Niinstön suosio Kokoomuksen sisällä alkaa lähennellä jo osin hurmoksellista henkilöpalvontaa ja muutenkin hypetys on kova. Ei ole liioiteltua sanoa, että Niinistö on Suomessa suositumpi kuin Jeesus varsinkin kun kirkosta eroaminen kiihtyy ja ihmisten usko Raamattuun muuna kuin satukirjana heikkenee.
Tällä tavoinko se Jeesuksen myyttikin aikoinaan syntyi?
Niinistö Jeesusta suositumpi
5
176
Vastaukset
- Toivo
Kaipaan esirukousta puolestani. Olen toivottoman syvässä kuilussa. Ollut jo monta vuotta. Uskon Jeesukseen. Joku ahdistaa niin paljon, että ihmissuhteet ja elämä tuntuu toivottomalta. Ainut syy, miksi elän, on lapseni ja mieheni. Rakastan heitä, mutta minulla on pohjaton tyhjyyden tunne sisälläni. En tiedä, voiko kukaan auttaa! Omalta osaltani tuen muita, mutta saanko minä mistään tukea. Olen väsynyt yrittäjä, jolla ei koskaa ole aikaa kenellekään!!! Väsynyt!
- ALH
Rukoilen puolestasi. Jeesus auta tätä ihmistä hänen vaikeassa sisäisessä ahdistuksessaan. Johdata häntä tässä asiassa.
Jeesuksen veressä on voima vielä tänäänkin!
Sinun kannattaa rukoillen etsiä joku ihminen jonka kanssa rukoilet asioittesi puolesta. Mene johonkin seurakuntaa.
Ps. 23:1. Herra on minun paimeneni
Daavidin psalmi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2. Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä.
3. Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden.
4.Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.
- John L.
John Lennon sanoi aikanaan, että Beatles on Jeesusta suositumpi. Taatusti on myös Niinistöä suositumpi.
- jeesus1
Jeesus on ollut herrana siitä asti kunnes hän puhalsi hengen ihmisiin.
Jeesus on luoja kaikkivaltias. Ei isä anna luodulle(esim enkeleille) sellaista valtaa jolla hän saisi sotkea asiat. Ei vaan jeesus on herra kaikkivoipa joka tuli lihassa maanpäälle ja jätti pyhän hengensä maanpäälle. Ennen kuin hän tulee takaisin on maailmassamme sotia, nälänhätää, voimakasta jumalan kieltoa eli jumalattomuutta, on ruttotauteja ja tulivuorten purkauksia ja muita katastrofeja. Mutta kuka kuulee silloin herran totuutta jos ei ole ketään heille kertomassa siitä pelastuksen toivosta joka paratiisiin Jeesuksen kautta vie?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334