savustus

broisku

Mitenkä tapahtuu suolaus kokonaiselle pakastetulle broiskulle, kun tarkoitus olisi savustaa se?

5

701

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan

      sulatus,eikö?sitten sivelet sen oliiviöljyllä on terveellisempää,sitten suolaa pintaan ja muita mausteita.ja sitten ei muuta kuin sinne häkäpönttön savuamaan.

    • Grön

      Vettä ämpäriin ja merisuolaa perään niin paljon kun sulaa. Sinne broisku sulamaan kaikessa rauhassa, mökillä aloitimme ko. projektin puolenpäivän maissa ja broisku oli kypsää klo 23.00. Savustimena oli iso savustinlaatikko, löylyä rapiat 100 astetta, emme siis kypsentäneet broiskua mitenkään etukäteen.

    • Vanha kokki

      linnun jo pakasteena. Kuten edellä neuvottiin, käsittele lintu öljyllä ja suolaa se sitten. Pane broisku muovipussiin ja anna sulaa, a, vot, sinulla on mukavasti suolautunut lintu savustusta vaille. Oletko muuten savustanut broileria aikaisemmin? Voit hieman yllättyä sen mausta, minulle ainakin tulee väkisinkin hernekeitto mieleen.

    • Anonyymi

      Mikä on broisku?

      • Anonyymi

        Se on urheiluseura Bromarvin Isku = broisku eli lyhennös niin kuin Kyröskosken pärske= ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe