin kuin joku jo edellä mainitsi on todella hyvä että se naapurin yksinhuoltaja rouva joskus voi tulla vaikka taksilla kotiin.Toivottavasti hänellä oli mukava ilta.
Sinä olet pahanilman lintu oikein pahemmasta päästä.Ei taida kunniallisena rouvana oleminen oikein sopia sinulle kuin noin ilkeä osaat olla.
Ota ero ukostas ja mene vähän jonnekkin baaritiskille killumaan ja hurvittelemaan mukavien miesten kanssa.
Et taida tietää miten kivaa on aamutunneilla taksikopilla odotellessa ja toivoessa ettei se taksi tulisi vielä,suudella ja suudella ihanaa miestä.Onnellisena ja haikeana tulla kotiin ja tuntea miten paljon rakastat lapsiasi ja elämääsi.Näin se menee yksin huoltajalla. - Naurattaa
äimistynyt kirjoitti:
Olet todella äimistyttävä.Niin kuin joku jo edellä mainitsi on todella hyvä että se naapurin yksinhuoltaja rouva joskus voi tulla vaikka taksilla kotiin.Toivottavasti hänellä oli mukava ilta.
Sinä olet pahanilman lintu oikein pahemmasta päästä.Ei taida kunniallisena rouvana oleminen oikein sopia sinulle kuin noin ilkeä osaat olla.
Ota ero ukostas ja mene vähän jonnekkin baaritiskille killumaan ja hurvittelemaan mukavien miesten kanssa.
Et taida tietää miten kivaa on aamutunneilla taksikopilla odotellessa ja toivoessa ettei se taksi tulisi vielä,suudella ja suudella ihanaa miestä.Onnellisena ja haikeana tulla kotiin ja tuntea miten paljon rakastat lapsiasi ja elämääsi.Näin se menee yksin huoltajalla. - hohohohohohohohohohohohohoh...
äimistynyt kirjoitti:
Et taida tietää miten kivaa on aamutunneilla taksikopilla odotellessa ja toivoessa ettei se taksi tulisi vielä,suudella ja suudella ihanaa miestä.Onnellisena ja haikeana tulla kotiin ja tuntea miten paljon rakastat lapsiasi ja elämääsi.Näin se menee yksin huoltajalla.kylläpä naurattaa. ihanko rakastat lapsiasi ja olet onnellinen. mitä sitten kapakasta ja toisten miehistä haet. jos olisit onnellinen olisit yhden miehen nainen. et sovi siihen rooliin ja sillä sipuli. moraalin perään saa oikeat ihmiset kuuluttaa. muutenhan tämä maapallo tukahtuu ihan ihveen.
- pukittelen
todellista kirjoitti:
yksinhuoltajaa mahtaa löytyä Iisalmestakaan, että itse hankkii toimeentulonsa. Maksaa asumisensa, penskojensa kulut jne omista tuloistaan? Eronneet naiset valittavat olevansa yksinhuoltajia, vaikka ex ukko maksaa elatusapua lapsista, saa asumistukea, toimeentulotukea jne. Eihän silloin olla yksinhuoltajia kun kuluihin osallistuu ex avio -avomies lisäksi käytetään yhteiskunnan verovaroja yksityisen naisen ja lasten elättämiseen. Maksajina ovat sellaisetkin työtätekevät joilla ei ole mitään tekemistä ko. naisten kanssa. Eivät edes tunne heitä? Yksinhuoltajuuttaan itkevät naiset ovat kyllä yhteiskunnan loisia, siivellä eläjiä.
niitä ussein, että suan osan maksamisttani rahoista pois. Mukavia naisia.Eestä ja takkoo.
- kiäh kiäh!
pukittelen kirjoitti:
niitä ussein, että suan osan maksamisttani rahoista pois. Mukavia naisia.Eestä ja takkoo.
muute voep käävä niiku sille yhelle Matille, jota oli Iisalamess pukitellu eli yksinhuoltaja äet parkoo ja nyt munat karkoo. kiäh..kiäh.
- sitten
todellista kirjoitti:
viisaana, miten pitäisi toimia? ottaa suoraan yksinhuoltajalta lapsi pois jos ei omat rahat riitä? tuskinpa se lapselle tekisi hyvää. eikä kaikki yksinhuoltajat ole edes naisia! jos niitä loisia yhteiskunnasta pitää etsiä, en luokittelisi yksinhuoltajia niihin.
- Lapsille apu
sitten kirjoitti:
viisaana, miten pitäisi toimia? ottaa suoraan yksinhuoltajalta lapsi pois jos ei omat rahat riitä? tuskinpa se lapselle tekisi hyvää. eikä kaikki yksinhuoltajat ole edes naisia! jos niitä loisia yhteiskunnasta pitää etsiä, en luokittelisi yksinhuoltajia niihin.
Holtiton äitykkä, ei osaa hoitaa lapsiaan eikä raha-asioitaan. Naimahomma niemmä osaa ja ukot käyttävät sitä onnetonta hyväkseen. Luukku umpeen, pakkokeinoin, neulomalla tai parsimalla. Lapset sekä heidän raha-asiansa, ulkopuolisen holhoojan käsiin.
Tyttölapset kyllä saavat vääränlaisen naiskuvan äidistään, no poikalapset näkevät että nainen on tuollainen, sitä vaan pannaaan ja arvot rapisee.
Tarkkailun alle, oikein ison sosiaalisen sekä yhteiskunnallisen suurennuslasin alle tällainen yksihuoltaja joka juo lastensa rahat. - kirjoittelitkin
Lapsille apu kirjoitti:
Holtiton äitykkä, ei osaa hoitaa lapsiaan eikä raha-asioitaan. Naimahomma niemmä osaa ja ukot käyttävät sitä onnetonta hyväkseen. Luukku umpeen, pakkokeinoin, neulomalla tai parsimalla. Lapset sekä heidän raha-asiansa, ulkopuolisen holhoojan käsiin.
Tyttölapset kyllä saavat vääränlaisen naiskuvan äidistään, no poikalapset näkevät että nainen on tuollainen, sitä vaan pannaaan ja arvot rapisee.
Tarkkailun alle, oikein ison sosiaalisen sekä yhteiskunnallisen suurennuslasin alle tällainen yksihuoltaja joka juo lastensa rahat.koko ajan jostain tietystä henkilöstä vaikka liitit siihen "huolen" yksinhuoltajien yksityiselämästä noin yleensä.Mitä jos menisit vain reippaasti esittämään asiasi ko.henkilölle aivan kasvotusten.Kantasi tulisi esille juuri siellä missä sen haluat esittää,eikö?
- ja luultavasti
Naurattaa kirjoitti:
se rakas aviopuolisosikin on mieluiten muualla kuin "saman katon alla",reppana,sääliksi käy
- ;;;;;;Mminä::::::::
kirjoittelitkin kirjoitti:
koko ajan jostain tietystä henkilöstä vaikka liitit siihen "huolen" yksinhuoltajien yksityiselämästä noin yleensä.Mitä jos menisit vain reippaasti esittämään asiasi ko.henkilölle aivan kasvotusten.Kantasi tulisi esille juuri siellä missä sen haluat esittää,eikö?
tunnistit itsesi noista jutuist? No ei kait sit muuta ku ota opikses. Jämy juttu on kyl ja varma on et sää oot eläny tolleen ko otat ni lujast kanta.
- yh-aiti 1970
todellista kirjoitti:
tiedäkös mitä ??? minä olen yksi niistä monista yksinhuoltajista, jotka käyvät töissä ja elättävät lapsensa ilman toimeentulotukea saati asumistukea. asun lasteni kanssa omistusasunnossa, mutta lasteni isä maksaa elatusmaksut kuten kuuluukin. sulla on vaan niin mustavalkoinen tapa nähdä asiat. voin sanoa, että ei me rahassa kylvetä, mutta ei meiltä mitään myös puutukkaan. ollaan onnellisia ilman väkivaltaista isää. hyvää jatkoa sinulle.
- Yhteishuoltaja!
yh-aiti 1970 kirjoitti:
tiedäkös mitä ??? minä olen yksi niistä monista yksinhuoltajista, jotka käyvät töissä ja elättävät lapsensa ilman toimeentulotukea saati asumistukea. asun lasteni kanssa omistusasunnossa, mutta lasteni isä maksaa elatusmaksut kuten kuuluukin. sulla on vaan niin mustavalkoinen tapa nähdä asiat. voin sanoa, että ei me rahassa kylvetä, mutta ei meiltä mitään myös puutukkaan. ollaan onnellisia ilman väkivaltaista isää. hyvää jatkoa sinulle.
Kiitos Teille! Näinhän pitääkin toimia kuten teillä tehdään. Sanot olevasi "yksinhuoltaja" vaikka lastesi isä maksaa elatusmaksut kuten kuuluukin. Et Sinä silloin ole yksinhuoltaja! Teillä on silloin YHTEISHUOLTO! Minäkin maksan siittämästäni lapsesta elatusapua ex muijani tilille kuukausittain, ennakkoon. Lasten valvojan luona tehtiin kirjallinen YHTEISHUOLTO SOPIMUS Elatus maksusta. Ex muijani lirkuttelee kaikille ystävilleen, olevansa yksinhuoltaja. Eronneilla naisilla on tällainen myötätunnon ja säälinkerjäämis tapa: Voi voi kun minä olen yksin huoltaja.. ei ole sitä ei tätä.. Toinen myötäilee, no voi voi, kyllä sulla on raskasta. Ymmärsitkö?
- elatusvelvollisuus
Yhteishuoltaja! kirjoitti:
Kiitos Teille! Näinhän pitääkin toimia kuten teillä tehdään. Sanot olevasi "yksinhuoltaja" vaikka lastesi isä maksaa elatusmaksut kuten kuuluukin. Et Sinä silloin ole yksinhuoltaja! Teillä on silloin YHTEISHUOLTO! Minäkin maksan siittämästäni lapsesta elatusapua ex muijani tilille kuukausittain, ennakkoon. Lasten valvojan luona tehtiin kirjallinen YHTEISHUOLTO SOPIMUS Elatus maksusta. Ex muijani lirkuttelee kaikille ystävilleen, olevansa yksinhuoltaja. Eronneilla naisilla on tällainen myötätunnon ja säälinkerjäämis tapa: Voi voi kun minä olen yksin huoltaja.. ei ole sitä ei tätä.. Toinen myötäilee, no voi voi, kyllä sulla on raskasta. Ymmärsitkö?
avioerossa kummaltakaan puolisolta?eihän niistä lapsista vissiin voi eroa ottaa? kai se on siitä huoltajuusnimikkeestä riippumaton asia,vai miten?
