eikö ooki vähä kauheaa katsella verisiä käsiä, kun olet niin kova metsämies, ai että tulee laatat kun mietinkin sinua... ja syöt vielä..
Vastaukset 7
- heikkohermoinen
jos et veren näkemistä kestä.Tuus katsomaan miten hirvenkaadolla suolistettaessa kouralla suolienseasta kahmaisten verta juodaan.
- Roplaathan
Sinäkin persettäsi, eikö yhtään yökkäytä?
- kumihanskat
kourassa.
- laikaman
Ammun jäniksen ja teen siitä paistin, pesen käteni. Luonnossa ei tapahdu sen takia mitään muutosta.
Menen kauppaan ja ostan leivän ja alan mietiskelemään. Leivän tuottamiseen on raivattu peltoa, muokattu, lannoitettu. Ostosteni myötä olen osallisena muutokseen, joka on vienyt monilta eläinlajeilta mahdollisuuden lisääntyä ja elää vuosikymmeniksi ehkä sadoiksikin. Ja koko ajan häviää lajeja normaalin elämämme seurauksena. Vaan pitää sitä leipääkin on syödä. - kauuheeta
kun käsissä on verta sisä- ja ulkopuolella.Verta on ihan joka puolella. Kun ottaa niitä tiblettejä niin herkeää pelottamasta veri ja veriset metsäukot
- mitään!
kun hirvi kaatuu ja sen maha avataan niin ampuja ottaa kuksansa ja täyttää se hirven verellä jonka se sitten juo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126473- 31434