TÄMÄ UUTINEN TOI TEORIANI ASKELEEN LÄHEMMÄKSI TÄYDELLISTÄ VARMUUTTA SIITÄ ETTÄ GRÖNLANTI ON MONTA SAARTA JÄÄTIKÖN ALLA.
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/vasen/id58687.html
NÄIN SIIS GRÖNLANTIA EI VOIDA PITÄÄ MAAILMAN SUURIMPANA SAARENA. KOSKA JÄÄ ON VETTÄ.
GRÖNLANTI EI OLE VAIN YKSI SAARI!
4
886
Vastaukset
- herkät korvat
Älä huuda idiootti!
Ja sitten itse asiaan: ei yhden erillisen pikkusaaren löytyminen vielä todista, etteikö Grönlanti edelleenkin olisi maailman suurin saari. Vaikka siitä jään sulaminen vaikutuksesta voitaisiin erottaa useitakin pikkusaaria, jää se edelleen maailman suurimmaksi.
Arvelisin, että sen kokoa voitaisiin tutkia samanlaisin mittauksin kuin maanjäristyksiä ja ydinräjähdyksien vaikutusta. Järistysaallothan etenevät eri tavoin jäässä ja kalliossa.- ght454t4
Ahvenanmaa on maailman suurin saari
- mutta...
Joo joo, mutta oletpa sitten kuinka tohkeissasi asian suhteen, niin älä huuda täällä.
- että sinäkin
olet vihdoin saanut kuulla tuosta. Minä olen tiennyt sen jo 40 vuotta, kun se opetettiin koulussa maantiedontunnilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741