- Rautalanka malli
elatusvelvollisuus kirjoitti:
avioerossa kummaltakaan puolisolta?eihän niistä lapsista vissiin voi eroa ottaa? kai se on siitä huoltajuusnimikkeestä riippumaton asia,vai miten?
A) Olet nainen, teet lapsen. Isästä ei ole tietoa? Käyt työssä ja hankit elantosi ja lapsen tarpeet itse, tarvitsematta siihen muuta yhteiskunnallista apua. Silloin olet YKSINHUOLTAJA.
B) Olet nainen, teet lapsen. Lapsen isä tai äiti maksaa elatusapua sille , kumman luona lapsi pääsääntöisesti enemmän asuu. Tarvitsematta muuta yhteiskunnallista apua. Silloin Teillä on YHTEISHUOLTO.
C) Olet nainen, teet lapsen. Isästä ei ole tietoa? Et ole työssä, asut yhteiskunnan tukien varassa. Saat asumistukea, toimeentulotukea jne jne. Et ole silloin yksinhuoltaja, koska et pysty itse hoitamaan itseäsi ja lastasi. Olet yhteiskunnan siivellä eläjä, -elätti, -loinen, veronmaksajien verenimijä! - nuo
Rautalanka malli kirjoitti:
A) Olet nainen, teet lapsen. Isästä ei ole tietoa? Käyt työssä ja hankit elantosi ja lapsen tarpeet itse, tarvitsematta siihen muuta yhteiskunnallista apua. Silloin olet YKSINHUOLTAJA.
B) Olet nainen, teet lapsen. Lapsen isä tai äiti maksaa elatusapua sille , kumman luona lapsi pääsääntöisesti enemmän asuu. Tarvitsematta muuta yhteiskunnallista apua. Silloin Teillä on YHTEISHUOLTO.
C) Olet nainen, teet lapsen. Isästä ei ole tietoa? Et ole työssä, asut yhteiskunnan tukien varassa. Saat asumistukea, toimeentulotukea jne jne. Et ole silloin yksinhuoltaja, koska et pysty itse hoitamaan itseäsi ja lastasi. Olet yhteiskunnan siivellä eläjä, -elätti, -loinen, veronmaksajien verenimijä!faktasi..
- kuuluu olevan!
nuo kirjoitti:
faktasi..
Alkoiko itselläsi sormi tärisemään, kun ei enää osunut oikeille nappuloille?
- papereista
nuo kirjoitti:
faktasi..
mitä tarkoittaa yksin- ja mitä yhteishuoltajuus.Niissä on tosiaan pieniä eroja, elatusvelvoitteeseen ne eivät liity.
- Toinen Äimistynyt
äimistynyt kirjoitti:
Et taida tietää miten kivaa on aamutunneilla taksikopilla odotellessa ja toivoessa ettei se taksi tulisi vielä,suudella ja suudella ihanaa miestä.Onnellisena ja haikeana tulla kotiin ja tuntea miten paljon rakastat lapsiasi ja elämääsi.Näin se menee yksin huoltajalla.Eihän tuo "äimistynyt" ollu nähnyt sitä naapurin "rouvan" taksilla kotiintuloa. Tuossahan viitataan Iisalmen Sanomien lukijanpalstalla olleeseen juttuu, jossa mainitaan; naarurissa asuva yksinhuoltaja rouva tuli taksilla kotiin kun läksin aamulla itse töihin. Sitä onko nainen, vaiko mies töihin lähtijänä, on kysymysmerkki ja sillä ei väliäkään. Mutta mistä tämä piiiiitkä tarina on sitten saanut alkunsa on "rouva" nimike. Totta se on jos joku naimaton tai eronnut nainen nimetään vielä rouvaksi ja vieläpä se on loukkaus oikeita rouvaihmisiä kohtaan. Kun on päivänselvää, ettei tuokaan taksilla ajeleva nainen yhtä ja ainoata kertaa saavu pikkutunneilla kotiinsa äpäröittensä luokse.
Tällaiset yksinhuoltaja hulttioakat pilaavat tietenkin kaikkien naisten maineen, niin kunnollisten yksinhuoltajienkin jotka hoitavat asiansa sekä lapsensa todella hyvin. Ei tuollaisia naisia rouvitella sovi, sillä se on nostamista jalustalle oikein. Mitä yhteiskunnan varojen käyttämiseen tulee, eivät kaikki yksinhuoltajat käytä tukia väärin, eivät kaikki edes tarvitse niitä jos on hyvä ja vakituinen työpaikka. Kyllä nuo homsunaiset ovat pieniosa mutta sitäkin tehokkaampia tärväämään varoja yhteiskunnalta, sekä rikkomaan toisten liittoja.
Niin on sitten se sinkkukansakin joka ei viitti mennä töihin, juhlii vaan jne..... - yrittää vaan
papereista kirjoitti:
mitä tarkoittaa yksin- ja mitä yhteishuoltajuus.Niissä on tosiaan pieniä eroja, elatusvelvoitteeseen ne eivät liity.
tarjota mieleisiään selityksiä.
- en kerinnyt
yrittää vaan kirjoitti:
tarjota mieleisiään selityksiä.
Kiitti Sulle, vastasit puolestani! Oli tuossa pitempi työkeikka enkä itse ehtinyt päivittämään. No nyt sanon vain: samat sanat!
.. ja sillä sipuli. Eukkoni ei ole niin paskantärkeä, että kaipaisi rouva-nimikettä
- kehuja
roova sana on hienommille vihityille naesille tarkotettu nimeke. ee oo minun eokolle sopiva ee.
- avioliittoa
ei voi käyttää näitä arvonimiä: tohtorska tai tohtorinna, lääkärinna,pastorinna,ruustinna,tuomarinna,
kaupunginjohtarska- tai terska,rehtorska,lehtorska.
Kipin kapin vosut vihille!!!!!!!!!!!!!!!!!- ROUVAT
Mitkähän siveyden sipulit täällä nyt melskaa?
Ahistaako?Eläkäähän vähän eteenpäin.Kyllä se elämä tuo kaikenlaista .Rouvuutta,yksinhuoltajuutta,yms.
Miten ne kunnialliset naidut miehet siellä ravintoloissa on ilman ROUVAA meitä vosuja viettelemässä.Kysyn miksi jos kotona on vihitty rouva.Opettakaa aviomiehenne yhtä siveiksi ja kotona pysymään.Ainakin se ettei ne tötterö kourassa heilu yö- kausia kaupunkilla ja tee lisää niitä kärsiviä yksinhuoltajan äpäröitä joita joudutte sitten elättämään. - Ette miulle kelpaa
ROUVAT kirjoitti:
Ahistaako?Eläkäähän vähän eteenpäin.Kyllä se elämä tuo kaikenlaista .Rouvuutta,yksinhuoltajuutta,yms.
Miten ne kunnialliset naidut miehet siellä ravintoloissa on ilman ROUVAA meitä vosuja viettelemässä.Kysyn miksi jos kotona on vihitty rouva.Opettakaa aviomiehenne yhtä siveiksi ja kotona pysymään.Ainakin se ettei ne tötterö kourassa heilu yö- kausia kaupunkilla ja tee lisää niitä kärsiviä yksinhuoltajan äpäröitä joita joudutte sitten elättämään.baaritiskillä odottelevat, rahakkaita ukkomiehiä. Kuola valuu turvonneitten huulien sekä tupakan välisiltä huulilta. Elähtänyt katse, tympeä mutta ahnas, seuraa heti ja vangitsee katseensa mieheen kuin mieheen jos hän ei ole paikkakuntalainen ja näyttää varakkaalta. Mies voi olla työmatkalla ja pistäytyä paikalliseen ravintolaan ottamaan muutaman kavereittensa kanssa. Kun mies on humaltunut, haukka terottaa keltaiset sienestä visvaa valuvat kyntensä ja lentää miehen luokse. Viinasta sumentunut arvostelukyky miehellä, pettää ja haukka saa houkutelluksi hänet, haisevaan sotkuiseen kaupunginvuokra-asuntoonsa sekä likaisten länttisten lakanoiden väliin. Haukka saa miehestä haluamansa, sekä rahat. Haukka tilaa taksin miehelle, eikä hän tiedä sitä että 9:kuukauden jälkeen hänelle syntyy viaton haukka/mies jälkeläinen. Paikkakunnalla jonne hän siemenensä laski, tuli taas yksi elätettävä ja veroäyri nousee.
- susipariakkoja
ROUVAT kirjoitti:
Miten ne kunnialliset naidut miehet siellä ravintoloissa on ilman ROUVAA meitä vosuja viettelemässä.Kysyn miksi jos kotona on vihitty rouva.Opettakaa aviomiehenne yhtä siveiksi ja kotona pysymään.Ainakin se ettei ne tötterö kourassa heilu yö- kausia kaupunkilla ja tee lisää niitä kärsiviä yksinhuoltajan äpäröitä joita joudutte sitten elättämään.ja muita vosuja saa vapaasti nussia jokainen.
- siunattu asia
Ette miulle kelpaa kirjoitti:
baaritiskillä odottelevat, rahakkaita ukkomiehiä. Kuola valuu turvonneitten huulien sekä tupakan välisiltä huulilta. Elähtänyt katse, tympeä mutta ahnas, seuraa heti ja vangitsee katseensa mieheen kuin mieheen jos hän ei ole paikkakuntalainen ja näyttää varakkaalta. Mies voi olla työmatkalla ja pistäytyä paikalliseen ravintolaan ottamaan muutaman kavereittensa kanssa. Kun mies on humaltunut, haukka terottaa keltaiset sienestä visvaa valuvat kyntensä ja lentää miehen luokse. Viinasta sumentunut arvostelukyky miehellä, pettää ja haukka saa houkutelluksi hänet, haisevaan sotkuiseen kaupunginvuokra-asuntoonsa sekä likaisten länttisten lakanoiden väliin. Haukka saa miehestä haluamansa, sekä rahat. Haukka tilaa taksin miehelle, eikä hän tiedä sitä että 9:kuukauden jälkeen hänelle syntyy viaton haukka/mies jälkeläinen. Paikkakunnalla jonne hän siemenensä laski, tuli taas yksi elätettävä ja veroäyri nousee.
ettei ole tullut tuonne kaupungin humuun lähdettyä jos se noin kauhiaa on
- SIIS...50%
on että Iisalmessa naisista puolet on huoria ja vosuja. Mitäs ne yh-iskät on? Kumma kun tunnen monta yh-huoltajaa joilla on omat asunnot, autot, hyvä työpaikka, fiksut lapset, eivät saa asumistukea tai toimeentulotukea, entiset vaimot/miehet täysiä renttuja ja uutta ei ole huolineet vaan ovat keskittyneet perhe-elämään enemmän kuin moni ns. aviopari.
