TÄMÄ UUTINEN TOI TEORIANI ASKELEEN LÄHEMMÄKSI TÄYDELLISTÄ VARMUUTTA SIITÄ ETTÄ GRÖNLANTI ON MONTA SAARTA JÄÄTIKÖN ALLA.
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/vasen/id58687.html
NÄIN SIIS GRÖNLANTIA EI VOIDA PITÄÄ MAAILMAN SUURIMPANA SAARENA. KOSKA JÄÄ ON VETTÄ.
GRÖNLANTI EI OLE VAIN YKSI SAARI!
4
930
Vastaukset 4
- herkät korvat
Älä huuda idiootti!
Ja sitten itse asiaan: ei yhden erillisen pikkusaaren löytyminen vielä todista, etteikö Grönlanti edelleenkin olisi maailman suurin saari. Vaikka siitä jään sulaminen vaikutuksesta voitaisiin erottaa useitakin pikkusaaria, jää se edelleen maailman suurimmaksi.
Arvelisin, että sen kokoa voitaisiin tutkia samanlaisin mittauksin kuin maanjäristyksiä ja ydinräjähdyksien vaikutusta. Järistysaallothan etenevät eri tavoin jäässä ja kalliossa.- ght454t4
Ahvenanmaa on maailman suurin saari
- mutta...
Joo joo, mutta oletpa sitten kuinka tohkeissasi asian suhteen, niin älä huuda täällä.
- että sinäkin
olet vihdoin saanut kuulla tuosta. Minä olen tiennyt sen jo 40 vuotta, kun se opetettiin koulussa maantiedontunnilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1131535- 125979
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku92889Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57777- 64622
- 42621
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235610- 34607
- 49577