oho,yllätyin eilen kaupassa,siis todella.olen tässä jo pidemmän aikaa kuvitellut että saa kivien ja kantojen alta etsiä jos haluaa oikeaa ruisleipää,100 %ruista ja ilman hiivaa.mutta pam,sellainen leipä pomppasi eilen kaupassa ihan vahingossa eteeni. salosen tuore paperipussissa oleva ruisleipä,100 ruista eikä hiivaa.yksi pala 65kCal ja oli HY-VÄÄ! jes,löysin mitä halusin!:)
hiivaton ruisleipä
11
4662
Vastaukset
- lemppari
on Uotilan maalaisruislimppu, hiivaton sekin. 42 kcal per viipale. Eikä hiilarit päätä huimaa:)
- manne
kannattaa taatusti miettiä noin tarkasti omat laihutuksensa. kunhan syö järkeä käyttäen ja liikkuu paljon niin varmasti laihtuu ja kiinteytyy. Monet laihduttajat just menee ihan liiallisuuksiin kun kuvittelee, että laihtuuvat jollain 1200kcal päivässä.
- leipä...
...on vatsalle parempi, vaikke laidutuskuurilla olisikaan.
Hiiva on syy useimpien vatsaongelmiin. - ongelmana...
Kuten edellinenkin, sanon samaa, että hiiva on monille suuri ongelma. Esim. (hoikan) mieheni vatsa turpoaa kivikovaksi palloksi hiivaisia leipiä syötyään. Kyseessä jonkinlainen kaasun pakkautuminen paksusuoleen. Ongelmia ei tule, kun käytämme hiivatonta ruisleipää.
- Suklaapupu
Tuo Salosen ruisleipä on todellakin herkkua ja eipä ole ylimääräisiä aineksia, vaan juuri ne, mitä ehdassa ruisleivässä tuleekin olla :) Suosittelen minäkin.
- kakabu
se miksi hehkutin leivän löytymistä, ei ollut se, että jee, super-tarkka-laihdutus! itse rakastan ruisleipää, mutta ongelma on juuri tuo turpoaminen.olen koittanut syödä vain näkkäriä ym.mutta huomaan kaipaavani kunnon ruisleipää!siksipä olinkin niin iloinen, että löytyi hiivaton vaihtoehto. koitetaan sillä jos turvotus-ongelma helpottaisi.. ja kyllä,tuo uotilan ruislimppukin on hyvää,mutta se on LIMPPU.tämä tyttö haluaa kunnon ruisleipää :)
- hienolta
kakabu kirjoitti:
se miksi hehkutin leivän löytymistä, ei ollut se, että jee, super-tarkka-laihdutus! itse rakastan ruisleipää, mutta ongelma on juuri tuo turpoaminen.olen koittanut syödä vain näkkäriä ym.mutta huomaan kaipaavani kunnon ruisleipää!siksipä olinkin niin iloinen, että löytyi hiivaton vaihtoehto. koitetaan sillä jos turvotus-ongelma helpottaisi.. ja kyllä,tuo uotilan ruislimppukin on hyvää,mutta se on LIMPPU.tämä tyttö haluaa kunnon ruisleipää :)
minkä niminen tää ruisleipä on? jos vaikka löytäisin itsekkin kaupasta, en oo erityisemmin limppujen ystävä :)
- kakabu
hienolta kirjoitti:
minkä niminen tää ruisleipä on? jos vaikka löytäisin itsekkin kaupasta, en oo erityisemmin limppujen ystävä :)
nimi on siis salosen ruis reikäleipä (jee,piilomainontaa :D ) "salosen ruis reikäleipä on aito suomalainen leipä.se on leivottu perinteisesti satavuotiaaseen taikinajuureen, käyttäen kotimaista ruisjauhoa. aito maku, täyttä ruista, hiivaton, kotimainen" näin sanotaan :)
paperipussissa löytyy varmasti ihan normaalista ruokakaupasta.energiaa sataa grammaa kohti on 235kcal ja pussi sisältää leivän joka on valmiiksi halkaistu ja jaettu kuuteen palaseen.
..tarkat selitykset :) mutta maistamaan vaan,on todellakin erinomaista!
- ruisihme
palassa kcal 60,on hyvää ja terveellistä.Alentaa kolesterolia ja auttaa hallitsemaan verenpainetta,kuitua 11%.Runsas kuituinen,vähäsuolainen,maidoton ja laktoositon.Myöski vaasan ruisrevityt on namia.
- Kiril
on käytetty vehnäjauhoja ja hiivaa. Lisäksi siinä on ohra- ja ruismallasuutetta, joten sen sokeripitoisuus on korkea 4,2g/100g ja hiilihydraatteja on 38g/100, kun Uotilan ruislimpussa on sokeria vain 0,4g/100 ja hiilareita 29g/100g. Ruisihmeeseen on lisätty steroleja, eli kasvihormoneja, joiden käytöstä elintarvikkeissa ei ole lainkaan pitkäaikaista tutkimustietoa.
- mut
Kiril kirjoitti:
on käytetty vehnäjauhoja ja hiivaa. Lisäksi siinä on ohra- ja ruismallasuutetta, joten sen sokeripitoisuus on korkea 4,2g/100g ja hiilihydraatteja on 38g/100, kun Uotilan ruislimpussa on sokeria vain 0,4g/100 ja hiilareita 29g/100g. Ruisihmeeseen on lisätty steroleja, eli kasvihormoneja, joiden käytöstä elintarvikkeissa ei ole lainkaan pitkäaikaista tutkimustietoa.
helvetin hyvää on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579