Yritin googletella sellaista sykemittaria, jossa olisi myös matkanmittaus ja ehkäpä myös nopeusmittaus normaalien perustoimintojen lisäksi, mutta ei olisi kuitenkaan liian monimutkainen käyttää. En oikein millään löytänyt sellaista ja kapistuksen hintaa. Onko kenelläkään vinkkiä mikä olisi hyvä, merkki / hinta ?
Mulla on tällä hetkellä PolarA5 eli ihan perus, mutta kaipaa sitä matkamittausta.
Syke/matkamittari ?
11
1743
Vastaukset
- ollipolli
Suunto t4 gps-pod suunto.fi
- Kondis kehiin
Maksoi muistaakseni footpodin kanssa 340 eunoo. Mittaa nopeudet pituudet, sykkeet, kertoo hapenottokyvyn ja kunnon kehityksen. Oon tosi tyytväinen.
- Juoksijatartar
Kondis kehiin kirjoitti:
Maksoi muistaakseni footpodin kanssa 340 eunoo. Mittaa nopeudet pituudet, sykkeet, kertoo hapenottokyvyn ja kunnon kehityksen. Oon tosi tyytväinen.
Sellaisen taidan ostaa jossain vaiheessa. Kiitti vinkistä ja tiedoista !
- jokuvaanjne
Juoksijatartar kirjoitti:
Sellaisen taidan ostaa jossain vaiheessa. Kiitti vinkistä ja tiedoista !
Garmin forerunner 310 XT muistaakseni hinta jotain 240 tienoilla. Loistava laite. Tarkka gps. Suunnon laitteista oon kuullu että ollu paljon ongelmia mutta ei oo omia kokemuksia.
- jokuvaanjne
jokuvaanjne kirjoitti:
Garmin forerunner 310 XT muistaakseni hinta jotain 240 tienoilla. Loistava laite. Tarkka gps. Suunnon laitteista oon kuullu että ollu paljon ongelmia mutta ei oo omia kokemuksia.
Hinnan muistin väärin. Kyllä se taitaa vieläkin tingittynä jäädä 300€:n päälle mutta kaikki muu kyllä tuos pitää paikkansa.
- make
ja GPS-pod. Siitä hyvä, että voi käyttää myös esim. pyöräilyssä. Tarjouksessa 199e
- fillaristix
Suunnon GPS:n synkronoituminen satelliitteihin kestää 2-5 minuuttia, jonka aikana GPS podin on oltava paikallaan. Joskus pod ei suostu synkronoitumaan ollenkaan vaan laite pitää sammuttaa ja käynnistää uudelleen. Jos lähdet liikkeelle ennen synkronointia, synkronoitumisen onnistumistodennäköisyys heikkenee huomattavasti.
Asiakaspalvelun mukaan 2min synkronoituminen on ihan normaalia ja joissakin tapauksissa synkronointi voi kestää 10 minuuttiakin (cold start). Laite ei asiakaspalvelun mukaan saa myöskään olla vartalon eri puolella kuin kello jotta se toimisi. Eli pyöräillessä sitä ei voi laittaa paidan selkätaskuun.
- loggaava joggaaja
Ostat sellaisen gps loggerin, maksaa n. 50-70e. Ei ehkä juoksunaikaisia hienoja nopeusnäyttöjä, mutta kun liität lenkin jälkeen tietokoneeseen kiinni, niin saat reitit ja matkanpituudet hyvin talteen ja kun käytät jotain ilmaisohjelmaa niin sepä laskee nopeutesikin (km/h, min:ss/km) lähes automaagisesti.
itselläni tuollainen, maksoi 69,90e (halvemmallakin voi jostain saada)
ibt747 gps loggerTai yksi halpa polar rs200 näyttää gps, nopeius, kalorit. 140€ Ja siihen polarin gps en muista mitä maksoi noin 100€.
Lähes kaikkiin polareihin ainakin saa tuon gps podin.
Loppuenlopuksi merkillä ei niin väliä :D
- uffvbdy5r
Kannattaa pitää mielessä, että nämä kotimaiset (Polar ja Suunto) toimivat vain Pc:n kanssa, jos nimittäin haluat tarkastella juoksua tietokoneella. Garmin on ainoa, joka toimii myös Macissa. Joo, muuten ovat erinomaisia mittareita -itse omistan Suunto T3c :n.
- JKallio
Hei,
Suunto avasi juuri tällä viikolla uuden Movescount.com palvelun. Palveluun voi siirtää tiedot t3,t4,t6,memorybelt, x10 laitteilta myös macissa.
Palvelua voit käyttää yksityisesti tai osallistua yhteisöön. Palvelusta löytyy reitin suunnittelua, yhteenvetoja, rikkaita toiminnallisuuksia suoritusten seurantaan.
Palvelussa on jo pitkälti yli 1000 käyttäjää ja 400 miljoonan sykkeen raja rikkoitui juuri tänään..
'Tsekkaa:
www.movescount.com
(Mac tulee olla Intel pohjainen... ja uusin käyttis uudempi kuin 10.4)
Janne Kallio
Suunto - Movescount.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463159Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362681Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1112408Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512183Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511951- 1501586
- 751450
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231278Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.291218