...kiitos!
Minkälainen paikka on Keminmaa asua?
23
2579
Vastaukset
- Pirkkonen
Olen asunut muuallakin kuin Keminmaassa ja silti olen palannut takaisin kotikonnuille.
Minusta hyvä paikka asua vaikka kunnan tilanne ei ole mitenkään hyvä, varmasti paranemaan päin.
Lapsiperheille hyvä paikka asua.
Tervetuloa vain Keminmaahan asumaan. - ja rauhallinen
Muutin muutama vuosi sitten Kemistä Keminmaahan ja olen kyllä viihtynyt hyvin.Mukavaa ja rauhallista!Ei kyllä kävis edes mielessä enään muuttaa Kemiin.Suosittelen Keminmaata.
- sen sijaan
muutin Keminmaasta Kemiin vaikka olin ihan syntyperäinen keminmaalainen. Ihan samanlaista asua kummassa vaan.
- kotikunta
Kyllä Keminmaa on tosiaankin paras paikka asua näillä kulmilla, vaikka sitä nyt on yritetty mollata talouden ym. asioiden vuoksi. meillä pidetään kuitenkin suht.hyvin huolta kaikenikäisistä.Olen syntyperäinen keminmaalainen
enkä vaihtaisi asuinkuntaani mihinkään, vaikka mitä luvattaisiin.Tervetuloa oikein lämpimästi Keminmaalaiseksi sinäkin!- täällä
paljoa kaikenikäisten palveluista veisata. välttämättömimmät tarjotaan, kaikki muuhan haetaan kemistä.
- yhteiset palvelut
täällä kirjoitti:
paljoa kaikenikäisten palveluista veisata. välttämättömimmät tarjotaan, kaikki muuhan haetaan kemistä.
Keminmaa maksaa kyllä osansa palveluista, joten turha yrittää mollata. Ei onnistu mustamaalaaminen.
- höpötystä
yhteiset palvelut kirjoitti:
Keminmaa maksaa kyllä osansa palveluista, joten turha yrittää mollata. Ei onnistu mustamaalaaminen.
Jaa maksaa vai? No mitä ne mahtaa olla mistä se maksaa osansa? Kaupungin palveluillahan se elää, läänin ainoa kunta ilman keskustaa.
- asuin yli 20 vee
jos haluat lääkäriin, ei onnistu.. mukulat hoitoo, ei onnistu.. vuokra-asunnon, ei onnistu.. luojan kiitos, e-neuvola toimii, toistaiseksi. Ai niin, ja eutanasiat! TOIMII!!!
- erimieltä
lääkäriin meno onnistuu, mukavia lääkäreitä saatu :) lapsillekkin hoitopaikka järjestynyt tosi nopeasti, vuokra-asunnonkin olen saanut ja yksityisiltäkin vuokraus onnistuu, ja komeita tonttipaikkojakin tarjolla.
Minustakin kaikenikäiset/ kaikenlaiset asukkaat otetaan hyvin huomioon.
- ex- keminmaalainen
Moi vaan, en voi moittia asuinpaikkana Keminmaata.
Itse asuin muutaman vuoden ja muutin sitten Kemiin.
Asuinkuntana molemmat samassa kastissa, voi verrata esim. Pietarsaareen pohjanmaalla, olen asunut sielläkin muutamia vuosia. Kaikkialla on ns. lieveilmiöitä mutta kyllä asumisviihtyvyys lähtee itsestä, mihin laittaa ensisijaisen painoarvon.
Jos haluat asua hiukan enempi ns. maalaisalueella, niin muuta ihmeessä Keminmaahan.
Mielestäni siellä on hyvä asustella. - edelleen hyvä paikka asua, ...
asuinsija. Hetkellinen kunnan talousahdinko ei kunnan eikä asukkaiden vaan valtionosuusuudistuksen/järjestelmän vika. TERVETULOA!
- kerta
Eikä ahdinko ainakaan keminmaalaisten politiikkojen syy ole, muista se, pidä oikein tiukasti mielessä, jos muutat tänne. Ja kannattaa tarkistaa 4 vuoden välein, että oikea puoluekirja on taskussa tai ainakin ulkokultainen asenne. Se on tärkeintä. Täällä.
- Asiallisia vastauksia...
kerta kirjoitti:
Eikä ahdinko ainakaan keminmaalaisten politiikkojen syy ole, muista se, pidä oikein tiukasti mielessä, jos muutat tänne. Ja kannattaa tarkistaa 4 vuoden välein, että oikea puoluekirja on taskussa tai ainakin ulkokultainen asenne. Se on tärkeintä. Täällä.
Paljon on tullut vastauksia, kiitos niistä. Keminmaahan saatankin hyvinkin muuttaa, enää asiaan vaikuttaa saanko haluamani asunnon. Politiikasta: en kuulu mihinkään puolueeseen.
- miekkura
Keminmaa ei ole oikein lapsiperheiden paikka koska huostaanottoja tapahtuu ihan oudoista ja tekastuista syistä...tapauksia jo monia..
- Anonyymi
Kyllä kemissä hirveesti varkaita kaikki irtoaa kelpaa romu pyöräkin aivan sairasta
- Anonyymi
Kemin maalaiskunnassa on rauhallisia lähiöitä.
- Anonyymi
Lähes paratiisi.
- Anonyymi
Silläkö ne muslimitkin tänne haluaa muuttaa.
- Anonyymi
Jumalauta että saa sexii kiimasia naisia ooh .Oi ukot menee töihin akat antautuu sexiin
- Anonyymi
tanhutaa helemat paukkuu jormaa uppoo helman alle pesäkkeeseen karva koloon
- Anonyymi
akat muka lenkkeilee autoo tulevat siitt jyystetää hiki irtoo sit kotia menevät tyytyväisinä hhahah
- Anonyymi
Asuu kun ei ole vaativa ja pitää lannanhajusta.
- Anonyymi
sulla korkentaa se paska housissa ehä täällä oon elukoita sä oot elukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1771973Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1761261Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä621029- 661007
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06144882Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50815- 97761
- 45750
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi117721Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9708