Uskis ja asiaTYYLI?

poikalapsi

Näinkö uskovainen käy mielestänne asiallista keskustelua:"Sinä kerran sanoit että "mieheni" eli sinä olet se peräveivari teidän "perheessä". Olet jo aamusta koneella eli kärsit istua. Sinä hommaat ne "remonttipäivät" risiini öljyllä vai. En muuten ole ritari että älä viitsi räkyttää. Miten on kun tää sun "mies" löytää toisen niin miten suu sitten pannaan? Varmaan hellareiden vika sekin vai? Akka kutsuu kahville eli kyllä sillä tunteita mua kohtaan tuntuu olevan. No pitää yllättää ja käydään yhdessä syömässä kun nuo muksutkin aiko tulla käymään. Eikös tällaiset ole niitä elämän pieniä iloja vai mitä?"

Sekä nimimerkki Kaaleppi että nimimerkki Frihet suoltavat törkyä aina vain. Miten sukovat voivat olla noin törkeitä?

30

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hö hö!

Toi on just siistii, kato uskovaki voi heittää joskus läppää. Jos ei pistä huumorii ni syytetään liian vakavaks ja jos pistää ni syytetään törkeeks et mikään ei sit kelpaa?

• kaaleppi..

namis milloin olen sanonut olevani uskova? Nythän sinä syyllistyt valheeseen. Onko kaikki puuppelit samanlaisia vai? Onko tänään kenties karkki päivä? Mutta aikamoisia asioita sinustakin paljastuu!!!Ja lopeta se omiin juttuihin vastaaminen!

• poikalapsi

Et ole sanonut olevasi uskova. Olen sen itse päätellyt. Muuten et uskoisi mm. Ritarin porinoita. Lisäksi o0let itse kertonut mm. eri tilaisuuksissa ravaamisestasi. Olet siis uskovainen, potentiaalinen hellari.

En ole koskan vastaillut omiin viesteihini. Kun aina nvain asiasta vänkäät, todista väitteesi tai lopeta jauhanta.

En tiedä, oletteko te puuppelit kaikki samanlaisia. Kysäise joltakulta kaltaiseltasi, ole hyvä.

• kaaleppi..
        poikalapsi kirjoitti:

Et ole sanonut olevasi uskova. Olen sen itse päätellyt. Muuten et uskoisi mm. Ritarin porinoita. Lisäksi o0let itse kertonut mm. eri tilaisuuksissa ravaamisestasi. Olet siis uskovainen, potentiaalinen hellari.

En ole koskan vastaillut omiin viesteihini. Kun aina nvain asiasta vänkäät, todista väitteesi tai lopeta jauhanta.

En tiedä, oletteko te puuppelit kaikki samanlaisia. Kysäise joltakulta kaltaiseltasi, ole hyvä.

puhuit potaskaa. Milloin olen sanonut uskovani ritarin juttuja. Sinähän valehtelet jatkuvasti. Sen kuitenkin uskon kun kaksi eniron valitsemaa sefua tietää sinun vastailleen omiin juttuihin. Kun käy noitten tilaisuuksissa niin ei voi ainakaan väitellä mutu tuntuman pohjalta. Mene sinäkin käymään ja kuuntele minkälaisista elämästä moni on vedetty kuiville. Siellä on muuten eheytyneitä hinttejäkin usko pois.

• poikalapsi
        kaaleppi.. kirjoitti:

puhuit potaskaa. Milloin olen sanonut uskovani ritarin juttuja. Sinähän valehtelet jatkuvasti. Sen kuitenkin uskon kun kaksi eniron valitsemaa sefua tietää sinun vastailleen omiin juttuihin. Kun käy noitten tilaisuuksissa niin ei voi ainakaan väitellä mutu tuntuman pohjalta. Mene sinäkin käymään ja kuuntele minkälaisista elämästä moni on vedetty kuiville. Siellä on muuten eheytyneitä hinttejäkin usko pois.

Ensimmäinen Eniron valitsema sefu - Ritari - sanoo "tietävänsä", vaikka tosiasiassa ei tiedä. Hän nyt vain ei koskaan myönnä erehtyneensä, koska katsoo olevansa jumala. Moneen otteeseen tekniikkaa ymmärtävät ovat selvenytäneet asiaa, mutta Ritari jatkaa valhettaan, ja sinä se säestät valehtelijaa. Stb taas on jo myöntänyt julkisesti palstalla, että hän vain uskoi Ritarin jutut mutta hänellä ei ole mitään omaa tietoa asiasta. Esitä sinä nyt vain ne todisteet, kun olet niin varma... Muuten voit lopettaa panettelun. oi kaappihellari ja kaappihomo. Homoista puhut tosiaan siksi, että sinua asia kiinnostaa: mieli tekee, mutta kun ei kaksinaismoraali anna periksi olla oma itsensä.

