TÄMÄ UUTINEN TOI TEORIANI ASKELEEN LÄHEMMÄKSI TÄYDELLISTÄ VARMUUTTA SIITÄ ETTÄ GRÖNLANTI ON MONTA SAARTA JÄÄTIKÖN ALLA.
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/vasen/id58687.html
NÄIN SIIS GRÖNLANTIA EI VOIDA PITÄÄ MAAILMAN SUURIMPANA SAARENA. KOSKA JÄÄ ON VETTÄ.
GRÖNLANTI EI OLE VAIN YKSI SAARI!
4
891
Vastaukset
- herkät korvat
Älä huuda idiootti!
Ja sitten itse asiaan: ei yhden erillisen pikkusaaren löytyminen vielä todista, etteikö Grönlanti edelleenkin olisi maailman suurin saari. Vaikka siitä jään sulaminen vaikutuksesta voitaisiin erottaa useitakin pikkusaaria, jää se edelleen maailman suurimmaksi.
Arvelisin, että sen kokoa voitaisiin tutkia samanlaisin mittauksin kuin maanjäristyksiä ja ydinräjähdyksien vaikutusta. Järistysaallothan etenevät eri tavoin jäässä ja kalliossa.- ght454t4
Ahvenanmaa on maailman suurin saari
- mutta...
Joo joo, mutta oletpa sitten kuinka tohkeissasi asian suhteen, niin älä huuda täällä.
- että sinäkin
olet vihdoin saanut kuulla tuosta. Minä olen tiennyt sen jo 40 vuotta, kun se opetettiin koulussa maantiedontunnilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59883
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44802