tuli ostettua pussillinen Haribon Barbeque mallowseja. Mites noita nyt kuuluu grillailla? Eli avotulellako tikun nenässä niinkuin makkaraa vai miten?
Vaahtokarkkien grillaus
3
2306
Vastaukset
- sen vaikeampaa
ole. Mä oon pyöritelly niitä joskus varrastikun nokassa kynttilän päällä ja hyviä oli. Kannattaa varmaan just ottaa joku varrastikku eikä mitään isompaa, tietty pitää varoa ettei polta sitä tikkua. Sitten vaan lämmittelemään karkkia tulen yllä, kannattaa käännellä eikä viedä liian lähelle tulta, koska karkin pinta kärähtää helposti mustaksi. Sitten se on pakko ottaa pois ja muu osa karkkia jää sulamatta. Nojoo, vähän niin kuin makkarankin kanssa, että toinen puoli palaa ja toinen jää kylmäksi. Onnistunut vaahtokarkki on mun mielestä sellanen, et sen pinta on korkeintaan vähän ruskea ja se karkki on pitänyt muotonsa, mutta sisus on valuvaa. Kannattaa muuten varoa sulaa sokeria, se voi polttaa!
- kkkkkkkkkkkkkk
Suomessa myytävät vaahtokarkit ei onnistu oikeestan mitenkään, jenkeissä tekevät nämä löllöt vaahtarit ihan erilailla ja niitä voi grillata tai laitta vaikka kaakaoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952