IKÄVIN YLLÄTYKSESI KARKEISSA?

suklaasuu

Mä ostin kerran Fazerin pähkinärouhe suklaalevyn ja ajttelin että syön sen kerralla kun himo yllätti MUTTA, olin päässyt noin puoleen väliin kun välistä alkoi näkyä jotain valkoista. Yritin katkaista levyä seuraavasta rivistä mutta eipä katkennut ihan helpolla koska välissä oli paksua valkoista kuminauhaa!!! Soitin fasulle siitä heti ja pyysivät lähettämään heille yhteystietojen kera. Yllätys oli parin viikon kuluttua ihana kun postiin oli tullut hyvityspaketti fasulta, varmaan 5-7kg suklaata eri muodoissa, karkkia ja ihan kaikkea mitä Fazer tekee. Kumppari oli jonkun koneen tiivistettä, kovasti pahoittelivat. Hyvin hoiti Fazer asian, olen edelleen uskollinen asiakas ja monta kuukautta riitti suklaata ja karkkeja.

16

4121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suklaasuu

      Itselleni ei ole tullut ikäviä yllätyksiä.
      Nyt melkein toivon että tulisi, jos noin mahtavat hyvitykset siitä saisi. :D

      • suklaahirviö

        Ihanat on korvaukset tuollaisesta tehtaalla tapahtuneesta mokasta! Voi että käy melkein kateeksi. Itselleni ei tuollaista ole koskaan päässyt käymään, mutta muistaakseni Saarioinen lähetti komean tuotepaketin kerran, kun tehtaalla olivat kai menneet jonkun valmisruoan kannet tms. sekaisin.. ja olin ostanut siis vääränlaisen.

        Uuh, voisin mielelläni katsella kuminauhasuklaata, jos sitä kautta saa noin namit hyvitykset. ;)


    • suklaahirviö

      Niin vielä noista ikävistä ylläreistä: pahimmat itselleni sattuneet ovat lähinnä olleet esim. rikki menneitä konvehteja (eri firmojen) ja sitten sellaista, että suklaata on säilytetty liian vaihtelevissa lämpötiloissa kaupassa ja se on mennyt osittain valkoiseksi päältä.

    • lakrisalman

      muistan joskus kakarana ostaneeni Fisherman's strong-pastilleja. Luulin että ne olisivat olleet Lakrisal-tyyppisiä salmiakkeja, mutta vielä mitä. Hirveän voimakkaita eikä tullut syötyä kuin yksi.

    • 20v sitten

      Hellaksen jenkkipurkkaa myytiin semmoisissa 5 palan paketeissa ja huomasin sen ennenkuin avasin että yksi pala puuttuu.. Paketti lähti postiin ja kyllä sieltä tuli hyvitystä,muistaakseni parikymmentä erimakuista jenkkipurkka pakettia.

      • hottentoetti

        Mulla oli kerran lakupaketin kääre auki toisesta päästä (ei siis itse aukaistu, vaan tehtaalla liimaus ei ollu kunnossa), sain pandalta 1,3kg lakritsia :)
        Toinen oli, kun snickers-patukan kääreestä ei saanu selvää yhtään tuoteselosteesta (oli jokin väärä pala käärettä tms.), niin sain mars, snickers, twix ja skittles patukoita ja pusseja jokaista 3 :)

        Aina siis kannattaa valittaa :D


      • meeritti
        hottentoetti kirjoitti:

        Mulla oli kerran lakupaketin kääre auki toisesta päästä (ei siis itse aukaistu, vaan tehtaalla liimaus ei ollu kunnossa), sain pandalta 1,3kg lakritsia :)
        Toinen oli, kun snickers-patukan kääreestä ei saanu selvää yhtään tuoteselosteesta (oli jokin väärä pala käärettä tms.), niin sain mars, snickers, twix ja skittles patukoita ja pusseja jokaista 3 :)

        Aina siis kannattaa valittaa :D

        Kaikesta kyllä viitsitte valittaa. Hyvänen aika. Ymmärrän jos tuotteessa on jotain vialla, mutta että toiseen takertunut karkki tai vääränmuotoinen tai halki tms.


      • aivoon?
        meeritti kirjoitti:

        Kaikesta kyllä viitsitte valittaa. Hyvänen aika. Ymmärrän jos tuotteessa on jotain vialla, mutta että toiseen takertunut karkki tai vääränmuotoinen tai halki tms.

        Taitaa Meerittiä hermostuttaa, kun ei ole ikinä itse saanut hyvityksiä.


    • kiljahtaa

      Joensuun karkkikaupasta saa ehkä vieläkin sellasia munanmuotosia karkkeja, "kivimunia". Maistoin sellasta joskun jouluna ja voin luvata itselleni, etten enää ikinä syö niitä. Hirveän kova, vaikka syötäväksi oli tarkoitettukin. Kyseessä ei siis ollut minkään sortin nuolukivi.

    • VALITTAJA

      Sain joululahjaksi paketillisen vihreitä kuulia ja yhdessä niistä oli pikkuruinen kuoppa ja ikkuruinen röpölinen "patti" Eli se oli vain vähän epämuodostunut. Lähetin sen ja sain tilalle pihlajanmarja karkkipussin! SIIS YHDESTÄ PIKKUISEN VIALLISESTA KARKISTA!!!

    • faefw

      Porukka täällä hehkuttaa mielissään, kun on saanut karkkia korvaukseksi viallisista tuotteista, tuo on jo niin säälittävää, kuulostaa pikkulapsen vinkumiselta; "Jipii, sain pussin karkkia, kun vähän valitin! JIPII!"

      Ja en, minä en ole teille kateellinen, sillä rahani riittävät helposti moneen kiloon karkkia, eli minun ei tarvitse valittaa, että saisin karkkia.

      • rohmu

        Säkö et sitte haluais ilmasta karkkia? :D


    • Ihanaa

      Homehtunut kettukarkki D: Sain korvaukseksi juamlattoman läjän näkkäreitä -.-

    • sokerihiirulainen

      Itse olen niin patasoklaiska, etten ihan pienestä jaksa reklamoida.

      Karkkitehtaat uskoakseni arvostavat melko pienistäkin kauneusvirheistä reklamointia: pikkuinenkin virhe voi olla indikaatio siitä, että tuotantolinjalla on jokin ongelma - ja laitteiden pikkuviat voivat eskaloitua. Näiden asiakaspalautteiden kautta voidaan asiaan puuttua ennenkuin menee paljon tavaraa oikeasti makkeliksi.

      En siis paheksu pienestäkään asiakaspalautteita tekeviä.

    • Järki kätee lapsoset

      Moi. Sellasta vaan sanoisin että jos on joku pikkuvika tullut niin (toki itsekin valittaisin :P) ja sitten saanut hyvitystä niin tulee tänne kehuskeleen "sain sit ihan kivasti karkkii kun valitin siitä et mun suklaapatukasta puuttu pala kuorrutetta". Itse jos saisin niin hyvät hyvitykset niin en kyllä tulis tänne siitä kehuskeleen, ei sillä että olisin kateellinen. Saa vain sellaisen vaikutelman että käytätte hyväksenne sitä.

    • Oksennus__O___

      Varmaan se hetki nuorena, kun heräsin ymärtämään että (gelatiini)karkeissa käytetään teurastettujen lehmien ja muun mätänevän karjaeläinten aivoista-tehtyä hyytelöä! >:C

      En ole tämän jälkeen karkkia syönyt, isovanhempanikin kirosin kun eivät viitsineet empiiristä tutkimusta tehdä, tai edes bootata Windows 1:stä selvittääkseen totuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe