Moi... sattuuko kukaan muistamaan, mikä ravintola oli Malminrinteessä ennen kun siitä tuli Hyvä Ystävä-ravintola Barries, ja Mermaid.... siis se vanha ravintola70-luvulla...
Kun ei millään jaksa muistaa.. auttakaa please...
muistaako kukaan?
6
3342
Vastaukset
- stadin asukas
Jossakin vaiheessa oli Orso.
Mutta taisi olla 1960-lukua. Se on vaihtanut nimeä niin usein, ettei jaksa perässä pysyä. - ollanketo9
Alunperin oli vuosikymmeniä Orso. Sitten Barries jonka elämä oli aika kaksivaiheinen ensin ykköspaikkana ja sitten juottolana loppuajan. Sitten silloisen huippuravintola Gerogen omistaja avasi siihen Georginan. Sekään ei kantanut ja sitten siitä tuli Mermaid,se loru jäi lyhyeksi. Tyhjänä ollu tila siitä lähtien mitä olen usein ihmetellyt.
- LarryTheChef
Ainakin osa ravintolan tiloista on muutettu asunnoiksi.
- Anonyymi
Hei,siitä tuli orso 70.luvun puolella vanha orso oli maaseudun lehti talossa,minä menin soittamasn 81.syys kuun alussa,joka päivä soitettiin,la ja su oli kaksi keikkaa,välissä oli reilu tunnin tauko,se aika vietettiin kyypparissa.oli hulvaton meininki,kävi herrat ja narrit.olisi paljon kerrottavaa.
- Anonyymi
Orso
- Anonyymi00006
Olin aikoinaan (-85) töissä Barries'issa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2081530Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441154Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14730
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30721Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20656Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617