- immeesiä
Onpas täällä vihaisia ihmisiä.Yököttävää luettavaa.Kannattais harkita jotain hoitoa jos noin kovilla kierroksilla mennään.
Jos se ei oo kepu niin sitten yh.nainen se paha joka vie teiltä kaiken. - kuulla totuutta itsestään!
immeesiä kirjoitti:
Onpas täällä vihaisia ihmisiä.Yököttävää luettavaa.Kannattais harkita jotain hoitoa jos noin kovilla kierroksilla mennään.
Jos se ei oo kepu niin sitten yh.nainen se paha joka vie teiltä kaiken.Ei niitä penskoja ole pakko alkaa värkkäämään heti ensitapaamisilla. Tutustukaa toisiinne ensin viisikin vuotta ja jos sitten yhteiselo tuntuu sujuvan, vasta sitten voi alkaa suunnitella suvun jatkoa. Naidahan voitte niinpaljon kuin haluatte, mutta huolehtikaa ehkäisy! Pikaiset lastenteot ja nopea ero perään tuo juuri näitä katkeria ongelmia. Ja kyllä nainen osaa miestä kusettaa kun haluaa tosissaan olla vittumainen entiselle rakkaalleen. Jos lapsia haluaa tehdä, pitää huolehtia siitä että ne myös itse pystyy hoitamaan. Eikä eron jälkeen maksattaa poismuuttaneella ja veronmaksajilla perheonneaan. Tuliko selväksi?
- ruikuttaja
kuulla totuutta itsestään! kirjoitti:
Ei niitä penskoja ole pakko alkaa värkkäämään heti ensitapaamisilla. Tutustukaa toisiinne ensin viisikin vuotta ja jos sitten yhteiselo tuntuu sujuvan, vasta sitten voi alkaa suunnitella suvun jatkoa. Naidahan voitte niinpaljon kuin haluatte, mutta huolehtikaa ehkäisy! Pikaiset lastenteot ja nopea ero perään tuo juuri näitä katkeria ongelmia. Ja kyllä nainen osaa miestä kusettaa kun haluaa tosissaan olla vittumainen entiselle rakkaalleen. Jos lapsia haluaa tehdä, pitää huolehtia siitä että ne myös itse pystyy hoitamaan. Eikä eron jälkeen maksattaa poismuuttaneella ja veronmaksajilla perheonneaan. Tuliko selväksi?
Ei kannata yleistää näin rajusti.Jos äitis tai joku tuttavas sattuu olemaan edellä kuvaillun oloinen niin ei se tarkoita kaikkia yksinhuoltajia.Miehet tietysti on aina ihan viattomia.Luulenpa että täällä kirjoittelee pikku pojat aiheesta tai jotkut kerrostalo kyttärit joilla ei ole omaa elämää.Kateelliset panettelee kaikkea ja kaikkia.
Avioliitossa olevat perheet tietysti ovat niin onnellisia ja omillaan toimeentulevia,ihan eri maata.Lapsetkin tulee aina joka tapauksessa kasvatettua hyvin ja avioliitto on ikuinen ja onnellinen olotila.Amen. - nykyään pitää päästä nussim...
Ei niitä penskoja ole pakko alkaa värkkäämään heti ensitapaamisilla. Tutustukaa toisiinne ensin viisikin vuotta ja jos sitten yhteiselo tuntuu sujuvan, vasta sitten voi alkaa suunnitella suvun jatkoa. Naidahan voitte niinpaljon kuin haluatte, mutta huolehtikaa ehkäisy! Pikaiset lastenteot ja nopea ero perään tuo juuri näitä katkeria ongelmia. Ja kyllä nainen osaa miestä kusettaa kun haluaa tosissaan olla vittumainen entiselle rakkaalleen. Jos lapsia haluaa tehdä, pitää huolehtia siitä että ne myös itse pystyy hoitamaan. Eikä eron jälkeen maksattaa poismuuttaneella ja veronmaksajilla perheonneaan. Tuliko selväksi?
Poika/tyttökaveri pitää olla vastinparina vaikka elämän realiteetit ovat hakusessa. Uusavuttomien pitää kokea! Isä tai äiti jos sellaset on, kantaa kaljaa ja kortonkia yks fysioterapeutti yrittää pyllyllään suorittaa poikansa puolesta varusmiespalveluksenkin.
- vain
sattuu erehtymään naimisiin,siis ROUVAKSI,huoraavalle miehelle
- Ei huora mies
vain kirjoitti:
sattuu erehtymään naimisiin,siis ROUVAKSI,huoraavalle miehelle
Muutamassa elokuvassa oli kohtaus, jossa sanottiin: "Ei kaikki huorat ole parturia, eikä kaikki parturit ole huoria!" ????? Enemmän miehet varmaan pyrkivät huoraamaan, mutta ilman naisen osallisuutta asiaan se ei käsittääkseni onnistu? Itse olen ruma kuin rutto, mutta silti naisystäviä on riittänyt, koko elämäni ajan. Elelen vain omaa elämääni, ketään en ole vikitellyt tai houkutellut mihinkään. Nainen on aina ollut aloitteen tekijä, enkä ole voinut kieltäytyä, jos joku on halunnut viettää aikaa kanssani. Ketään en voi huoritella enkä sanoa loukkaavaa sanaa kenestäkään.
- kaikkien
elää haluamallaan tavalla, ainakin niin kauan kuin he eivät ole toisen lompakolla. Kaikki eivät halua naimisiin, vaikka ottajia olisi. Tiedän tapauksia, että lapsi on tervetullut, mutta mies ei. Elämä olisi aika tylsää jos kaikki eläisivät saman kaavan mukaan.
- yhteiskunta
sellaiseksi , että jokainen itse kustantaa haluamansa elämänmuodon.
Se tarkoittaa sitä , että kaikki tuet pois, voipi sitten miettiä minkälainen "elämäntapaintiaani" haluaa olla!
Eläköön sitten vaikka tuuliviirinä katolla. - tosiaan kaikkia
yhteiskunta kirjoitti:
sellaiseksi , että jokainen itse kustantaa haluamansa elämänmuodon.
Se tarkoittaa sitä , että kaikki tuet pois, voipi sitten miettiä minkälainen "elämäntapaintiaani" haluaa olla!
Eläköön sitten vaikka tuuliviirinä katolla.tukia?Myös kepulaisten saamia tukiaisia?Mitenhän elämänmeno muuttuisi?Olisi jännä nähdä.
- tämän
tosiaan kaikkia kirjoitti:
tukia?Myös kepulaisten saamia tukiaisia?Mitenhän elämänmeno muuttuisi?Olisi jännä nähdä.
aloitti ei todellakaan tiedä yksinhuoltajan elämästä paskan vertaa. tottakai meitä saa huoritella kun ollaan yksinhuoltajia ja te muka maksatte meidän elämisen haista iso paska.. itse olen todellakin yksinhuoltaja. saan minimi tuet sillä elätän lapseni ja itseni. ei raha riitä joka menoon. mutta jos jää vähänkin ylimääräistä varmasti käyn notkumassa baaritiskillä. se on saletti. ja perkele mee sinäkin joskus silloin tiedät että ei tarvitse olla pipo tiukalla. ja on tuolla baarissa rouvien miehet aika hanakoita nuorten yksinhuoltajien perään.. tottakai kun ei kotona saa kuin kärttysen akan ketaleen heti vastaan. tules joskus katsastamaan miten nää herrasmiehet käyttäytyy kun oma kana kotkottaa yksinhuoltajista paskaa tottakai mies silloin lähtee katsastamaan nää vittumaiset yksinhuoltajat. jos vaan mies osais tai sais suunvuoron sanoakseen totuuden yksinhuoltajista menis perkele sullakin luukurkkuun. mee nyt jumalauta ittees ota asioista selvä ennenkuin rupeet puhumaan täyttä soopaa. ja muuten oikeesti käy kattomassa se baari juttu tiedä vaikka joku yksinhuoltaja isi saa sun pään sekasin.
- Viuh!
tämän kirjoitti:
aloitti ei todellakaan tiedä yksinhuoltajan elämästä paskan vertaa. tottakai meitä saa huoritella kun ollaan yksinhuoltajia ja te muka maksatte meidän elämisen haista iso paska.. itse olen todellakin yksinhuoltaja. saan minimi tuet sillä elätän lapseni ja itseni. ei raha riitä joka menoon. mutta jos jää vähänkin ylimääräistä varmasti käyn notkumassa baaritiskillä. se on saletti. ja perkele mee sinäkin joskus silloin tiedät että ei tarvitse olla pipo tiukalla. ja on tuolla baarissa rouvien miehet aika hanakoita nuorten yksinhuoltajien perään.. tottakai kun ei kotona saa kuin kärttysen akan ketaleen heti vastaan. tules joskus katsastamaan miten nää herrasmiehet käyttäytyy kun oma kana kotkottaa yksinhuoltajista paskaa tottakai mies silloin lähtee katsastamaan nää vittumaiset yksinhuoltajat. jos vaan mies osais tai sais suunvuoron sanoakseen totuuden yksinhuoltajista menis perkele sullakin luukurkkuun. mee nyt jumalauta ittees ota asioista selvä ennenkuin rupeet puhumaan täyttä soopaa. ja muuten oikeesti käy kattomassa se baari juttu tiedä vaikka joku yksinhuoltaja isi saa sun pään sekasin.
Kiitti sulle vaan, mutta mua ei kiinnosta mitkään paarikärpäset ei sitten pätkän vertaa. En käytä täkäläisiä halpoja pieruloita enkä teitä halpoja hutsujakaan. Sovitaan niin, ollaan sujut kun et avaa enää minkään tukilaitoksen ovea, sen jälkeen kun olet juonut rahasi ja tärvännyt vähän toistenkin rahoja (ystävät). Muista pitää hykieenistäsi hyvää huolta, ettet lemua niin kauas, aloita vaikka pesemällä ne keltaiset limaiset muutamat jäljellä olevat hampaasi. Tee rehellistä työtä ja älä mellasta koko yötä, että saa naapurisikin nukkua.
