TÄMÄ UUTINEN TOI TEORIANI ASKELEEN LÄHEMMÄKSI TÄYDELLISTÄ VARMUUTTA SIITÄ ETTÄ GRÖNLANTI ON MONTA SAARTA JÄÄTIKÖN ALLA.
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/vasen/id58687.html
NÄIN SIIS GRÖNLANTIA EI VOIDA PITÄÄ MAAILMAN SUURIMPANA SAARENA. KOSKA JÄÄ ON VETTÄ.
GRÖNLANTI EI OLE VAIN YKSI SAARI!
4
928
Vastaukset 4
- herkät korvat
Älä huuda idiootti!
Ja sitten itse asiaan: ei yhden erillisen pikkusaaren löytyminen vielä todista, etteikö Grönlanti edelleenkin olisi maailman suurin saari. Vaikka siitä jään sulaminen vaikutuksesta voitaisiin erottaa useitakin pikkusaaria, jää se edelleen maailman suurimmaksi.
Arvelisin, että sen kokoa voitaisiin tutkia samanlaisin mittauksin kuin maanjäristyksiä ja ydinräjähdyksien vaikutusta. Järistysaallothan etenevät eri tavoin jäässä ja kalliossa.- ght454t4
Ahvenanmaa on maailman suurin saari
- mutta...
Joo joo, mutta oletpa sitten kuinka tohkeissasi asian suhteen, niin älä huuda täällä.
- että sinäkin
olet vihdoin saanut kuulla tuosta. Minä olen tiennyt sen jo 40 vuotta, kun se opetettiin koulussa maantiedontunnilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921652
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4431168- 851108
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
- 65665
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171644Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642- 37638