Malaco on tuonut markkinoille hedelmäkarkkeja, jotka ovat lähes pelkkää markkinointia! Törkeä hinta, 1,4 euroa pikkupussi 110g. Mainostavat että 30% vähemmän sokeria ja "vain aitoa hedelmämehua. Tuoteseloste kertoo kaunistelemattoman totuuden ja sopii lukea. Hedelmäjehua on tuotteessa 5,5% ja siitäkin osa rypälemehua eli silkkaa glukoosia! Joka on jo pääraaka-aine. En muuten haukkuis, mutta tuo HINTA.
Malacon Truly Juicy
5
2613
Vastaukset
- Eikä sisällä lisäaineita
Uskomattoman herkullisia ja mehukkaita karkkeja, etenkin ne "peikonmarjan" näköiset :). Loppui jo tuosta lähikaupasta kun muutkin löysivät ne :D.
- Tasapainossa
Eihän mikään korvaa aitoa hedelmää - vaan silloin syödään hedelmiä. Tärkeintä on että karkit ovat tosi hyviä ja tavallisille karkeille tulee vaihtoehtoja.
- tosi hyviä
Mä olen ehtinyt maistaa jo kaikkia muita makuja paitsi sitä mustaa. Ite tykkäsin eniten peikonmarjoista, mutta myös pisaranmuotoiset olivat erinomaisia. Niistä tuli lapsuusajan karkkimuistoja mieleen. Ehkä parhaimman makuisia karkkeja, mitä olen koskaan syönyt.
- turunellu
tosi hyviä kirjoitti:
Mä olen ehtinyt maistaa jo kaikkia muita makuja paitsi sitä mustaa. Ite tykkäsin eniten peikonmarjoista, mutta myös pisaranmuotoiset olivat erinomaisia. Niistä tuli lapsuusajan karkkimuistoja mieleen. Ehkä parhaimman makuisia karkkeja, mitä olen koskaan syönyt.
joo siis todella hyviä, ehkä parhaita ikinä!
- LND
Kalliita, mutta hyviä. Ehkäpä se pieni pussi riittää pidempään kun on maksanut siitä hieman enemmän ´;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907