- Vastalause
tämän kirjoitti:
Minä en ole ketään huoritellut, enkä muutenkaan nimitellyt ketään haukkuen. Yksinhuoltajaksi sanon henkilöä, joka todella itse hankkii rahat itsensä asumiseen elättämiseen ja lapsensa kasvattamiseen, tarvitsematta siihen apuja muualta! Nainen tai mies, joka on potkinut avio- avopuolisonsa pellolle ja maksattaa poispotkitulla osan lastensa ja itsensä elätyksestä, ei ole yksinhuoltaja! Silloin pitää puhua yhteishuollosta! Sen lisäksi poispotkittu yleensä joutuu vielä kerjäämään entiseltä rakkaaltaan omien lastensa tapaamista. Sitten on jo menossa suoranainen vittuilu ja kiusanteko poispotkittua kohtaan. Kerrot nostavasi minimi tuet. Mitä ne on? Ne on niitä yhteiskunnan veroina maksamia euroja joilla Sinä mälläät ja itket olevasi yksinhuoltaja! Syö juo ja nai niinpaljon kuin haluat, mutta älä maksata lastesi ja itsesi elatusta ja perheonneasi ulkopuolisilla! Kyllä täällä paska haisee, kovastikkin kun sieltäpäin tuulee!
- eläjä sinä
Viuh! kirjoitti:
Kiitti sulle vaan, mutta mua ei kiinnosta mitkään paarikärpäset ei sitten pätkän vertaa. En käytä täkäläisiä halpoja pieruloita enkä teitä halpoja hutsujakaan. Sovitaan niin, ollaan sujut kun et avaa enää minkään tukilaitoksen ovea, sen jälkeen kun olet juonut rahasi ja tärvännyt vähän toistenkin rahoja (ystävät). Muista pitää hykieenistäsi hyvää huolta, ettet lemua niin kauas, aloita vaikka pesemällä ne keltaiset limaiset muutamat jäljellä olevat hampaasi. Tee rehellistä työtä ja älä mellasta koko yötä, että saa naapurisikin nukkua.
olet kun muille täällä ohjeita jakelet?
- koskaan
Viuh! kirjoitti:
baarista tullessani mellastanut. ei ole ollut aihetta. mutta jos sun vahtivan pääsi ovenraossa nään niin rupeen mellastamaan. joo minimituet sen takia koska käyn muutaman tunnin viikossa töissä. eli älä sinä paskiainen yleistä meitä yksinhuoltajia. on sellaisia yksinhuoltajia jotka todella haluavat töihin mutta kun ei niitä saatana ole täällä tuppukylällä ammattia vastaavaa työtä. itse käyn kuopiossa koska täällä ei ole mulle töitä. että silleen sulle luulet olevasi kaikki tietävä meistä yksinhuoltajista. sä et tiedä siitä mitään tai sitten olet yksinhuoltaja joka todellakin saa kaikki mahdolliset tuet mutta se ei sulle riitä. ainii mulla ex miehen kanssa menee paremmin kuin vuosikausiin kun ollaan ystäviä ja erottiin. lasten hoito sujuu mutkattomasti paremmin kuin olimme yhdessä. lapset voi hyvin ja me voimme hyvin. kummallakin omat menot ja ex:llä jo uusi kumppani ja lapseni tulee hyvin hänenkin kanssaan. että elkää viittikö sanoa sitä että kun ollaan yksinhuoltajia me käytetään ex miestä hyväksi tai ollaan ruikuttamassa joka asiasta ja rahaa vonkumassa ei todella pidä paikkaansa. itsestä se on kiinni millaisen tulevaisuuden haluaa vaikka on yksinhuoltaja. puhumalla ne asiat selviää ei siinä ex:än kanssa tarvitse lapsista ja rahoista tapella. minä en edes halua että ex maksaa elatusmaksuja en tahdo koska on laseten harrastukset joihin uppoaa rahaa vaatteet. kaikki ostetaan ja maksetaan puoliksi. että näin minulla. hyvin nyt vielä menee ja toivon että tulevaisuudessakin menisi.
- mene Venäjälle
koskaan kirjoitti:
baarista tullessani mellastanut. ei ole ollut aihetta. mutta jos sun vahtivan pääsi ovenraossa nään niin rupeen mellastamaan. joo minimituet sen takia koska käyn muutaman tunnin viikossa töissä. eli älä sinä paskiainen yleistä meitä yksinhuoltajia. on sellaisia yksinhuoltajia jotka todella haluavat töihin mutta kun ei niitä saatana ole täällä tuppukylällä ammattia vastaavaa työtä. itse käyn kuopiossa koska täällä ei ole mulle töitä. että silleen sulle luulet olevasi kaikki tietävä meistä yksinhuoltajista. sä et tiedä siitä mitään tai sitten olet yksinhuoltaja joka todellakin saa kaikki mahdolliset tuet mutta se ei sulle riitä. ainii mulla ex miehen kanssa menee paremmin kuin vuosikausiin kun ollaan ystäviä ja erottiin. lasten hoito sujuu mutkattomasti paremmin kuin olimme yhdessä. lapset voi hyvin ja me voimme hyvin. kummallakin omat menot ja ex:llä jo uusi kumppani ja lapseni tulee hyvin hänenkin kanssaan. että elkää viittikö sanoa sitä että kun ollaan yksinhuoltajia me käytetään ex miestä hyväksi tai ollaan ruikuttamassa joka asiasta ja rahaa vonkumassa ei todella pidä paikkaansa. itsestä se on kiinni millaisen tulevaisuuden haluaa vaikka on yksinhuoltaja. puhumalla ne asiat selviää ei siinä ex:än kanssa tarvitse lapsista ja rahoista tapella. minä en edes halua että ex maksaa elatusmaksuja en tahdo koska on laseten harrastukset joihin uppoaa rahaa vaatteet. kaikki ostetaan ja maksetaan puoliksi. että näin minulla. hyvin nyt vielä menee ja toivon että tulevaisuudessakin menisi.
siellä kaikki huoratkin saavat tukea.
- Nimetön
noin typeriä ihmisiä olemassa, jotka väittävät että yksinhuoltajat ovat huoria? Entä jos on jäänyt leskeksi ja on lapsia, eli huoria on siis kaikki lesketkin!!? Niinkö. Hyi että ootta sivistymättömiä...Entäs miespuolinen yksinhuoltaja??? Kysyn vaan, vaikka en kyllä välitä kuulla vastausta.
- EE YLLEESTETÄ
NO EEPÄ YLLEESTETÄ KETTÄÄ, EEKÄ IHTEÄÄNKÄÄN,
KYLLÄ NE NAEKKOSET YMMÄRTÄÄ, KEHENKÄ NÄMÄ
KIRJOTUKSET OSSUU, ELIKKÄ TUNTOOVAT NAHOESSAAN.
EE OO TARKOTUS LOOKATA MUITA IMMEESIÄ, VAEKKA
OVAT JOSTAE SYYSTÄ YKSINHUOLTAJIA. EEKÖ LIE NUO
SEMMOSET PUMMIAKAT NYT TULITUKSEN KOHTEENA. - tuon ilikeelysä sitte
EE YLLEESTETÄ kirjoitti:
NO EEPÄ YLLEESTETÄ KETTÄÄ, EEKÄ IHTEÄÄNKÄÄN,
KYLLÄ NE NAEKKOSET YMMÄRTÄÄ, KEHENKÄ NÄMÄ
KIRJOTUKSET OSSUU, ELIKKÄ TUNTOOVAT NAHOESSAAN.
EE OO TARKOTUS LOOKATA MUITA IMMEESIÄ, VAEKKA
OVAT JOSTAE SYYSTÄ YKSINHUOLTAJIA. EEKÖ LIE NUO
SEMMOSET PUMMIAKAT NYT TULITUKSEN KOHTEENA.kohistas sillä laella että ee lookkoes niitä joeta ee (mahollisesti) tarkota?
- Mie kysäsen et,,,,et,,,
tuon ilikeelysä sitte kirjoitti:
kohistas sillä laella että ee lookkoes niitä joeta ee (mahollisesti) tarkota?
Ka ko mie ennää yhtikäs nimiä, en sit vaikka
kuikka kohottas otsaasa. Osu ja uppos,,,sano
se joka jäi pinnalle. - huseeraan nimettömänä
Mie kysäsen et,,,,et,,, kirjoitti:
Ka ko mie ennää yhtikäs nimiä, en sit vaikka
kuikka kohottas otsaasa. Osu ja uppos,,,sano
se joka jäi pinnalle.ja kasvottomana
- etelän mies
kastunut? Onko kontissa enää kuivikkeita? Mietippä näitä kysymyksiä ennen kuin tulet ihmisten ilmoille uhoomaan.
- se sataman
remppa valmistuu?
- ukkos
käynyt vieraissa useinkin, haiskahtaa pahasti!
- kuka ken kumpi kumpainen
kenen ukkoja haestelet ku haeskahtaa pahalta. kääpikö jotkut ukot luonas ja eppäelet nyt jonkun asiakkaas akkoo että oes asialla. laeta lappu ukon matkaa ku seoraavan kerran tulloo luokses "tankille".
- olekaan
tietoinen kumpaa sukupuolta olet, mutta heräsi ajatus: Entäs jos hän menikin miehesi luo, kun tiesi että lähdet töihin.
- puhetta
kyllä ihmiset on hirveitä. Kohteletteko kaikkia ryhmiä yhtä "hyvin" sairaat, vanhukset, alkoholistit, muuten syrjäytyneet, uskovaiset, värilliset, rumat, köyhät, lesbot, homot... Alkuperäisellä kirjoittajalla taitaa olla pahasti psyyke sekaisin.
- samaa mieltä
Kyllä tuo on ihan aiheesta aloitettu juttu, se
sattuu vaan niin monen nilkkaan näköjään.
Se vasta sairasta on jos yhteiskunnanvaroja
jaetaan holtittomasti, verukkeella yksinhuoltaja
äiti vaikeuksissa. Rahat menevät viinaan, tupak-
kiin ja hurvitteluihin. Ennenkin on pärjätty
ilman tukiaisia, maksettu asunnot, elätetty
lapset, koulutettu, sairastettu jne. lista on
pitkä. Mutta se ero on tietenkin, että naiset
ovat olleet kunniallisia sekä usein leskiä.
Nykyajan naiset ovat laiskoja, eivät osaa pitää
huolta itsestään, saatikka lapsistaan.
