Pimeyden Enkeliruhtinaita

Angelogi 1

Enkeleitä on pimeydessä ja valkeudessa.

Pimeyden enkeleitä ovat:
Lucifer valon tuoja, laajalti suojaava vartioenkeliruhtinas. Pimeyden pää.Kerubi!

Profeettaenkeli, jota kutustaan Vääräksi sanansaattajaksi.
[ilm]Perusteet:Väärä Profeetta heitettiin Tulijärveen.

Kuolema on yksi Pimeyden Enkeliruhtinoista, jotka kaitsevat kuolleiden sieluja, ikäänkuin lampaita.

Tuonela on myö mahtava enkeliruhtinas:

Abaddon, Apollyon on tuhooja Saatanan Ruhtinaita.
Johti Heinäsirkkaparven näköistä armeijaa.

Vielä on Persian enkeliruhtinas. Mantereila on ilmeisesti vielä omat Taisteluenkelit, jotka viivyttävät kadotustuomiotaan.

Uskon vielä Enkeli Moronin kuuluvan Saatanan Profeettaenkeihin.

Profeetta Muhammetille [islam] Ilmestyi myös tällainen Huijarienkeli.


Onko vielä joitan pimeyden ruhtinaita, jos muistat niin laita jatkoksi. Ei jaksa rueta tutkimaan, jos täältä saa helpommin tietoa.


Jääköön kirjoitusvirheet.

7

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristuksen kahdet kasvot

      Ilmestyskirjassa Jeesus sanoo olevansa se kirkas kointähti. (Ilm.22:16) Tämä tarkoittaa Luciferia. (Jes.14:12) Jeesus on Lucifer, Jumalan ensimmäinen luomistyö. (Kol.1:15, Ilm.3:14) Hänet Jumala on asettanut tuomitsijaksi, kuoleman ja tuonelan Herraksi. Lucifer, ihmisnimeltään Jeesus nasaretilainen, on Raamatun mukaan hän, jolla on valta tuomita ihmiset helvettiin. (Matt.25:41) Hän myös valvoo tuomion toteutumista aina ja iankaikkisesti. (Ilm.14:10-11)

      • Herraan uskova

        on sanoa Jeesusta Kristusta luoduksi olennoksi; uskontunnustuksissamme tunnustamme uskovamme Jeesukseen Kristukseen, meidän Herraamme, joka on SYNTYNYT Isästä ennen iankaikkisuutta, ei luotu!


    • Mistä tiedät(mihin perustat tämän väitteesi)että hän on yksi saatanan profeettaenkeleistä?

      • Lahjavanhurskas

        ..on MAP-kirkon(Mormoonien) perustajalle Joseph Smithille ilmestynyt Enkeli.

        Tämä oletettu ilmestyshän johti uuden uskonnon syntyyn, toisenlaisen evankeliumin julistamiseen.

        Ja Paavali sanoo
        Gal. 1:8
        "Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu."

        Ja sama pätee Islamiin ja sen "Gabrieliin".


      • borisjeltsin
        Lahjavanhurskas kirjoitti:

        ..on MAP-kirkon(Mormoonien) perustajalle Joseph Smithille ilmestynyt Enkeli.

        Tämä oletettu ilmestyshän johti uuden uskonnon syntyyn, toisenlaisen evankeliumin julistamiseen.

        Ja Paavali sanoo
        Gal. 1:8
        "Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu."

        Ja sama pätee Islamiin ja sen "Gabrieliin".

        ja helluntailaiset sitten uskoo tosissaan että Smithilel ja Muhammedilel oikeasti ilmestyi enkeleitä. Just. Teille tuo kriittinen ajattelu tuntuu olevan aika vierasta.


      • Lahjavanhurskas
        borisjeltsin kirjoitti:

        ja helluntailaiset sitten uskoo tosissaan että Smithilel ja Muhammedilel oikeasti ilmestyi enkeleitä. Just. Teille tuo kriittinen ajattelu tuntuu olevan aika vierasta.

        1. En ole helluntailainen. Saatan tulevaisuudessa liittyä tai olla liittymättä.

        2. Huomaa, että sanoin oletettu ilmestys.

        Saattaa olla, että heille ilmestyi pimeyden enkeli. Saattaa olla ettei heille ilmestynyt mikään. Me emme tiedä, emme olleet paikalla, eikä meillä ole Jumalan antamaa ilmoitusta asiasta.


      • Betsy67
        Lahjavanhurskas kirjoitti:

        1. En ole helluntailainen. Saatan tulevaisuudessa liittyä tai olla liittymättä.

        2. Huomaa, että sanoin oletettu ilmestys.

        Saattaa olla, että heille ilmestyi pimeyden enkeli. Saattaa olla ettei heille ilmestynyt mikään. Me emme tiedä, emme olleet paikalla, eikä meillä ole Jumalan antamaa ilmoitusta asiasta.

        Olen nähnyt mormoonien rekemän kuvaesityksen ilmestyksestä,
        joka on kuten arvelit pimeyden enkelin antama ilmestys.

        Niinkuin on Jumala ja Hyvä Pyhä Henki, on myös
        Jumalan vastustaja, Lucifer ja paha henki.

        Paha matkii aina hyvää.

        Mutta ei pysty synnyttämään uutta elämää, siksi Hengellisesti kuolleet
        ajavat pahan asiaa valkeuden puvussa pettääkseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe