TÄMÄ UUTINEN TOI TEORIANI ASKELEEN LÄHEMMÄKSI TÄYDELLISTÄ VARMUUTTA SIITÄ ETTÄ GRÖNLANTI ON MONTA SAARTA JÄÄTIKÖN ALLA.
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/vasen/id58687.html
NÄIN SIIS GRÖNLANTIA EI VOIDA PITÄÄ MAAILMAN SUURIMPANA SAARENA. KOSKA JÄÄ ON VETTÄ.
GRÖNLANTI EI OLE VAIN YKSI SAARI!
4
838
Vastaukset
- herkät korvat
Älä huuda idiootti!
Ja sitten itse asiaan: ei yhden erillisen pikkusaaren löytyminen vielä todista, etteikö Grönlanti edelleenkin olisi maailman suurin saari. Vaikka siitä jään sulaminen vaikutuksesta voitaisiin erottaa useitakin pikkusaaria, jää se edelleen maailman suurimmaksi.
Arvelisin, että sen kokoa voitaisiin tutkia samanlaisin mittauksin kuin maanjäristyksiä ja ydinräjähdyksien vaikutusta. Järistysaallothan etenevät eri tavoin jäässä ja kalliossa.- ght454t4
Ahvenanmaa on maailman suurin saari
- mutta...
Joo joo, mutta oletpa sitten kuinka tohkeissasi asian suhteen, niin älä huuda täällä.
- että sinäkin
olet vihdoin saanut kuulla tuosta. Minä olen tiennyt sen jo 40 vuotta, kun se opetettiin koulussa maantiedontunnilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249