Ritarin lempparifraasi on tuo "Usko pois". Hyvin on mennyt aivopesu perille...

• kaaleppi..
        poikalapsi kirjoitti:

Ensimmäinen Eniron valitsema sefu - Ritari - sanoo "tietävänsä", vaikka tosiasiassa ei tiedä. Hän nyt vain ei koskaan myönnä erehtyneensä, koska katsoo olevansa jumala. Moneen otteeseen tekniikkaa ymmärtävät ovat selvenytäneet asiaa, mutta Ritari jatkaa valhettaan, ja sinä se säestät valehtelijaa. Stb taas on jo myöntänyt julkisesti palstalla, että hän vain uskoi Ritarin jutut mutta hänellä ei ole mitään omaa tietoa asiasta. Esitä sinä nyt vain ne todisteet, kun olet niin varma... Muuten voit lopettaa panettelun. oi kaappihellari ja kaappihomo. Homoista puhut tosiaan siksi, että sinua asia kiinnostaa: mieli tekee, mutta kun ei kaksinaismoraali anna periksi olla oma itsensä.

sinäkin heteroutta eli hommaa parisuhde naisen kanssa ja jälkipolvi osaa olla sitä mihin ihminen on tyytyväinen. Sun äitisi ja isäsi kärsivät kun tiesivät sinun olevan hintti. Monet kerrat he kyynelsilmin kysyivät mitä tehtiin väärin. Mutta kyllä sinä itse se valitsija olit. Niin kerro nyt kuitenkin kumpi teistä on se "neiti" Eikö tää ole asiallinen kysymys. Hauskaa muuten on kun tietää minkälainen ihminen siellä kirjoittelee. buahaha

• poikalapsi
        kaaleppi.. kirjoitti:

sinäkin heteroutta eli hommaa parisuhde naisen kanssa ja jälkipolvi osaa olla sitä mihin ihminen on tyytyväinen. Sun äitisi ja isäsi kärsivät kun tiesivät sinun olevan hintti. Monet kerrat he kyynelsilmin kysyivät mitä tehtiin väärin. Mutta kyllä sinä itse se valitsija olit. Niin kerro nyt kuitenkin kumpi teistä on se "neiti" Eikö tää ole asiallinen kysymys. Hauskaa muuten on kun tietää minkälainen ihminen siellä kirjoittelee. buahaha

Et perustellut ainuttakaan väitettäsi.

Olet valinnut rääväsuisuuden. Sinuna miettisin, kannattaako valintasi.

• jos osaat.
        kaaleppi.. kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan, persveivari BUAHAAHAAA.

• pakanat ovat samaa mieltä ?
        poikalapsi kirjoitti:

Uskova sanoo: "USKO POIS!!"

Pakana sanoo myös: "USKO POIS!!"

-tuo oli ehkä tämän keskustelun ainoa anti.

• jos osaat. kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan, persveivari BUAHAAHAAA.

Kaaleppi luultavasti pääsi peruskoulusta silloin, kun tuli siihen ikään, että oppivelvollisuus loppui.

• loukata niin tartutaan

henkilökohtaisiin ominaisuuksiin. Tasapainottomalta ihmiseltä loppuvat sanat, niin loukataan ihmistä hänen seksuaalisella identiteetillä. Naiset saavat taasen huoran maineen jos antavat, ja lesbon maineen jos eivät anna.

Joillakin ihmisellä on tarve käyttäytyä näin, yleensä se on oman seksuaalisen identiteetin kanssa painiskelua. Nämä loukkaavat ihmiset ovat yleensä muutenkin älyltänsä vähän heikunkeikun. Antaa heidän melskata, he eivät paljasta muuta kuin oman typeryytensä ja heidän omaa seksuaalissuuttaan voi avaoimesti lukea, sillä joka kiehnää ja askartelee toisten seksuaalisuuden ympärillä jatkuvasti, niin hänellä itsellään on suuri ongelma kyseisessä asiassa.

• mieltä

olen minäkin.

• VÄLITÄ

uskovia, joilla on omat palikat sekaisin

antavat naurettavan kuvan helluntailaisuudesta.

älä välitä, älä provosoidu turhaan. He suoltavat törkyänsä ja painivat itsetunto-ongelmissa. Eivät tajua edes omaa tilaansa.

• RitariOlevainen

tämä kulunut sanonta:
      -Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
      -Itse et voi ainuttakaan kommenttia tänne tuoda, ettet jotain törki ja puhu loukaten, katso välillä itseesi, että näkisit oman TYYLISI!

• poikalapsi

Ai jahas: MILLOIN mahdat sinä - kaalepin luulojen isä ja tukija - kertoa, että olet levitellyt väärää "tietoa" minusta? MILLOIN sinä teet parannuksen?

Onneksi olet olemassa: ihmiset sinusta oppivat, kuinka vaarallista lahkolaisuus on. Karkotat hyvin. Kiitos Luojalla siis Riatrin karvaudesta ja katkerasta sapesta, jota hän myrkyn lailla levittää täällä. Kehtaapa puolustaa rivojen puhujaakin...

• kaaleppi..
        poikalapsi kirjoitti:

Ai jahas: MILLOIN mahdat sinä - kaalepin luulojen isä ja tukija - kertoa, että olet levitellyt väärää "tietoa" minusta? MILLOIN sinä teet parannuksen?

Onneksi olet olemassa: ihmiset sinusta oppivat, kuinka vaarallista lahkolaisuus on. Karkotat hyvin. Kiitos Luojalla siis Riatrin karvaudesta ja katkerasta sapesta, jota hän myrkyn lailla levittää täällä. Kehtaapa puolustaa rivojen puhujaakin...

ritari puolustanu minua eikä ole tarvinnukkaan. Mutta ihan kiva tietää että siellä haitariheikin sisällä myllertää. Kyllä määkin olen sitä mieltä että kaikissa meissä asuu pikku homo mutta toiset ottaa sen käyttöönsä ja jotkut menee niin pitkälle omantuntonsa peittämisessä että muuttavat samanlaiset "yksineuvoisen" kanssa jopa asumaan. Sitten alkaa asiakseen sättiä ja pilkata näitä edes jotenkin ihmisittäin yrittäviä asujia. Tuota tosin en usko että olisit opettaja...noista kirjoituvirheistä näkee sen että ei pidä paikkaansa tai sitten olet koiran kouluttaja. No niin namis.....!!!etsi itsellesi elämä niin määkin yritän.

• poikalapsi
        kaaleppi.. kirjoitti:

ritari puolustanu minua eikä ole tarvinnukkaan. Mutta ihan kiva tietää että siellä haitariheikin sisällä myllertää. Kyllä määkin olen sitä mieltä että kaikissa meissä asuu pikku homo mutta toiset ottaa sen käyttöönsä ja jotkut menee niin pitkälle omantuntonsa peittämisessä että muuttavat samanlaiset "yksineuvoisen" kanssa jopa asumaan. Sitten alkaa asiakseen sättiä ja pilkata näitä edes jotenkin ihmisittäin yrittäviä asujia. Tuota tosin en usko että olisit opettaja...noista kirjoituvirheistä näkee sen että ei pidä paikkaansa tai sitten olet koiran kouluttaja. No niin namis.....!!!etsi itsellesi elämä niin määkin yritän.

Luulosi OVAT peräisin Ritarin höpinöistä, koska Ritari on entinen seriffi, jonka "tietoihin" perustat valheellisen panettelusi. Ritari tukee sinua olemalla oikaisematta, vaikka voisi halutessaan lopettaa turinasi.

Homous ei ole valinta. Sinä kai sitten olet valinnut heterouden ja kadut valintaasi, kun aihe niin kiinnostaa ja niin kovasti mollaat ja puhut kakkaa.

• pettämistä ja tappamista.
      Ei oo ihme, jos oot sortunut kirjoittelemaan itsesi kanssa:-)...Voi sua!

• poikalapsi

En ole muuten IKINÄ kirjoitellut itseni kanssa. Pettänytkään en ole, vielä vähemmän tappanut. Mihin mahdat viestilläsi pyrkiä.

• ......
        poikalapsi kirjoitti:

En ole muuten IKINÄ kirjoitellut itseni kanssa. Pettänytkään en ole, vielä vähemmän tappanut. Mihin mahdat viestilläsi pyrkiä.

iso miehimys

• mieslapsi
        poikalapsi kirjoitti:

Oletko poikalapsi koskaan ollut naisen kanssa?
        Siis oletko saanut p****a

• Naislapsi
        mieslapsi kirjoitti:

Oletko poikalapsi koskaan ollut naisen kanssa?
        Siis oletko saanut p****a

mun mielestä oikeastaan kuulu sulle pätkänkään vertaa,pahvi.

• poikalapsi kirjoitti:

noi sanoo niin:-(.

• auroraboreallis kirjoitti:

noi sanoo niin:-(.

???????????????????????????????????

• mieslapsi
        Naislapsi kirjoitti:

mun mielestä oikeastaan kuulu sulle pätkänkään vertaa,pahvi.

Kuuluu tai ei, mutta miksi sitä ei saa kysyä?

• Uskovaiset voivat nimimerkkien suojasta purkaa sisäisiä paineitaan. Hihhulointikokouksissa luultavimmin seksuualista epävarmuutta ei pystytä käsittelemään millään tavoin, kaksinaismoralistinen lahkomeininki päin vastoin tukahduttaa. Tämä palsta näyttäisi olevan uskovaisille, seksikielteisen lahkon jäsenille varoventtiili. Tällä tavoin mielestäni ilmiö pitäisi ymmärtää.

• Jasminette

Olen lueskellut viestejäsi ihan mielenkiinnolla tänään. En aio väitellä vastaan, vaikka eri näkemykset itselläni onkin. Mua vaan huvittaa se miten nyky yhteikunnassa just painostetaan kristittyjä hyväksymään kaikki sellanen, joka Raamatun mukaan on syntiä. Mut miks? Jos kaikki pitää hyväksyä nykypäivänä, miks ei hyväksyttäis kristittyjä, jotka nojaa Raamatun sanaan ja tahtoo elää sen mukaan. Miks meidän kristittyjen pitää rueta tekeen ja hyväksyyn sellaset asiat, jotka Raamatun mukaan on kiellettyjä? Eihän yhteiskunta painosta hindujakaan esim. syömään líhaa, jos ne on kasvissyöjiä ja muuttaan omia näkemyksiään ja uskoaan. No, kuitenkin. Sellasia oon pohdiskellut. Raamatussa muuten sanotaan, että turhaa väittelyä kannattaa välttää. Yleensä väittelyt ei johda mihinkään. Muuten tossa kun luin viestejäs helluntailaisuudesta ja eri lahkoista...niin mua kiinnostais tietää, että uskotko kuitenkin Jumalaan? Kaikesta kritiikistä huolimatta? Vai ootko ihan täysin vastaan uskonasioita ylipäätänsäkin?

• poikalapsi

Hindut eivät syrji ketään, kun eivät syö lihaa. Helluntailaiset syrjivät, kun puhuvat silkkaa sontaa homoista. Siinä on vissi ero. Uskokaa mihin lystää, mutta syrjintään teillä ei ole oikeutta. Se on onneksi laitontakin.

Uskon Jumalaan. Helluntailahkoon en suko, koska se on luultavasti Saatanasta.

• Jasminette
        poikalapsi kirjoitti:

Hindut eivät syrji ketään, kun eivät syö lihaa. Helluntailaiset syrjivät, kun puhuvat silkkaa sontaa homoista. Siinä on vissi ero. Uskokaa mihin lystää, mutta syrjintään teillä ei ole oikeutta. Se on onneksi laitontakin.

Uskon Jumalaan. Helluntailahkoon en suko, koska se on luultavasti Saatanasta.

Puhut jatkuvasti siitä kuinka helluntailahko on Saatanasta ja että niiden jutut on täyttä roskaa. Syytät ja tuomitset helluntailaisia ja niiden mielipiteitä ja uskomuksia. Eli toisinsanoen itsekin tuomitset . Eikö se ole niin, että pitäis sitten itse pyrkiä siihen ettei tuomitse ketään. Jokaisessa piirissä ja lahkossa omat epäkohtansa. Pitää ottaa vaan vaari omasta tiestänsä ja tutkia itse henkilökohtaisesti Raamattua.
        Mutta mikä sua eniten niinkö jurppii hellarilahkossa? Tuomitseminen, parannusihmeet, kielillä puhuminen, profetoiminen...? Onko ne kaikki sun mielestä Saatanasta? Onko sulla itellä sit jotain pahoja kokemuksia siitä, miten sua tuomittu juuri tuon lahkon suunnalta? Puhut paljon homoseksualismista, että ootko itse sitten sellainen? Vai kannatatko muuten vain sitä, että antaa kaikkien kukkien kukkia? Jooh paljo kysymyksiä..Oot vaan mielenkiintoinen tyyppi ja tahtoisin tietää, miks niin kiihkeesti tuomitset helluntaiseurakunnan toiminnan saatanalliseksi. Mussa on psykologin vikaa. Yritän vain aina pohtii mikä saa ihmisen niin kiihkeesti vihaan jotain asiaa.

• ja tällä tyylillä

nostatatte uskonne uusiin ulottuvuuksiin. Tämäm pahempaa ihmisen seksuaalisen identiteetin mollausta
      ei löydy muualta kuin hellarien palstalta.

Kristushan näin käski käyttäytyä, sorra jo sorrettua, vainoa jo vainottua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2378
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1717
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      20
      1138
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe