Spray pullon räjähdys

epäiliä????

10

4810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäiliä???

ps. ihmettelen siis enkä ''epäile'' kuten kirjoitin.

• Ei kovin iso räjähdys

Me jätkät nuorempina räjäyteltiin täysiä butaanipulloja (vai mitä ne on joita retkikeittimissä käytetään). Niistä lähti ihan mukava posaus ja tulipallo. ;) Tosin ei voi ihan vieressä voinut seista kuten noissa, lähti meinaan aika vauhdilla.

• tapaus--

Perheen tytär oli nakannut tyhjentyneen hiuslakkapullonsa leivinuuniin muiden poltettavien roskien joukkoon.
      Lakkapullo tietenkin räjähti, nakkas uuninluukkut olohuoneen nurkkaan ja palavat roskat perässä.
      Muurarile tuosta tuli hommia.

Tuon olen omin silmin nähnyt, kuinka avaamaton hernekeittopurkki räjähtää nuotioissa.

• laittakaapa lidlistä ostettu tyhjä omenamehu Purkki missä on semmoinen ruuvattava korkki, niin nuotioon niin se posahtaa!=) olen kokeillut, ja kyllä säikähin aikalailla kun yhtäkkiä tuli posahus! se ei toimi kaikilla mehupurkeilla koska ne on niin heikkorakenteisia mutta lidlin purkilla se onnistuu.=)

• Anonyymi
        Legacy_of_Kain kirjoitti:

laittakaapa lidlistä ostettu tyhjä omenamehu Purkki missä on semmoinen ruuvattava korkki, niin nuotioon niin se posahtaa!=) olen kokeillut, ja kyllä säikähin aikalailla kun yhtäkkiä tuli posahus! se ei toimi kaikilla mehupurkeilla koska ne on niin heikkorakenteisia mutta lidlin purkilla se onnistuu.=)

Siihen käy muut kierrekorkki tölkit myös,pistä vähän bensaa,tai kaasua sinne tölkin sisään ja korkki kunnol kii,nakkaa se nuotioon ja juokse kiven taa,ehkä kaus kuuluu muuten hiano pamahdus,jumalauta siin on mammoilla ripulit hameenhelmassa jos ohi kävelevät

• Anonyymi

Tänään täällä saaressa Putsaari Uusikaupunki,serkun kanssa poltetaan nuotiota siihen menee 95 hiuslakkapulloa tyhjiä ja täysnäisiä,sekä hikisperay pulloja ne jää nuotioon siks aikaa kun haetaan lisää hiuslakkapulloja ,Isostakarista me poltetaan kaikki vanhat aerosolipullot,ym nuotiossa

• Anonyymi

Laittakaas hiuslakkapulloja nuotiolle voi olla tyhjiä tai täysnäisiä hiuslakkapulloja tehkää nuotio metsässä,tai jossain grillikatoksella,laavulla ja sit sinbe nuotioon/tuleen ne hiuslakkapullot,sihisee muuten hienosti,pamausta ei tule mut suhina on hieno,ja upeen värinen liekki kokeilkaas,tuo onnistuu myös taloyhtiöiden grillipaikalla tuli grilliin ja hiillokselle ne hiuslakkapullot sit odottamaan sitä hienoo liekkii ja suhinas,sen verran voin sanoo että ette oo eläissänne nähnet mitään niin hienoo liekkiä kun hiuslakkapullosta tulee,upee värimaailma nyt hakekaa siskon,äitinne hiuslakkapullot,tai deororantti sprey pullot ja sit kokeilkas nuotioon ne .mä just kotona tein mikrouunissa täys hiuslakkapullo mikroaaltouuniin ja täydet tehot onnistuu myös uunissa -uuni täydet lämpöasteet ja hiuslakkapullo sisään näin kotioloissa voi nähdä uunissa upeat värilieskat

• Anonyymi

Kaikki tiiviit nestettä tai painetta sisältävät pullot, purkit ym. räjähtää, jos ne lämpenee tarpeeksi.
      Aina ei tarvitse lämmetäkään. Poikani vaunuissa istuessaan pudotti avaamattoman alumiinisen juomatölkin kadulle ja se "räjähti", me saatiin nesteet päällemme.

• Anonyymi

Kannattaa työntää dödöpurkki pers***seensä ja istua sitten nuotioon. Saa aikaan mahtavan, mahanpohjassa asti tuntuvan paukun.

• Anonyymi

Kyllä voi räjähtää, tuli aikoinaan poltettua monta kymmentä. Useimmat vain pihahtivat kun venttiili petti ensin, joistakin repesi joku sauma, jotkut lensivät pitkälle. Joistakin kerta kaikkiaan ratkesi kylki niin että jäi pitkä sahalaitainen reuna, siitä tuli kova pamaus. Ei kannata olla ihan lähellä, noista voi lentää siruja vaikka silmään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2193
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1494
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    9. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe