syöt samaa koulussa mitä ostat kaupasta

Nimetön

useissa suomen kouluissa ruokaa ei tehdä itse esi merkikksi ruat tilataan HK RUOKATALON tai SAARIOINEN OY tai ATRIA esimerkikkinä jos syöt koulun lasangettea saatat huomata että ruoka voi olla tuttua mitä olet joskus ostanut eli jos sinä tai kenties lapsesi syö koulu ruokaa se on ilmaisempaa tavallaan kuin kaupan hyllyllä.

8

1271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syödä

samaa ruokaa. Meillä ruoka on niin pahaa että sitä ei syö koirakaan. Potut on kovia ja kumisia. Ja maistuu kitkerille. Ja muutenki ruoka on tosi huonolaatusta.

• kannata

tarjota kuin nimellinen palvelu jolla voidaan elvistellä kansainvälisissä vertailuissa.Milläs valitatte koululaiset,menettekö lakkoon ?

• asnha
        kannata kirjoitti:

tarjota kuin nimellinen palvelu jolla voidaan elvistellä kansainvälisissä vertailuissa.Milläs valitatte koululaiset,menettekö lakkoon ?

näin. Ei vaan syödä sitä ruokaa.

• dsasdasda
        asnha kirjoitti:

näin. Ei vaan syödä sitä ruokaa.

sen sijaan syödään roskaruokaa ja lihotaan ja kohta kansa on läski tai oikeastaan, se on jo.

• jiuksu
        dsasdasda kirjoitti:

sen sijaan syödään roskaruokaa ja lihotaan ja kohta kansa on läski tai oikeastaan, se on jo.

Ei syödä roskaruokaa. Pitää joko yrittää tunkea naama täyteen sitä "ruokaa" tai sitten olla syömättä. Moni jättää sitten ruoanlaadun vuoksi kokonaan syömättä. Sitä paitsi roskaruokaa tuskin on monissa kouluissa saatavillakaan.

• Todellakin ruuat tilataan joko raakapakasteina, tai vakuumipakattuina. Se on sääntö, eikä näillä keittiöhenkilöstöllä ole asiaan mitään sanomista, vaan käsky tulee ylemmältä taholta. Rahat ovat tiukilla. Niin ja näistä perunoista... Koittakaapa itse valmistaa 20.50kg perunaa siten ettei yksikään ole musta/"kuminen". Painekaapissa moinen vain onnistuu, ja kenen ajasta se on pois jos perunoita aletaan plokkaamaan mitkä ovat huonoja ja mitkä eivät, eikö oma järki sano että on huono ja sen voi olla syömättä ja ottaa uuden.:) Näin meillä.

• suurtalouskokki
        Riik-a kirjoitti:

Todellakin ruuat tilataan joko raakapakasteina, tai vakuumipakattuina. Se on sääntö, eikä näillä keittiöhenkilöstöllä ole asiaan mitään sanomista, vaan käsky tulee ylemmältä taholta. Rahat ovat tiukilla. Niin ja näistä perunoista... Koittakaapa itse valmistaa 20.50kg perunaa siten ettei yksikään ole musta/"kuminen". Painekaapissa moinen vain onnistuu, ja kenen ajasta se on pois jos perunoita aletaan plokkaamaan mitkä ovat huonoja ja mitkä eivät, eikö oma järki sano että on huono ja sen voi olla syömättä ja ottaa uuden.:) Näin meillä.

Ne kumperunat syntyy kyllä silloin kun se valmiiks kuorittu peruna säilytetään keittiössä väärin. Säilytys on kylmässä vedessä ja vesi pitää vaihtaa päivittäin.

• fdhfdhdfh

Loppujen lopuksi aika harva ostaa kaupasta valmiita eineksiä ellei lasketa satunnaista Atrian mikropizzaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2383
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1362
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe