...helluntailaisuus. Miltä se näyttääkään tämän palstan valossa? Sanoinkuvaamattoman vastenmieliseltä. Ikävä kyllä.
Näyteikkunassa...
3
151
Vastaukset
- vainoaja^^
koska silloin he saavta kokea olevansa vainottuja marttyyreitä ja iloitsevat ja heittävät vaan lisää vettä hullunmyllyyn
- Hmm...
Meillä on nimimerkeissä vain yhden m :n ero. On ollut koko talven ja kevään. Tuskin sinä, muuten, muutenkaan, vanhempien tekstiesi vienosti negatiivisesta asenteesta päätellen, kovasti helluntailaisuutta sympatisoit, olipa palsta tällä hetkellä miten rapakunnossa tahansa.
Niin hirveitä otsikkoja ettei kestä.
Puhutaan amputoinnista, murhista verestä ja sen juomisesta.
Pakko ihmetellä miten te saatatte?! Mä en löydä täältä mitään positiivista. Pelkkää toisten mustamaalaamista ja vihaa.
Jumalan suurin käsky on:rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Rakastatko sinä minun sieluani?
Miltä minä näytän?
sinä okova, katkera ja välinpitämätön.
Herra on antanut meille lähetyskäskyn, mutta kuinka toimimme sen eteen.
Me karkotamme ihmiset luotamme kylmyydellä.
Vihalla ja inhon puuskillamme.
Rakkaus on synti ja paha nautintoa.
Risti on väärinpäin, mutta annetaan sen olla.
Jokainen on heikko ja lankeaa. Siitä pidetään kiinni. En tiedä ketään kuka olisi synnitön.
Helluntailaisuus on tuomarointia ja riitaa. Mitään emme tee sen eteen että kaikilla olisi hyvä.
Nauramme heikkoudelle, että selviäisimme sen yli.
Me emme näe saatanaa, vaikka pitäisi.
Jumalalle ei anneta mahdollisuutta. Me torjumme hänet, yhä uudelleen ja uudelleen.
Jeesus taisi kuitenkin kuolla että meillä kaikilla olisi mahdollisuus tehdä se parannus.
Ei enää sotaa.
Keskinäiset välit on selvitettävä, jos jotain on.
Herra ei hylkää.
Mutta piru taistelee.
Sille me annamme periksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1272256Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99953Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53801
- 46789
- 56768
- 84763
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi259752- 51713