...helluntailaisuus. Miltä se näyttääkään tämän palstan valossa? Sanoinkuvaamattoman vastenmieliseltä. Ikävä kyllä.
Näyteikkunassa...
3
185
Vastaukset
- vainoaja^^
koska silloin he saavta kokea olevansa vainottuja marttyyreitä ja iloitsevat ja heittävät vaan lisää vettä hullunmyllyyn
- Hmm...
Meillä on nimimerkeissä vain yhden m :n ero. On ollut koko talven ja kevään. Tuskin sinä, muuten, muutenkaan, vanhempien tekstiesi vienosti negatiivisesta asenteesta päätellen, kovasti helluntailaisuutta sympatisoit, olipa palsta tällä hetkellä miten rapakunnossa tahansa.
Niin hirveitä otsikkoja ettei kestä.
Puhutaan amputoinnista, murhista verestä ja sen juomisesta.
Pakko ihmetellä miten te saatatte?! Mä en löydä täältä mitään positiivista. Pelkkää toisten mustamaalaamista ja vihaa.
Jumalan suurin käsky on:rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Rakastatko sinä minun sieluani?
Miltä minä näytän?
sinä okova, katkera ja välinpitämätön.
Herra on antanut meille lähetyskäskyn, mutta kuinka toimimme sen eteen.
Me karkotamme ihmiset luotamme kylmyydellä.
Vihalla ja inhon puuskillamme.
Rakkaus on synti ja paha nautintoa.
Risti on väärinpäin, mutta annetaan sen olla.
Jokainen on heikko ja lankeaa. Siitä pidetään kiinni. En tiedä ketään kuka olisi synnitön.
Helluntailaisuus on tuomarointia ja riitaa. Mitään emme tee sen eteen että kaikilla olisi hyvä.
Nauramme heikkoudelle, että selviäisimme sen yli.
Me emme näe saatanaa, vaikka pitäisi.
Jumalalle ei anneta mahdollisuutta. Me torjumme hänet, yhä uudelleen ja uudelleen.
Jeesus taisi kuitenkin kuolla että meillä kaikilla olisi mahdollisuus tehdä se parannus.
Ei enää sotaa.
Keskinäiset välit on selvitettävä, jos jotain on.
Herra ei hylkää.
Mutta piru taistelee.
Sille me annamme periksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437