niin kiinnostaisi tietää mitä teillä tarjotaan pinaattilettujen kanssa. kirjoita myös mistä päin olet.
meillä seinäjoella syödään pinaattilettuja ja jauhelihakastiketta nam...
minkä kanssa syöt pinaattilätyt
26
15491
Vastaukset
- murmeli-
Pinaattilettujen kanssa pitää ehdottomasti olla perunoita ja valkokastiketta, mielellään myös puolukkahilloa =)
- ja valkokastiketta
Lisäksi lisukesalaattia. Tämä on menu meidän koulussamme.
- Anonyymi
Enpä ole moista nähnyt stadissa. Ihan pelkkää puolukkasurvosta olen nähnyt tarjottavan ei mitään perunoita ja kastikkeita.
Mitä turhia niiden kanssa mitään on olla. iso keko lautaselle ja suoraltaan naamariin. Ehkä se makaroni salaatti siihen joukkoon tulee mukaan
- plattujen
kanssa on puolukkahilloo ja makaronisalaattia ja samalta suunnalta olen kuin sinä.
- .Mä.
Meillä täällä nurmijärvellä syödään letut perunamuusin kanssa. Itse en kyllä syö sitä muusia koska lätyt on parempii! Ai niin ja myös puolukkahilloa.
- vantaalla on
pinaattilättyjen kanssa yleensä kermaperunoita
- Nuluppo
..syömmä lakkahillon kansa.
- Laivakoira
Koulussa oli mustaherukkahilloa.
Työpäiväkodissani yleensä muusia, mustaherukkahilloa ja esim. makaronisalaattia. - asssadsa
Etelä-Suomen koulusta kun ollaan, niin lättyjen kanssa on kinnkkusalaattia ja puolukkahilloa.
- jsdsdfjsdfhjsdfsdfh
Puolukkahilloa ja makaronisalaattia.
- pinate
peruskoulussa (kymenlaaksossa) syötiin pinaattiletut perunamuussin kanssa, nyt lounaissuomalaisessa lukiossa tarjoillaan niitten kanssa nakkeja ja hilloa.
kotona syön ihan vaan mansikkahillolla, parasta :) - Itä-Suomi
Pinaattilettujen kanssa on melkein aina perunasalaattia ja puolukkahilloa. Herkkua!
Yleensä meillä päin on yhtä aikaa tarjolla myös verilettuja. - Lapin-poek
Lapissa vedetään pinattilätyt pottujen ja puolukkahillon kera. :P
- parsa_
Keski-Pohjanmaalla pinaattilättyjen kanssa on jauhelihakastiketta ja omenahilloa.
- muuten
parsa_ kirjoitti:
Keski-Pohjanmaalla pinaattilättyjen kanssa on jauhelihakastiketta ja omenahilloa.
pelkkiä hiilareita noissa yhdistelmissä! Eikös kouluruuan pidä sisältää monipuolisesti hh,prot,rasvaa?
Meillä muistaaskeni letut ja muusi/valkkaripotut - makee
muuten kirjoitti:
pelkkiä hiilareita noissa yhdistelmissä! Eikös kouluruuan pidä sisältää monipuolisesti hh,prot,rasvaa?
Meillä muistaaskeni letut ja muusi/valkkaripotutmeillä syodään pottumuusia, makaronia,ketsuppia,ja puolukkahilo
- Anonyymi
muuten kirjoitti:
Meillä muistaaskeni letut ja muusi/valkkaripotutKala sopisikin hyvin pinaattilettujen kanssa, Lidlissä taitaa olla ollut jotain pinaatilla täytettyjä. Yleensä tulee syötyä vaan kahvin kanssa jotain hilloa päällä. Puolukkahillo sopii paremmin veriohukaisiin, ehkäpä kerrosohukaiset molemmista olisi hyviä.
- shane
Meillä ainakin oli pinaattilettujen kanssa aina valkosipulikermaperunoita ja oltermannisalaattia (kurkkua, omenaa ja juustoa kuutioina) :P
- ....
otsikko kertoo.. ja pirkanmaalta olen
- Anonyymi
Itäisessä Suomessa oli jo 80-luvulla pinaattiletut... Keitetyt nakit... Hilloa ja sinaappia. Kouluruoka verraton.
Veriletut hillo ja perunasalaatti
Maistui
- Anonyymi
Ravintoloitsijana asiakkaat pitävät itsetehdyistä pinaattiletuista ja itsetehdystä perunasalaatin kera..puolukkasurvos kruunaa kaiken...
- Anonyymi
Aivan outoja yhdistelmiä.
- Anonyymi
Välillä syön mansikka hillon ja kermavaahdon kanssa. Välillä puolukkahilloa tai jotain muita marjoja. Itsetehdyt pinaattiletut voi vaikka täyttää jollain suolaisella ja laittaa uuniin ja juustoraaste päälle :D :D T:karoliina
Potut, valkokastke ja puolukkahillo. Näin etelä savossa.
Kuuluu tosin ruokiin joita ei tule juuri koskaan laitettua.- Anonyymi
Onneksi ei ollut -70 luvulla pinaattiletut kouluruokaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984