Jos yhteiskunnalla on varaa törsätä ja mällätä
rahoilla, niin miksi ei ole muistettu vanhuksia
köyhiä PERHEITÄ, sairaita????
Hutsut REEPERBANILLE TÖIHIN, mieluiseen paikkaan.
- Tosi ku vesi
mitäs tuohon lisätä vois? ihan totta on tämä. turha kaunistella nykysanoin.
ootta tuomosia ja se on teidän valintanne. erikastia olette ja C-luokan kansalaisia. - tuet pois
kaikilta; opiskelijoilta( käyvät kapakissa ja juovat ym), asuntotuki kaikilta pois kanssa; jokainen maksakoot ja hankkikoot sellaisen kämpän kun on varaa eli eläkeläiset ja opiskelijat, nuoretperheet; viina maistuu ja tupakka! Osaavat myös ajaa taksilla...miehiltä pois MUNAT ettei yh-äidit jahtaa niitä. ROUVAN pitäs jakaa alapäätä ukolle useammin ettei käy niinkuin nyt on käynyt; ukko löysi paremman.
- Kohtalotoverisi Lutvina
Nyyh; otan osaa!
- tulot
Kohtalotoverisi Lutvina kirjoitti:
Nyyh; otan osaa!
n. 30000e oma asunto, auto ym. EI TUKIAISIA TULE MULLE! Revi siitä!
- BYYYYYYYYÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHH
tulot kirjoitti:
n. 30000e oma asunto, auto ym. EI TUKIAISIA TULE MULLE! Revi siitä!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>PLÖMS!
- olet
BYYYYYYYYÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHH kirjoitti:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>PLÖMS!
minä maksoin ukolle, menikin näin päin tällä kertaa. On sillä jo kolmas akka menossa...
- ` Eki´
olet kirjoitti:
minä maksoin ukolle, menikin näin päin tällä kertaa. On sillä jo kolmas akka menossa...
MINKÄS LAISET NAISET NE PILAS:ikaan TEIDÄN LIITTONNE????
- tartte
` Eki´ kirjoitti:
vieraissa käydä .Uhkapelit, väkivalta, alkoholi oikea äidin kullannuppu vaikka insinööri olikin.
- niin myös miehiä
tartte kirjoitti:
vieraissa käydä .Uhkapelit, väkivalta, alkoholi oikea äidin kullannuppu vaikka insinööri olikin.
¨ei liene tarkotus alunperin kaikkia naisia tai eronneeta naisia syyllistää, joku yksilö on vaan sattunut kerrostalonuapurin tähtäemeen.^^^^^^on uhria ja uhria. on veronmaksaja työssäkäyviä eronneita yksinhuoltaja äitejä/isiä. mutta on sitten näitä teidän maineen pilaajia, jotka elävät tällä sivustolla selväksi asiaksi tulleella tavalla. toiset äitit ja isit älkää pahoittako mieltänne. olette kelpokansalaisia.
- myrtti68
` Eki´ kirjoitti:
"Minkäläiset naiset"?? Ollaan jo 2000- luvulla ja aina naisissa vika. En muuten tunne yhtäkään naista joka olisi ukon, vapaan tai varatun, väkisin petiinsä vienny. Kyllä ne ukot on sinne omin jaloin k.. tanassa hoiperrellu. Millonkas olisi edes pieni vika miehessä, joka lähtee "kenen vaan"naisen matkaan? Tässä tapauksessa parjattujen yh-äitien? Harvalla miehellä on sormus sormes tuolla kapakoissa ja jos et paikkakunnalta, et tunne kaikkia ukkomiehiä (niitä varattuja ja rauhoitettuja). Uskon että asiassa on monta puolta ja näkökohtaa, mutta yh-äidit parjattu rotu nyt, turhaan. Aina ei oma valinta; ei kukaan täyspäinen hyväksy jos oma ukko juoksee vieraissa(mahd. jopa naimissaolevien luona) ja kun ero tulee, ni olet haukuttu yh. Että silleen
- äääpp
myrtti68 kirjoitti:
"Minkäläiset naiset"?? Ollaan jo 2000- luvulla ja aina naisissa vika. En muuten tunne yhtäkään naista joka olisi ukon, vapaan tai varatun, väkisin petiinsä vienny. Kyllä ne ukot on sinne omin jaloin k.. tanassa hoiperrellu. Millonkas olisi edes pieni vika miehessä, joka lähtee "kenen vaan"naisen matkaan? Tässä tapauksessa parjattujen yh-äitien? Harvalla miehellä on sormus sormes tuolla kapakoissa ja jos et paikkakunnalta, et tunne kaikkia ukkomiehiä (niitä varattuja ja rauhoitettuja). Uskon että asiassa on monta puolta ja näkökohtaa, mutta yh-äidit parjattu rotu nyt, turhaan. Aina ei oma valinta; ei kukaan täyspäinen hyväksy jos oma ukko juoksee vieraissa(mahd. jopa naimissaolevien luona) ja kun ero tulee, ni olet haukuttu yh. Että silleen
Lueksin vielä noita juttuja ja yksi asia pisti silmään... Naisia on nimetty koko sivustolla kauiisti Portoiksi, Horoiksi ja tietty Läskiperseiksi... Kuinkas moni mies/nainen voi vannoa käsi raamatulla, että seksiä on tullut harrastettua vain yhden ihmisen kanssa?? Niinpä, kyllä meissä kaikissa pieni huora taitaa kasvaa, joko nais- tai miespuolinen.
- vosuja ovat
äääpp kirjoitti:
Lueksin vielä noita juttuja ja yksi asia pisti silmään... Naisia on nimetty koko sivustolla kauiisti Portoiksi, Horoiksi ja tietty Läskiperseiksi... Kuinkas moni mies/nainen voi vannoa käsi raamatulla, että seksiä on tullut harrastettua vain yhden ihmisen kanssa?? Niinpä, kyllä meissä kaikissa pieni huora taitaa kasvaa, joko nais- tai miespuolinen.
Turha teeskennellä. Meininki on ihan samanlaista kuin koirilla.
- yrittänneet
vosuja ovat kirjoitti:
Turha teeskennellä. Meininki on ihan samanlaista kuin koirilla.
Minuakkii monta kertoo,vaekka on sormus sormessa.
Ee se nää haettoovan joitakkii.
Mut minä en lähe niitten kelekkaan,mittee sitä merta eemmäs kallaan....;)
- ent.yksinhuoltaja
Mun on pakko kertoa sulle kunniallinen rouva, että ei se avioliitto tee naisista eikä miehistä sen moraalisempia, pahimmat pettäjät löytyvät naimisissa olevista miehistä. tiedän sen kun olin vielä jokunen vuosi sinkku-nainen. ne tuli suorastaan tarjoamaan, että haluisivat yhden illan kivaa. tiedä vaikka sunkin siippasi olisi ollut yksi niistä. nyt olen kunniallinen kansalainen, kun olen avioitunut. täytyy vaan pitää mies tyytyväisenä, ettei tarvitse ainakaan kapakasta naista lähteä hakemaan. musta on tosi hyvä, kun yksinhuoltajat ja sinkkut etsivät joko tosissaan tai vain hauskanpito mielessä seuraa. tiedä, vaikka miehesikin olisi päässyt nauttimaan ihanasta yksinhuoltaja rouvasta.
- Vanhapiika ja sen veli
Ei naidessa kulli kulu, eikä vittu veny. Antaa palaa vaan ja nauttikaa toisistanne ja elämästänne täysillä, niin kauan kuin sitä riittää! Mutta huolehtikaa ne mahdolliset jälkikasvut itse, ettei niitä tarvitse vanhojen piikojen ja poikien tulla, teitä ja pentujanne, avuksenne veroeuroilla elättämään.
- Hokasin
ihan maksullinenkinko? Ukkomiehet käyvät huorissa ja muutkin miehet. No miten se sun miehesi, oli tietenkin ukkomies tai paikallinen poliisi joka tuli sua pidättämään. No ei kyllä uskoisi poliisista, mutta hekin ovat vain lihallisia olentoja. No jos sä olet rouva, niin olet sitten entinen portto, mihinkä se pantteri pilkkujaan piilottaa.
- Oikee pommien pommi!
Tietovuoto tapahtu, miksi sitten menit naimisiin kun kerran ukkomiesten temput tiedät ja vieraissakäynnit. no kuka voi tietää tarkemmin kuin nainen joka on niillä allakantekijän töillä. säälittää tuo mies joka kahlitsi itsensä sinunlaiseen naiseen. onko paljon lapsia reessä painona? voi että on ikävä juttu, en tiedä säälinkö kun pakosta nousee karvat jaloissa rinnassa ja kaikkialla pystyyn ja takaan sen että en kyllä laistasi naista katsokkaan. ja sen tiedän että kaverini tai tuttuni se ukkosi ei ainakaan ole, sillä he ovat selväpäisiä....uih!
- "yksinhuoltaja- rouva...
Siis tuo on aika paksua ja toisaalta mitätöntä puhetta. Herkkujen herkku, oikein maiskuteltava joka on tarjoamassa itteään kuten sinä oli/olet on virkanimikkeeltään edelleenkin se huora ei ylene rouvaksi sitten millään. Pahus soikoon että saat loat niskaasi. Joka ittesä ylentää, se alennetaan, pysy vaan siellä kadulla.
- hulluko?
"yksinhuoltaja- rouva... kirjoitti:
Siis tuo on aika paksua ja toisaalta mitätöntä puhetta. Herkkujen herkku, oikein maiskuteltava joka on tarjoamassa itteään kuten sinä oli/olet on virkanimikkeeltään edelleenkin se huora ei ylene rouvaksi sitten millään. Pahus soikoon että saat loat niskaasi. Joka ittesä ylentää, se alennetaan, pysy vaan siellä kadulla.
täällä itsekseen juttelee???????????????
- nähdä
"yksinhuoltaja- rouva... kirjoitti:
noita seutukunnan rouvia livenä....
- pöllösenlahelle
nähdä kirjoitti:
noita seutukunnan rouvia livenä....
päevystämmää,niin niät.
- Ketjun
Alottaja ee oo suanu ikinä muuta ku sitä ommoo nyrkki-kyllikkiä.
Pittäähä teejän ymmärtee ,että katteeks se kääpi jos nuapuri yksinhuoltaja suapi välillä ja ite jiäp ilima ,ku sekkää ee hänenlaeselleen kätteenvetäjälle anna.
Laske poeka siitä pumpattavasta parparasta ilimat pihalle ja ota viagraa sinne hampaattommaan suuhun ja yritä ehtiä vaekka joku yksinhuoltaja että loppuu tuo tumputus sinultakkii aekuinen ukko.
Mutta jos oot akka osta oekee vanahan aejan ryhmysaava ja työnnä se vaekka mihin.Eläkä oo katteellinen sinäkää jos toeset suapi ,antaa se joku sullekii joskus jos kettää muuta ihmistä muapallolla ee oo suatavissa.- säkki =
Minen kyllä ymmärrä mittää ennee ku kaekki on niin sivveellisiä ja hyviä jotka tiällä kirjottelloo.Ite oon ryvettyny vaekka missä jos asiat näen tulukitaan.Voe herra isä. En oo tienny tekevän syntiä enkä mittää pahhuutta ollessan roova,ee roova,sinkku, yh,avoliittolaenen ja mittee kaekkee niitä nyt onkaan.
Nyt tiijän rikkomuksein ja luatuin mikä oon.Pitäskö ruveta kärvistelemään synnin tuskissa
ja näen jäläki kätteen armoo pyytämään yläkerrasta.En tiiä miten näessä asioessa kun aekoo on kulunu että vanahenooko asiat vae voepko vielä takkaatuvasti suaha armahusta.Teko on tehty,syöty ee pallaavu,kuatunutta maetoo on turha itkee ja nii poes päen.Ee mulla muuta. - Tunnusta vaen
säkki = kirjoitti:
Minen kyllä ymmärrä mittää ennee ku kaekki on niin sivveellisiä ja hyviä jotka tiällä kirjottelloo.Ite oon ryvettyny vaekka missä jos asiat näen tulukitaan.Voe herra isä. En oo tienny tekevän syntiä enkä mittää pahhuutta ollessan roova,ee roova,sinkku, yh,avoliittolaenen ja mittee kaekkee niitä nyt onkaan.
Nyt tiijän rikkomuksein ja luatuin mikä oon.Pitäskö ruveta kärvistelemään synnin tuskissa
ja näen jäläki kätteen armoo pyytämään yläkerrasta.En tiiä miten näessä asioessa kun aekoo on kulunu että vanahenooko asiat vae voepko vielä takkaatuvasti suaha armahusta.Teko on tehty,syöty ee pallaavu,kuatunutta maetoo on turha itkee ja nii poes päen.Ee mulla muuta.Syntis näelle muanpiälisille tuomareille.Nämä näköjää pystyyvät valakkoomaan taevaaseen piäsijät ihan pikasilimääksellä?
Eekaet nämä raakat jotka on kaekken hyvin tehneet ,ikinä mittää syntiä tehneet.
Ee näköjää kannata olla aenakaa yksinuoltaja, jos aeokoo Iisalamesta joskus taevaaseen piästä, jos nämä on siellä tuomareena.
Taetaapa se tuo yläpihanukko kyllä nähhä kuka se on se oekee ihminen;) - Herranen aika
säkki = kirjoitti:
ja näen jäläki kätteen armoo pyytämään yläkerrasta.En tiiä miten näessä asioessa kun aekoo on kulunu että vanahenooko asiat vae voepko vielä takkaatuvasti suaha armahusta.Teko on tehty,syöty ee pallaavu,kuatunutta maetoo on turha itkee ja nii poes päen.Ee mulla muuta.Papin saarnahan tästä vielä puutuuikin! Vaan eikös se iso saarnamies sanonut aikoinaan: Mene, äläkä vast edes syntiä tee! Siis olet vapaa, eikä sinun tarvitse kärsiä tunnontuskia.
- opetelkaa lukemaan
Herranen aika kirjoitti:
Papin saarnahan tästä vielä puutuuikin! Vaan eikös se iso saarnamies sanonut aikoinaan: Mene, äläkä vast edes syntiä tee! Siis olet vapaa, eikä sinun tarvitse kärsiä tunnontuskia.
TYHMIÄ SANOJA. kukaan ei ole taivaaseen pääsystä kirjoitellut. opetelkaa lukemaan jos luetun ymmärtämisessä on vaikeuksia niin voi voi.ei savolaisetkaan voi olla noin tyhmiä.ketjun aloittaja ei ollut tämän naisen kotiintuloa nähnyt. ketjun aloittaja vaan kommentoi paikallisen sanomalehden yleisönosastolla olleen jutun yhteydessä käytettyä rouva sanaa ja sen merkitystä. voi että kaikkiko jotka aloittavat jutut "taivaaseen pääsystä" "ketjun aloittaja jne." möllöti möllöti tyhmät tosi tyhmät äklöttävät läskikasat.
- Sinä ensin
opetelkaa lukemaan kirjoitti:
TYHMIÄ SANOJA. kukaan ei ole taivaaseen pääsystä kirjoitellut. opetelkaa lukemaan jos luetun ymmärtämisessä on vaikeuksia niin voi voi.ei savolaisetkaan voi olla noin tyhmiä.ketjun aloittaja ei ollut tämän naisen kotiintuloa nähnyt. ketjun aloittaja vaan kommentoi paikallisen sanomalehden yleisönosastolla olleen jutun yhteydessä käytettyä rouva sanaa ja sen merkitystä. voi että kaikkiko jotka aloittavat jutut "taivaaseen pääsystä" "ketjun aloittaja jne." möllöti möllöti tyhmät tosi tyhmät äklöttävät läskikasat.
Kirjottammaa;) Läskikasojaha tässä ollaa ja yksinnnii välillä huolletaa.
Va sinä et oo vieläkää suanu sitä ihteesä ja sekös se ottaa kaaliin.
Mänkeepäs tuas yöllä kytteemään että tullooko ne yksinhuoltajat sieltä kapikista taksilla ja sen jäläkee eeku kätteen vetämään kottii iha yssisseen. - Ihmeissäni olen
Tässä erikoisen hyvä esimerkki, miehen perään haikailevasta ja yrittävästä, "YH" naikkosesta. Nyt on tehnyt vielä kirjankin, missä pitää kertoa suhteestaan Mat.. Vanha..., kun kunnon poju älysi lopettaa seurustelun heti alkuunsa. Hyvä Masa!
- yksin jäänyt huoltaja
Ihmeissäni olen kirjoitti:
Tässä erikoisen hyvä esimerkki, miehen perään haikailevasta ja yrittävästä, "YH" naikkosesta. Nyt on tehnyt vielä kirjankin, missä pitää kertoa suhteestaan Mat.. Vanha..., kun kunnon poju älysi lopettaa seurustelun heti alkuunsa. Hyvä Masa!
milloin se kumppani uuden löytää,ja siihenhän jäät kärvistelemään.Pääsee siitä yksinhuoltajuudesta nauttimaan ihan täyspäiväisesti.Siinä kun vielä majoitat entisen ukkos uusine vaimoineen ja lapsineen,kun toiselta paikkakunnalta tulee lasta tapaamaan,ettei nyt lapsesi ihan isästä vieraantuisi, ja pistät parasta pöytään,ettei vaan pääse huomauttamaan,ettetkö lapsen kanssa toimeen tule,vaikkei ne elatusmaksut aina ehdikkään ajoissa,niin sanonpahan vaan,että tule vielä vosuista puhumaan.Kyllä se on paras elää vaan sovussa ja toisia tuomitsematta,ettei tartte niitä heittelemiään kiviä itse kerätä.
- tiina==
yksin jäänyt huoltaja kirjoitti:
milloin se kumppani uuden löytää,ja siihenhän jäät kärvistelemään.Pääsee siitä yksinhuoltajuudesta nauttimaan ihan täyspäiväisesti.Siinä kun vielä majoitat entisen ukkos uusine vaimoineen ja lapsineen,kun toiselta paikkakunnalta tulee lasta tapaamaan,ettei nyt lapsesi ihan isästä vieraantuisi, ja pistät parasta pöytään,ettei vaan pääse huomauttamaan,ettetkö lapsen kanssa toimeen tule,vaikkei ne elatusmaksut aina ehdikkään ajoissa,niin sanonpahan vaan,että tule vielä vosuista puhumaan.Kyllä se on paras elää vaan sovussa ja toisia tuomitsematta,ettei tartte niitä heittelemiään kiviä itse kerätä.
Kaekkihan tässä on tullu jo,verot,morraalit yms.nii jotta puuttu vuan tuo taevas asia ennää.Puolueeta ee tähän vielä oo sotkettu että oesko jollae tietoo mittee puoluetta mahollisesti kaekki horot suattas olla.
- mies ,
tiina== kirjoitti:
Kaekkihan tässä on tullu jo,verot,morraalit yms.nii jotta puuttu vuan tuo taevas asia ennää.Puolueeta ee tähän vielä oo sotkettu että oesko jollae tietoo mittee puoluetta mahollisesti kaekki horot suattas olla.
Jonnii roovan mies ,sormus ol sormessa,minä näen.Ni tuolla tuiskussa k-kaapan kassi oel käskookussa ja kepeksijjää kaevel toesella käellä.Sitten huutel ohi kulekeville naesille että hällä oes tässä monenlaesta tarjoosta käen ulottuvilla .Tiiä sitten tarttuko kukkaa tarjookseen. Passoo se olla roovas immeesen polleena siellä kotona oottamassa mukuloehin kansa ku isi pappara tulloo kottiin.
- Tölli..
tiina== kirjoitti:
No kun kerta kysyit niin kepulaisia tietysti...
T.Varma tieto. - entisen frouvan nimike oli?
Ihmeissäni olen kirjoitti:
Eikös se ole yksin, kaksinhuoltaja. Veronmaksajat penteles elättää sen kersat. Siellä se frouva tiskillä oottaa että tulis aviossa oleva herra vieteltäväksi ja sitten yheksän kuukauden jälkeen iltatähtönen yhteiskunnan elätettäväksi.
Näinhän se Äimistynyt ajattelee kaikista eronneista ja karanneista. - kaikki eronneet
entisen frouvan nimike oli? kirjoitti:
Eikös se ole yksin, kaksinhuoltaja. Veronmaksajat penteles elättää sen kersat. Siellä se frouva tiskillä oottaa että tulis aviossa oleva herra vieteltäväksi ja sitten yheksän kuukauden jälkeen iltatähtönen yhteiskunnan elätettäväksi.
