Minulla on muuten täysin toimiva Hugin Breadmaster-leipäkone, mutta taikinan sekoitusvipu katkesi. Saako varavipua mistään, vai onko kone nyt ikuisesti käyttökelvoton?
Varaosa leipäkoneeseen
14
3540
Vastaukset
- neuvojenantaja
...saat selville koneen huoltoliikkeen. Sitten vaan sinne liikkeeseen.
Joten pistäydypä liikkeessä (tai soita sinne), josta sen ostit. Tai googlaa maahantuojan sivut ja tsekkaa, miten heiltä voit saada tiedon huoltoliikkeistä. - Merja
Moi,
minulla on sama Hugin Breadmaster leipäkone, mutta ongelmaksi tuli tiivisteen murentuminen taikinakulhon sisällä. Osoittautui, että varaosia ei enää saa Suomen Huoltopalvelusta, eikä kai muualtakaan. Onko koneesi tiiviste kunnossa ja jos on, niin myytkö sen minulle? Tai mahtaisiko joku muu haluta myydä omansa ?- Koneleipuri
Heh heh, tiiviste on kunnossa, mutta minä kun toivoin, että joku myisi minulle sen sekoitusvivun. Löytyisiköhan täältä ketään, joka myisi sinulle tiivisteen/kulhon ja minulle sen vivun?
- ,,,
Koneleipuri kirjoitti:
Heh heh, tiiviste on kunnossa, mutta minä kun toivoin, että joku myisi minulle sen sekoitusvivun. Löytyisiköhan täältä ketään, joka myisi sinulle tiivisteen/kulhon ja minulle sen vivun?
Laitappas Keltaiseenpörssiin tai vastaavaan ilmoitus, monet kun heittävät risan koneen roskiin kun eivät sille käyttöä keksi, mielellään sen jollekkin antaisivat ilmaiseksi tai muutamal eurol.
Kannattaa kysellä ihan suoraan valmistajalta, sillä nykyään pikkulaitteiden osia ei pahemmin korjaajilla/maahantuojilla ole.
En tiedä millainen tuo leipäkone on, mutta uudet leipäkoneet maksavat alk muutamankympin ja kirppiksiltä käytettyjä halvalla. Joten voipi olla että uusi tulee halvemmaksi kuin pelkkä sekoitusvipu. Ja voithan myydä tuon tiivisteen kalliilla ja ostaa itsellesi uuden koneen ;) - lenttu
HEI ONKO SINULLA LEIPÄKONEESEEN OHJEET.SAIN KONEEN MUTTA EI OLE OHJEITA.KIITOS ETUKÄTEEN.LEENA
- elviira 21
Hei, voisinko saada sinulta leipäkoneen käyttöohjeet? sain sen perintönä ja haluaisin ainakin yhden kerran koittaa leivän valmistusta, ehkä voin sen sitten myydä sinulle.
- Huruukko
Kopioitko minulle käyttöohjeen kohtullista korvausta vastaan.Terveisin Timo Nieminen.
- Koneleipuri
Itse kone päätyi vuoden mittaan kierrätykseen, mutta jos ohjeet vielä löytyvät, niin toki :) Yritän etsiä.
- vistis
sain lahjoituksena hugin leipäkoneen, mutta käyttöhje puuttuu.olisiko mahdollista saada se?toivottavasti tämä viesti nyt tavoittaa jonkun, minä kun olen aika uusi tän tietokoneen käytön kans. terv eija v
- Naapurin kone
vistis kirjoitti:
sain lahjoituksena hugin leipäkoneen, mutta käyttöhje puuttuu.olisiko mahdollista saada se?toivottavasti tämä viesti nyt tavoittaa jonkun, minä kun olen aika uusi tän tietokoneen käytön kans. terv eija v
Löytyykö naapurille käyttöohje Hugin leipäkoneeseen. Terveisin Naapuri
- Tarvetta olisi.
Niinpä niin.
On Hugin Breadmaster.
Leipää pitäisi tehdä, mutta käyttöoje on kateessa.
Apua.- Anonyymi
Vettä, jauhoja, mausteita viimeksi päälle kuivahiiva, 3dl maitoa, 2dl vettä, 1dl mustaherukkahyytelöä, 1tl suolaa, 2rl öljyä 10-12dl sämpylä, vehnäjauhoja kumpaa nyt sattuis olemaan 2tl kuivahiivaa,, ja eikun käymään!
- Panhandle
Eikö valmistajan sivuilta löydy? Jos konemalli on vanha, siinä jotkin toiminnat voivat olla hiukan toisenlaiset, mutta käsittääkseni periaatteet ovat ihan samat uusissa kuin vanhoissakin.
- etsivä löytää
onhan netissä ohjeita.
http://hoggg.blogspot.com/2009/07/hugin-breadmaster-kayttoohje.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718