Moi... sattuuko kukaan muistamaan, mikä ravintola oli Malminrinteessä ennen kun siitä tuli Hyvä Ystävä-ravintola Barries, ja Mermaid.... siis se vanha ravintola70-luvulla...
Kun ei millään jaksa muistaa.. auttakaa please...
muistaako kukaan?
6
3056
Vastaukset
- stadin asukas
Jossakin vaiheessa oli Orso.
Mutta taisi olla 1960-lukua. Se on vaihtanut nimeä niin usein, ettei jaksa perässä pysyä. - ollanketo9
Alunperin oli vuosikymmeniä Orso. Sitten Barries jonka elämä oli aika kaksivaiheinen ensin ykköspaikkana ja sitten juottolana loppuajan. Sitten silloisen huippuravintola Gerogen omistaja avasi siihen Georginan. Sekään ei kantanut ja sitten siitä tuli Mermaid,se loru jäi lyhyeksi. Tyhjänä ollu tila siitä lähtien mitä olen usein ihmetellyt.
- LarryTheChef
Ainakin osa ravintolan tiloista on muutettu asunnoiksi.
- Anonyymi
Hei,siitä tuli orso 70.luvun puolella vanha orso oli maaseudun lehti talossa,minä menin soittamasn 81.syys kuun alussa,joka päivä soitettiin,la ja su oli kaksi keikkaa,välissä oli reilu tunnin tauko,se aika vietettiin kyypparissa.oli hulvaton meininki,kävi herrat ja narrit.olisi paljon kerrottavaa.
- Anonyymi
Orso
- Anonyymi00006
Olin aikoinaan (-85) töissä Barries'issa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774