Kääntäkää rakkaat ystävät mulle nopeasti ruotsiksi seuraava juttu: "Kiitos kaikesta ja hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi. Toivottavat oppilaat". Asialla on kiire, pari tuntia aikaa. Kiitos etukäteen kovasti.
KIIRE
4
322
Vastaukset
- har du:
Tack för allting och god fortsättning för dej och din familj, önskar dina elever.
- Tyhmäoppilas
...olet ihana, pelastit minut munaamasta itseäni. Mukavaa kevään jatkoa.
Tyhmäoppilas kirjoitti:
...olet ihana, pelastit minut munaamasta itseäni. Mukavaa kevään jatkoa.
Jos kyse oli oppilaiden ruotsinopettajalleen osoittamista kiitossanoista, kuten tuntui olevan, niin kiitokset tuntuisivat jotenkin aidommilta, jos oppilaat olisivat itse osanneet kirjoittaa ne ruotsiksi. :-)
Yucca kirjoitti:
Jos kyse oli oppilaiden ruotsinopettajalleen osoittamista kiitossanoista, kuten tuntui olevan, niin kiitokset tuntuisivat jotenkin aidommilta, jos oppilaat olisivat itse osanneet kirjoittaa ne ruotsiksi. :-)
..näin se olisi ollut mutta joskus vaan sitä ei luota itseensä tarpeeksi vaikkakin melko varma olinkin ja jos apua tarvii niin eikö sitä silloin saa pyytää? Ja jos joku vielä ystävällisesti auttaa niin onko se väärin? Oikeassa olet ja kysymys oli aikuisista ihmisista joille pidettiin pieni kertauskurssi, ei mistään pennuista, minunkin ruotsinopiskelusta on ainoastaan 35 vuotta aikaa ja silti olisin osannut melko hyvin mutta vahvistusta pyysin ja sain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663302Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201829Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811334
- 1371038
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86746Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61677Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626