Ingman sokeriton jäätelö

maitohullu

Onkos kukaan kokeillut tuota Ingmannin rasvatonta ja sokeritonta mansikkajädeä?
100 kcal/100 grammassa.

16

8974

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      ei se ihmeelliseltä maistunu, aika mautonta. Melkeimpä parempi olla vaan syömättä, kun ei se samalle maistu kun kunnon jäde.

      • se oli

        oikein hyvää. :) Vähän sorbettimaista. Kannattaa kokeilla!


    • Kiril

      ja täynnä lisäaineita. Hiilihydraattejakin löytyy 17g/100g. En suostuisi syömään.

      Ingman rasvaton mansikka 1 L (2298)

      Vähälaktoosista mansikanmakuista jäätelöä ja mansikkahilloa 533 g / 1 l Sisältää makeutusaineita

      Valmistusaineet
      vesi, mansikkahillo 10 % (mansikka 80 %, ravintokuitu (oligofruktoosi), makeutusaineet (E420, E951 (sisältää fenyylialaniinin lähteen), E950), etanoli, sakeuttamisaine (E440, E410), happamuudensäätöaine (E330), aromi, väri (E162), säilöntäaine (E202)), vähälaktoosinen rasvaton maitojauhe, ravintokuitu (oligofruktoosi ja inuliini), makeutusaine (E420), maltodekstriini, sakeuttamisaineet (E1200, E460, E410, E466, E407), emulgointiaine (E471), väri (E162) ja aromit.

      Ravintosisältö
      100 g tuotetta sisältää:
      - energiaa 450 kJ (110 kcal)
      - proteiinia 3,4 g
      - hiilihydraattia 17 g josta sokereita 5,9 g josta laktoosia < 1 g, polyoleja (sorbitoli) 5,6 g, tärkkelystä 5,5 g
      - rasvaa 0,4 g josta tyydyttyneitä rasvahappoja 0,4 g
      - ravintokuitua 16 g
      - natrium 0,1 g

      • MöksyMake

        Rasvaa 0,4g???? Mitä järkee? Kuka ostaa tollasta ja huijaa itseään luullen että on terveellistä. Mieluummin olisi kunnon kermajäätelöä ilman lisäainetta paitsi makeutusaine. Aivan järjettömiä tälläiset.

        Tehkää itse jäätelönne niin tiedätte mitä syötte.


      • safkaseireeni

        Näyttäisi että tuossa on melkein saman verran kaloreita kuin tavallisessakin jäätelössä, mutta lisäaineita kilokaupalla enemmän. Jos haluaa herkutella, miksipä ei sitten ostaisi jotakin oikein herkkujäätelöä? Ei noista muovinmakuisista mukakevyistä lisäaineseoksista tule kuin kiukkuiseksi :)




        --------------------------
        http://safkaseireeni.blogspot.com


    • paljon on

      kuitua, pisti paskan lentämään koko seuraavaks päiväks

    • ihanaa--........

      ah musta se on ihanaa. syön aina koko paketin kerrallaan. se on nii raikasta. päivän kalsiumtarvekkin siinä melkein täyttyy. voi maidosta siis karsia kaloreita. :)

      • hmm....

        jos syöt koko paketin kerralla, saat 1100 kcal eli periaatteessa ei auta mitään, vaikka jäde onkin vähäkalorisempaa. (paitsi jos olet tottunut vetämään normaaliakin jätskiä noin paljon kertaheitolla...)


    • entinen jäätelöhirmu

      Musta se jäätelö on parasta light jäätelöä, mitä oon maistanut. Esim. verrattuna siihen apua, kalliihko merkki, hieno pakkaus, 5% mansikkajäätelöön (olisko ollut joku carte dor..), tän ingmanin rakenne on paljon jäätelömäisempää (ei niin sorbettista) ja makukin parempi. Toki tästäkin huomaa, että on light jäätelöä, mutta tätä voi jo oikeastikkin pitää korvaavana tuotteena, toisinkuin jotain sorbettia, jota syödessä himoitsee kuitenkin vain aitoja jäätelöä. Ja parasta tämä jätsi on mielestäni sulaneena:). Kannattaa kokeilla.

    • kaikkeen sitä sortuu

      Olen maistellut tuota jäätelöä useampaan otteeseen, uskomatonta tavaraa 100g jädeä vetää mahan aivan sekaisin, johtunee oligofruktoosista.

      Olemme erilaisia joku pystyy syömään paketin kerralla toiset eivät kuin pari lusikallista

      • jaxx

        Aiemmin joku mainitsi että 110kcal määrällä 1l paketin kokonaisenergiaksi tulisi 10 kertainen eli se 1100 kcal, mikä on kuitenkin virheellinen tieto!

        1litran jade paketti painaa nimittäin hyvin tarkasti sen 500g eikä 1kg..

        Näin ollen paketissa on yht. n. 550 kcal, eli suht kevyttä on
        (vaniljajäätelö: 200kcal/100g)

        jäätelöpaketti siis litroissa, ravintoarvot grammoissa, mikä "huijaa" kuluttajia selvästi..


    • keijukka

      Olisi aika saada diabeetikkojenkin syödä huoleti vaikka kilotolkulla sokeritonta jäätelöä ! kumma kun kukaan ei vaadi sokerittomia ruokaineita, olisi aika meidänkin Diabeetikkojen saada herkutella reilusti!

      • etsiskelin...

        tässä mm. sokeritonta mysliä, vaan eipä löytynyt. Jopa painonvartijoiden mysliin on ympätty sokeria. Miksei ruoanvalmistajat jo herää??!!! Vaadimme sokerittomia ruoka-aineita!!!


    • Hyvää mutta...

      Ihan hyvää oli, söinköhän liikaa kun veti vatsan sekaisin, eikä ollut mitään mietoa kurinaa vaan hirveät ilmavaivat ja ripuli. Minulle ei varmaankaan siihen jäätelöön lisätty makeutusaiane sovi.

      • tomskutti

        Se on se oligofruktoosi... mun maha ei kans sitä kestä juuri yhtään, joten tutkin aina kevyttuotteet ettei vaan olis oligofruktoosia!


      • jäätelönystävä
        tomskutti kirjoitti:

        Se on se oligofruktoosi... mun maha ei kans sitä kestä juuri yhtään, joten tutkin aina kevyttuotteet ettei vaan olis oligofruktoosia!

        Olikohan nyt Pingviini-kevytjäätelöä jossa kaloreita 70/100g. Minä ja mieheni pidämme siitä kovasti, harmi vain että makuvaihtoehtoja on rajallisesti. Suosittelen silti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe