Pystyvätkö kaikki pojat/miehet liikuttamaan "pikkuistaan"? Poikaystäväni väittää, että hän oppi sen kovalla harjoittelemisella...
Peniksen liikuttaminen
14
7708
Vastaukset
- Kankea
Kyllähän se vähän nykii ylöspäin, mutta sivuille ei liiku milliäkään. Miten kaverisi kyrpä liikkuu?
- M-78
Heti pienenä, kun huomasi sen seisovan.
Harjoittelemalla :) heh..just. - P.Ippeli
Varsinkin jäykistynyttä,ja puoliksi erektiossa olevaa penistä on helppo liikuttaa ylös-alas,jännittämällä lantionpohjan lihaksia.
Sen varmaan osaa kaikki pojat.Penis heiluu helpostikin,kuin itsestään. - messiah
helppohan sitä on liikuttaa lihaksia jännittelemällä. ei se kyllä opettelua tarvinnut..
- kdkfkfkfkf
Olen huomannut joskus, että poikaystäväni tekee näin. Kysyin tuntuuko se hyvältä kun noin tekee ja sanoi ettei mitään erityistä.
Miksi hän siis tai miksi te pojat teette niin?- liikkuva siitin.
Kyllä se tuntuu hyvältä, kun liikuttaa seisovaa siitintä ylös-alas. Se tapahtuu jännittämällä rytmikkäästi lantionpohjan lihaksia. Tuntuu kiihottavalta, ja joskus melkein saan orgasmin pelkästään näin. Olisiko sinusta kiva katsella, kun poikaystäväsi laukeaa tällä tavalla?
- tyipo
onnistuu ja onnistuu kivestenkin liikuttaminen ylös alas.
- yrewqasw
Ja persetä heillutaa yllös ja allas,silloihan se liikkuu.
Kyllä ainakin MINÄ pystyn.
- -cl
Jooo'o aina kun poikaystäväni osuu vähän leikkimieliselle tuulelle (olemme tosi rentoja sängyssä, läppääkin joskus lentää kesken kaiken..) niin hän alkaa heiluttelemaan sitä... :D
- Anonyymi
En tiedä, mutta kyllä mulla ainakin heti siemensyöksyn jälkeen penis nykii puoli minuuttia. Pystyn kyl sitä muutenkin koskematta liikuttamaan, jos stondaa. Tyttökaveri kyllä nauraa kun liikutan stondaavaa vehjettäni.
- Anonyymi
Juu ja pystytään myös sormia liikuttamaan.
- Anonyymi
Mulla se heiluu tahtomattaan kun kiihotun, vaikee peittää jos housuissa alkaa vipinä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511