Onko siis mahdollista tosiaan että spray(esim deodorantti, suihkemaali..ym. muu aerosoli)purkki/pullo voi räjähtää niinkuin seuraavissa videoissa. videot on suomalaisia,ainaki toisessa pojat vähän säikähtää..
http://www.youtube.com/watch?v=p4Rqz9aT4Cg
ja
http://www.youtube.com/watch?v=TogFakSRaJw
____________________________________________
?
Spray pullon räjähdys
10
5531
Vastaukset
- epäiliä???
ps. ihmettelen siis enkä ''epäile'' kuten kirjoitin.
- Ei kovin iso räjähdys
Me jätkät nuorempina räjäyteltiin täysiä butaanipulloja (vai mitä ne on joita retkikeittimissä käytetään). Niistä lähti ihan mukava posaus ja tulipallo. ;) Tosin ei voi ihan vieressä voinut seista kuten noissa, lähti meinaan aika vauhdilla.
- tapaus--
Perheen tytär oli nakannut tyhjentyneen hiuslakkapullonsa leivinuuniin muiden poltettavien roskien joukkoon.
Lakkapullo tietenkin räjähti, nakkas uuninluukkut olohuoneen nurkkaan ja palavat roskat perässä.
Muurarile tuosta tuli hommia.
Tuon olen omin silmin nähnyt, kuinka avaamaton hernekeittopurkki räjähtää nuotioissa.laittakaapa lidlistä ostettu tyhjä omenamehu Purkki missä on semmoinen ruuvattava korkki, niin nuotioon niin se posahtaa!=) olen kokeillut, ja kyllä säikähin aikalailla kun yhtäkkiä tuli posahus! se ei toimi kaikilla mehupurkeilla koska ne on niin heikkorakenteisia mutta lidlin purkilla se onnistuu.=)
- Anonyymi
Legacy_of_Kain kirjoitti:
laittakaapa lidlistä ostettu tyhjä omenamehu Purkki missä on semmoinen ruuvattava korkki, niin nuotioon niin se posahtaa!=) olen kokeillut, ja kyllä säikähin aikalailla kun yhtäkkiä tuli posahus! se ei toimi kaikilla mehupurkeilla koska ne on niin heikkorakenteisia mutta lidlin purkilla se onnistuu.=)
Siihen käy muut kierrekorkki tölkit myös,pistä vähän bensaa,tai kaasua sinne tölkin sisään ja korkki kunnol kii,nakkaa se nuotioon ja juokse kiven taa,ehkä kaus kuuluu muuten hiano pamahdus,jumalauta siin on mammoilla ripulit hameenhelmassa jos ohi kävelevät
- Anonyymi
Tänään täällä saaressa Putsaari Uusikaupunki,serkun kanssa poltetaan nuotiota siihen menee 95 hiuslakkapulloa tyhjiä ja täysnäisiä,sekä hikisperay pulloja ne jää nuotioon siks aikaa kun haetaan lisää hiuslakkapulloja ,Isostakarista me poltetaan kaikki vanhat aerosolipullot,ym nuotiossa
- Anonyymi
Laittakaas hiuslakkapulloja nuotiolle voi olla tyhjiä tai täysnäisiä hiuslakkapulloja tehkää nuotio metsässä,tai jossain grillikatoksella,laavulla ja sit sinbe nuotioon/tuleen ne hiuslakkapullot,sihisee muuten hienosti,pamausta ei tule mut suhina on hieno,ja upeen värinen liekki kokeilkaas,tuo onnistuu myös taloyhtiöiden grillipaikalla tuli grilliin ja hiillokselle ne hiuslakkapullot sit odottamaan sitä hienoo liekkii ja suhinas,sen verran voin sanoo että ette oo eläissänne nähnet mitään niin hienoo liekkiä kun hiuslakkapullosta tulee,upee värimaailma nyt hakekaa siskon,äitinne hiuslakkapullot,tai deororantti sprey pullot ja sit kokeilkas nuotioon ne .mä just kotona tein mikrouunissa täys hiuslakkapullo mikroaaltouuniin ja täydet tehot onnistuu myös uunissa -uuni täydet lämpöasteet ja hiuslakkapullo sisään näin kotioloissa voi nähdä uunissa upeat värilieskat
- Anonyymi
Kaikki tiiviit nestettä tai painetta sisältävät pullot, purkit ym. räjähtää, jos ne lämpenee tarpeeksi.
Aina ei tarvitse lämmetäkään. Poikani vaunuissa istuessaan pudotti avaamattoman alumiinisen juomatölkin kadulle ja se "räjähti", me saatiin nesteet päällemme. - Anonyymi
Kannattaa työntää dödöpurkki pers***seensä ja istua sitten nuotioon. Saa aikaan mahtavan, mahanpohjassa asti tuntuvan paukun.
- Anonyymi
Kyllä voi räjähtää, tuli aikoinaan poltettua monta kymmentä. Useimmat vain pihahtivat kun venttiili petti ensin, joistakin repesi joku sauma, jotkut lensivät pitkälle. Joistakin kerta kaikkiaan ratkesi kylki niin että jäi pitkä sahalaitainen reuna, siitä tuli kova pamaus. Ei kannata olla ihan lähellä, noista voi lentää siruja vaikka silmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437