Näinhän se Äimistynyt ajattelee kaikista eronneista ja karanneista.ovat työttömiä, köyhiä, rumia, hoitamattomia, asuvat slummissa ja vieläpä ovat huonoja naisia. Eronneista miehistä se ei puhu mitään.Täysi tollo koko äimäke. Katkera muille ja katkera elämälle. Pitää saada likasankkonsa kaataa toisten niskaan.
- *Joo-o*
kaikki eronneet kirjoitti:
ovat työttömiä, köyhiä, rumia, hoitamattomia, asuvat slummissa ja vieläpä ovat huonoja naisia. Eronneista miehistä se ei puhu mitään.Täysi tollo koko äimäke. Katkera muille ja katkera elämälle. Pitää saada likasankkonsa kaataa toisten niskaan.
< JL >
- Kyttä-Niilot
*Joo-o* kirjoitti:
< JL >
Nukkumaan ,että jaksatte yöllä kyttäillä toisten menoja ja tuloja ,juokaa vaikka kahvia niin jaksatte valvoa aamuyölle asti.
Kyllä luulisi vituttavan, kun naapurin yksinhuoltaja saa mutta sinä et.
Ja taksilla se perkele ajaa ,voi että vituttaa.Sinä raukka lähdet vasta töihin paskaduuniin, kun toiset menee nukkumaan.Ottaako pattiin?
Etkä edes saa sopimuksen mukaista palkkaa ,koska olet lammas suden vaatteissa. - Joppe-star
Kyttä-Niilot kirjoitti:
Nukkumaan ,että jaksatte yöllä kyttäillä toisten menoja ja tuloja ,juokaa vaikka kahvia niin jaksatte valvoa aamuyölle asti.
Ja taksilla se perkele ajaa ,voi että vituttaa.Sinä raukka lähdet vasta töihin paskaduuniin, kun toiset menee nukkumaan.Ottaako pattiin?
Etkä edes saa sopimuksen mukaista palkkaa ,koska olet lammas suden vaatteissa.sinähhii mänet töehis. myö muut maksettaa pienestäe palakasta kaekki pakolliset maksut....D:) VEROT ja sossu maksut ynnämuut pakolliset. sinä tiet sitä pimmeetä työtä sillä yhelä tappoo. sinä et maksa mistää mittää. kyllä se kyrsii meetä ukkoja ku akkojakkii jotka oomma rehellisiä......D:) ee kaet mulla oo ku kolomisen tonnia tuo palakka kuussa sitä nykyrahhoo. joos oot hyvä perseenen sinähä suat sen yhessä yössä va et taeja kuitenkaan olla.
- JORTIKKATA !!!!
Joppe-star kirjoitti:
sinähhii mänet töehis. myö muut maksettaa pienestäe palakasta kaekki pakolliset maksut....D:) VEROT ja sossu maksut ynnämuut pakolliset. sinä tiet sitä pimmeetä työtä sillä yhelä tappoo. sinä et maksa mistää mittää. kyllä se kyrsii meetä ukkoja ku akkojakkii jotka oomma rehellisiä......D:) ee kaet mulla oo ku kolomisen tonnia tuo palakka kuussa sitä nykyrahhoo. joos oot hyvä perseenen sinähä suat sen yhessä yössä va et taeja kuitenkaan olla.
Onpas iiihanaaa viettää työviikon päätteeksi taas puhtaassa kodissa hyvien leivonnaisten ja hyvien ruokien tuoksussa oman kullan valmistamien täymmällä masulla ihanaa lauantai-iltaa. Sauna lämmiten ja sitten oma vaimokulta kainaloon puhtaiden lakanoiden väliin ja semmosta. Maistuis varmaan sullekkin.
Ukkomies ja OIKEESTI ONNELLINEN - ei tulis pieneen mieleemmekään
Kyttä-Niilot kirjoitti:
Etkä edes saa sopimuksen mukaista palkkaa ,koska olet lammas suden vaatteissa.Sinulle ei taida oikeat työt kelvata. Minulle kyllä kelpaa. Teen elääkseni vaikka pienemmällä palkalla työtä jos vaihtoehtona pitäsi valita toiseksi työ jota sinä taksilla ajelija teet.
- lapset otti
entisen frouvan nimike oli? kirjoitti:
Näinhän se Äimistynyt ajattelee kaikista eronneista ja karanneista.huoltaakseen! Jos eivät ole myöhemmin tehneet muita sopimuksia? Merja on siten vapaa sinkku! Tuskin Matti pyytelee elatusmaksuja, lasten huoltoon?
- tähän perään
lapset otti kirjoitti:
huoltaakseen! Jos eivät ole myöhemmin tehneet muita sopimuksia? Merja on siten vapaa sinkku! Tuskin Matti pyytelee elatusmaksuja, lasten huoltoon?
Tyypillinen "YH" tämä Susa... Kuro...
- daaaa
tähän perään kirjoitti:
Tyypillinen "YH" tämä Susa... Kuro...
..trallalaaa.Lauantai ehtoo ja taxi nakuttaaaa............
- Vain Parasta Laatua!
daaaa kirjoitti:
..trallalaaa.Lauantai ehtoo ja taxi nakuttaaaa............
Jonex tässä moi, et varmaan kelpaisi mulle. Jos olet elänyt monen miehen kanssa tehnyt niille lapsia, römpsäs on jo liian vä...! Mä panostan laatuun niin ruoassa, kuin naisissa hei!
Jos varattu nainen tarjoo itteään, ei kuule kelpaa mikään kadunlakasian rouvakaan jos ette te portotkaan, täytyy olla jonkun PAREMPAAN KASTIIN KUULUVAN ROUVA. En syö halpaa makkaraa, en nai halpaa lihaa. Pummit kadulle, ulos meidän maksamista asunnoista. Me rikkaat naidaan vaan rikkaita, siis älkää horot lähestykö mua baaritiskillä siinä toivossa, että pääsisitte jatkoille. Naidut naiset ovat maailman parhaita äitejä, vaimoja, rakastajattaria, työntekijöitä.....todella ihania nami...nami....Hutsut ovat hutsuja, sorry! Jos joku erehtyy käyttämään, siis todellakin sanoin, käyttämää (kuten vessapaperia) katuu varmaan kovasti ja hyvittää sen miljoonamiljardituhat kertaisesti Omalle Vaimolleen! Vaimo, vihitty on kaikkein kallein aarre maailmassa, ilman heitä maailma hukkuisi paskaan. Mun vaimo on maailman paras, ihana puppeliinini. - Hölmöjä
ei tulis pieneen mieleemmekään kirjoitti:
Sinulle ei taida oikeat työt kelvata. Minulle kyllä kelpaa. Teen elääkseni vaikka pienemmällä palkalla työtä jos vaihtoehtona pitäsi valita toiseksi työ jota sinä taksilla ajelija teet.
On höynäytetty ,tee vaan työtä vaikka ilmaiseksi ,mulle se on ihan sama.
Saatana ,minä olen ollut töissä varmaan kun sinua on vasta siitetty ,ja aina olen pitänyt huolen että minulle maksetaan työstä mitä kuuluu.
Vittuako te onnettomat haukutte toisia kun omatkaan asiat ei näy olevan kunnossa .
"Minä teen työtä vaikka pienemmällä palkalla"............vittu mikä lammas.
Mene ihmeessä työnantajan puheille ja sano että et tarvitse palkkaa ollenkaan, sehän myöntyy siihen varmasti.Toivottavasti pienestä palkastasi jää senverran tähteeksi, että voit ostaa kiikarit millä voit kyttäillä naapureitasi. - PiiP- Puolue
Hölmöjä kirjoitti:
On höynäytetty ,tee vaan työtä vaikka ilmaiseksi ,mulle se on ihan sama.
Saatana ,minä olen ollut töissä varmaan kun sinua on vasta siitetty ,ja aina olen pitänyt huolen että minulle maksetaan työstä mitä kuuluu.
Vittuako te onnettomat haukutte toisia kun omatkaan asiat ei näy olevan kunnossa .
"Minä teen työtä vaikka pienemmällä palkalla"............vittu mikä lammas.
Mene ihmeessä työnantajan puheille ja sano että et tarvitse palkkaa ollenkaan, sehän myöntyy siihen varmasti.Toivottavasti pienestä palkastasi jää senverran tähteeksi, että voit ostaa kiikarit millä voit kyttäillä naapureitasi.En hyväksy tietenkään sitä että meidän veromarkkoja käytetään väärin. Tietynlaiset ihmiset joilta puuttu moraalinen normisto tekevät niin ja he ovat usein y-h äityköitä,,,,,,nyykytä nyyh!
Mutta en myöskään hyväksy komunisteja vaikkapa tavan ROUWWAA joka hakeutuu työssään luottamusmieheksi ja sen tiimoilta saa matkustella ja käydä vieraissa miehissä juoda viinaa mahansa täyteen ja naida toisten naisten avio miehiä. Koulutus johonkin ammattiin olisi pelastanut hänetkin mutta nyt taitaa olla menoa. Ilmaset matkat stadiin ja ilmaset lounaat ilmaset panot. KETKÄ SITTEN KÄRSII??????? - KUOPIJOSTAAA mmmm MINÄ#
PiiP- Puolue kirjoitti:
En hyväksy tietenkään sitä että meidän veromarkkoja käytetään väärin. Tietynlaiset ihmiset joilta puuttu moraalinen normisto tekevät niin ja he ovat usein y-h äityköitä,,,,,,nyykytä nyyh!
Mutta en myöskään hyväksy komunisteja vaikkapa tavan ROUWWAA joka hakeutuu työssään luottamusmieheksi ja sen tiimoilta saa matkustella ja käydä vieraissa miehissä juoda viinaa mahansa täyteen ja naida toisten naisten avio miehiä. Koulutus johonkin ammattiin olisi pelastanut hänetkin mutta nyt taitaa olla menoa. Ilmaset matkat stadiin ja ilmaset lounaat ilmaset panot. KETKÄ SITTEN KÄRSII???????viikonlloppua stadissa ja tarjolla iha Iisalamelaesta mutta ee ee eee. Luottamustoemet ovat enssijala. Mitä ne juoppoja .....na sitte valihtee? Voi ROUVA PARKAA!
- laatuaaaa
Vain Parasta Laatua! kirjoitti:
Jonex tässä moi, et varmaan kelpaisi mulle. Jos olet elänyt monen miehen kanssa tehnyt niille lapsia, römpsäs on jo liian vä...! Mä panostan laatuun niin ruoassa, kuin naisissa hei!
Jos varattu nainen tarjoo itteään, ei kuule kelpaa mikään kadunlakasian rouvakaan jos ette te portotkaan, täytyy olla jonkun PAREMPAAN KASTIIN KUULUVAN ROUVA. En syö halpaa makkaraa, en nai halpaa lihaa. Pummit kadulle, ulos meidän maksamista asunnoista. Me rikkaat naidaan vaan rikkaita, siis älkää horot lähestykö mua baaritiskillä siinä toivossa, että pääsisitte jatkoille. Naidut naiset ovat maailman parhaita äitejä, vaimoja, rakastajattaria, työntekijöitä.....todella ihania nami...nami....Hutsut ovat hutsuja, sorry! Jos joku erehtyy käyttämään, siis todellakin sanoin, käyttämää (kuten vessapaperia) katuu varmaan kovasti ja hyvittää sen miljoonamiljardituhat kertaisesti Omalle Vaimolleen! Vaimo, vihitty on kaikkein kallein aarre maailmassa, ilman heitä maailma hukkuisi paskaan. Mun vaimo on maailman paras, ihana puppeliinini.En ymmärrä millä sä oot rikastunu jos kielen käyttös ja ajtus- maailmas on tuollaista laatua.Hyvä kun oot kirjoittammaan oppinut.Sekin on paljon sinulle.Ootko edes naimaan päässy milloinkaan.
- Köhköh
Jos varattu nainen tarjoo itteään, ei kuule kelpaa mikään kadunlakasian rouvakaan jos ette te portotkaan, täytyy olla jonkun PAREMPAAN KASTIIN KUULUVAN ROUVA. En syö halpaa makkaraa, en nai halpaa lihaa. Pummit kadulle, ulos meidän maksamista asunnoista. Me rikkaat naidaan vaan rikkaita, siis älkää horot lähestykö mua baaritiskillä siinä toivossa, että pääsisitte jatkoille. Naidut naiset ovat maailman parhaita äitejä, vaimoja, rakastajattaria, työntekijöitä.....todella ihania nami...nami....Hutsut ovat hutsuja, sorry! Jos joku erehtyy käyttämään, siis todellakin sanoin, käyttämää (kuten vessapaperia) katuu varmaan kovasti ja hyvittää sen miljoonamiljardituhat kertaisesti Omalle Vaimolleen! Vaimo, vihitty on kaikkein kallein aarre maailmassa, ilman heitä maailma hukkuisi paskaan. Mun vaimo on maailman paras, ihana puppeliinini.Hyvä on jos olet uskollinen vaimokullallesi, mutta...ei se vit..niin paljon kärsi lasten teosta, jollei tusinaa pykällä. Oltko ikinä ajatellu, että ei se vitt.. niinkään väljä kuin munasi pieni?? Ja vaimokulta voi joskus näytellä Oscarin arvoisesti. Panee miettimään :)
- Harrille kelpas
Jos varattu nainen tarjoo itteään, ei kuule kelpaa mikään kadunlakasian rouvakaan jos ette te portotkaan, täytyy olla jonkun PAREMPAAN KASTIIN KUULUVAN ROUVA. En syö halpaa makkaraa, en nai halpaa lihaa. Pummit kadulle, ulos meidän maksamista asunnoista. Me rikkaat naidaan vaan rikkaita, siis älkää horot lähestykö mua baaritiskillä siinä toivossa, että pääsisitte jatkoille. Naidut naiset ovat maailman parhaita äitejä, vaimoja, rakastajattaria, työntekijöitä.....todella ihania nami...nami....Hutsut ovat hutsuja, sorry! Jos joku erehtyy käyttämään, siis todellakin sanoin, käyttämää (kuten vessapaperia) katuu varmaan kovasti ja hyvittää sen miljoonamiljardituhat kertaisesti Omalle Vaimolleen! Vaimo, vihitty on kaikkein kallein aarre maailmassa, ilman heitä maailma hukkuisi paskaan. Mun vaimo on maailman paras, ihana puppeliinini.oikea Virolainen Hoo. Piti lähtee pullan tuoksusta merta edemmäksi kalaan.
Lue historiikistä Kekkosen, Frenkkelin yms, naisista. Ei kelvannut Sylvit ja hienot rouvat sänkyyn piti käydä etsimässä sitä Hyvää muualta. - sitten vapaa
lapset otti kirjoitti:
huoltaakseen! Jos eivät ole myöhemmin tehneet muita sopimuksia? Merja on siten vapaa sinkku! Tuskin Matti pyytelee elatusmaksuja, lasten huoltoon?
lapsista. Ei tarvii hoitaa. Vapaa kyttäämään toisten aviomiehiä. Vapaa särkemään pullantuoksuisen elämän.Vapaa viemään likaiseen murjuunsa, länttisten lakanoiden väliin sen naapurin ihanan isin jonka vaimo luulee isin palvovan vain häntä. Matti taas etsii uutta seuraa netistä. Haluaa hurvitella. On kyllästynyt olemaan tosikko Matti. Jopa ulkomailla puhutaan sexikäästä päämininisteristä.
- Ei edes
PiiP- Puolue kirjoitti:
En hyväksy tietenkään sitä että meidän veromarkkoja käytetään väärin. Tietynlaiset ihmiset joilta puuttu moraalinen normisto tekevät niin ja he ovat usein y-h äityköitä,,,,,,nyykytä nyyh!
Mutta en myöskään hyväksy komunisteja vaikkapa tavan ROUWWAA joka hakeutuu työssään luottamusmieheksi ja sen tiimoilta saa matkustella ja käydä vieraissa miehissä juoda viinaa mahansa täyteen ja naida toisten naisten avio miehiä. Koulutus johonkin ammattiin olisi pelastanut hänetkin mutta nyt taitaa olla menoa. Ilmaset matkat stadiin ja ilmaset lounaat ilmaset panot. KETKÄ SITTEN KÄRSII???????Halua kukaan luottamusmieheksi, koska olet niitä "kaverille ei jätetä tyyppejä".
Uskon että et ole ollut työelämässä vielä ollenkaan, vaan kuvittelet siitä vielä kaikenlaista.
Ja kaikki on kommunisteja jotka haluavat työstään sen palkan mikä siitä kuuluu?
Älä kuule opeta isääsi naimaan ,sillä olen ylpeä suvustani ja isästäni joka oli 5 v tappelemassa että Suomi pysyisi itsenäisenä ja jonka sinunlaisesi luuserit ovat romuttamassa.
Ja kaikesta ei kärsi kuin sinunlaisesi joista ei työpaikoilla kukaan välitä, koska olet välistävetäjä.Ihmetyttää miten noin vähä-älyisiä ihmisiä on yleensä olemassa.
Ihme ettette ole työntämässä yh-äitejä ,isiä kaasutettaviksi kuin natsi-saksassa aikoinaan. - tahtoo tietää?
Ei edes kirjoitti:
Halua kukaan luottamusmieheksi, koska olet niitä "kaverille ei jätetä tyyppejä".
Uskon että et ole ollut työelämässä vielä ollenkaan, vaan kuvittelet siitä vielä kaikenlaista.
Ja kaikki on kommunisteja jotka haluavat työstään sen palkan mikä siitä kuuluu?
Älä kuule opeta isääsi naimaan ,sillä olen ylpeä suvustani ja isästäni joka oli 5 v tappelemassa että Suomi pysyisi itsenäisenä ja jonka sinunlaisesi luuserit ovat romuttamassa.
Ja kaikesta ei kärsi kuin sinunlaisesi joista ei työpaikoilla kukaan välitä, koska olet välistävetäjä.Ihmetyttää miten noin vähä-älyisiä ihmisiä on yleensä olemassa.
Ihme ettette ole työntämässä yh-äitejä ,isiä kaasutettaviksi kuin natsi-saksassa aikoinaan.eli lävistyksiä nii ja tatuointeja iisalmessa, aikasemmin oli korukeijussa tuo palvelu. kiitos vinkistä.
- eukkosi
JORTIKKATA !!!! kirjoitti:
Onpas iiihanaaa viettää työviikon päätteeksi taas puhtaassa kodissa hyvien leivonnaisten ja hyvien ruokien tuoksussa oman kullan valmistamien täymmällä masulla ihanaa lauantai-iltaa. Sauna lämmiten ja sitten oma vaimokulta kainaloon puhtaiden lakanoiden väliin ja semmosta. Maistuis varmaan sullekkin.
Ukkomies ja OIKEESTI ONNELLINENmakaa toisen miehen kanssa kun ole töissä. Ja jos hyvin käy niin "lomamatkalla" on toinen kanki mukana. Ja ylennyksiä seuraa kun jalat levittää
- Oikea namiskuukkeliinini`
eukkosi kirjoitti:
makaa toisen miehen kanssa kun ole töissä. Ja jos hyvin käy niin "lomamatkalla" on toinen kanki mukana. Ja ylennyksiä seuraa kun jalat levittää
Kylpä-
Olet-
Iha-
Oikias-
Kylpä-
Hänel-
Niikovin-
Makia-
On.
- ette pääse
Miehet, ette pääse naisista eroon muuten, kuin tappamalla itsenne! Tuleva maailma on naisten paratiisi, jossa miehillä ei ole muuta kuin orjan osa! (Vertaa mehiläisten populaatio.)
- saa niitä tukia?
Kun olet niin tietoinen veronmaksajien elatusavusta yh:lle niin kerro kuinka paljon he nettoavat?
On kylläkin yksinhuoltajia jotka koko ajan valittavat että mikään ei riitä. Ukko ei maksa tarpeeksi ja ei tuo sitä eikä tätä. Lapsille mollataan isää ja tehdään tapaamiset vaikeaksi. Entä jos miehellä on uusi vaimo, silloin se vasta vaikeaksi muuttuukin. Sitten mollataan isän uutta.
Mitä rikkaampi yh, sitä enemmän vaatii.- Tomera Tiina
Finlex
7§
Täysimääräinen elatustuki
1. 1. 2007 yhdelle lapselle 124 €/ kalenterikuukausi. - työnnät
Tomera Tiina kirjoitti:
Finlex
7§
Täysimääräinen elatustuki
1. 1. 2007 yhdelle lapselle 124 €/ kalenterikuukausi.joka keskustelluu tuota galluppia,saatanan "piip"
- jos...
...tämän "kiertopalkintona kulkeva huoraava" yh-äiti onkin menettänyt miehensä traagisessa onnettomuudessa?
- Ajoissa psykiatrin hoitoa
Näin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703149
- 622495
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562136Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1942045- 551952
- 421594
- 401560
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141253EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1391168- 61083