minkä kanssa syöt pinaattilätyt

tiedosta tyytyväinen

niin kiinnostaisi tietää mitä teillä tarjotaan pinaattilettujen kanssa. kirjoita myös mistä päin olet.

meillä seinäjoella syödään pinaattilettuja ja jauhelihakastiketta nam...

26

15491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murmeli-

Pinaattilettujen kanssa pitää ehdottomasti olla perunoita ja valkokastiketta, mielellään myös puolukkahilloa =)

• ja valkokastiketta

Lisäksi lisukesalaattia. Tämä on menu meidän koulussamme.

• Anonyymi

Enpä ole moista nähnyt stadissa. Ihan pelkkää puolukkasurvosta olen nähnyt tarjottavan ei mitään perunoita ja kastikkeita.

• Mitä turhia niiden kanssa mitään on olla. iso keko lautaselle ja suoraltaan naamariin. Ehkä se makaroni salaatti siihen joukkoon tulee mukaan

• plattujen

kanssa on puolukkahilloo ja makaronisalaattia ja samalta suunnalta olen kuin sinä.

• .Mä.

Meillä täällä nurmijärvellä syödään letut perunamuusin kanssa. Itse en kyllä syö sitä muusia koska lätyt on parempii! Ai niin ja myös puolukkahilloa.

• vantaalla on

pinaattilättyjen kanssa yleensä kermaperunoita

• Nuluppo

..syömmä lakkahillon kansa.

• Laivakoira

Koulussa oli mustaherukkahilloa.

Työpäiväkodissani yleensä muusia, mustaherukkahilloa ja esim. makaronisalaattia.

• asssadsa

Etelä-Suomen koulusta kun ollaan, niin lättyjen kanssa on kinnkkusalaattia ja puolukkahilloa.

• jsdsdfjsdfhjsdfsdfh

Puolukkahilloa ja makaronisalaattia.

• pinate

peruskoulussa (kymenlaaksossa) syötiin pinaattiletut perunamuussin kanssa, nyt lounaissuomalaisessa lukiossa tarjoillaan niitten kanssa nakkeja ja hilloa.
      kotona syön ihan vaan mansikkahillolla, parasta :)

• Itä-Suomi

Pinaattilettujen kanssa on melkein aina perunasalaattia ja puolukkahilloa. Herkkua!
      Yleensä meillä päin on yhtä aikaa tarjolla myös verilettuja.

• Lapin-poek

Lapissa vedetään pinattilätyt pottujen ja puolukkahillon kera. :P

• parsa_

Keski-Pohjanmaalla pinaattilättyjen kanssa on jauhelihakastiketta ja omenahilloa.

• muuten
        parsa_ kirjoitti:

Keski-Pohjanmaalla pinaattilättyjen kanssa on jauhelihakastiketta ja omenahilloa.

pelkkiä hiilareita noissa yhdistelmissä! Eikös kouluruuan pidä sisältää monipuolisesti hh,prot,rasvaa?

Meillä muistaaskeni letut ja muusi/valkkaripotut

• makee
        muuten kirjoitti:

pelkkiä hiilareita noissa yhdistelmissä! Eikös kouluruuan pidä sisältää monipuolisesti hh,prot,rasvaa?

meillä syodään pottumuusia, makaronia,ketsuppia,ja puolukkahilo

• Anonyymi
        muuten kirjoitti:

Kala sopisikin hyvin pinaattilettujen kanssa, Lidlissä taitaa olla ollut jotain pinaatilla täytettyjä. Yleensä tulee syötyä vaan kahvin kanssa jotain hilloa päällä. Puolukkahillo sopii paremmin veriohukaisiin, ehkäpä kerrosohukaiset molemmista olisi hyviä.

• shane

Meillä ainakin oli pinaattilettujen kanssa aina valkosipulikermaperunoita ja oltermannisalaattia (kurkkua, omenaa ja juustoa kuutioina) :P

• ....

otsikko kertoo.. ja pirkanmaalta olen

• Anonyymi

Itäisessä Suomessa oli jo 80-luvulla pinaattiletut... Keitetyt nakit... Hilloa ja sinaappia. Kouluruoka verraton.
        Veriletut hillo ja perunasalaatti
        Maistui

• Anonyymi

Ravintoloitsijana asiakkaat pitävät itsetehdyistä pinaattiletuista ja itsetehdystä perunasalaatin kera..puolukkasurvos kruunaa kaiken...

• Anonyymi

Aivan outoja yhdistelmiä.

• Anonyymi

Välillä syön mansikka hillon ja kermavaahdon kanssa. Välillä puolukkahilloa tai jotain muita marjoja. Itsetehdyt pinaattiletut voi vaikka täyttää jollain suolaisella ja laittaa uuniin ja juustoraaste päälle :D :D T:karoliina

• Potut, valkokastke ja puolukkahillo. Näin etelä savossa.

Kuuluu tosin ruokiin joita ei tule juuri koskaan laitettua.

• Anonyymi

Onneksi ei ollut -70 luvulla pinaattiletut kouluruokaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe