Olisi vapaana perikunnan rahoja, ajattelimme laittaa 25 000 € juttuja,
kun suuremmista ei saa enempää korkoa.
Kysyin puhelimella,
6 min odotuksen jälkeen pääsin linjoille,
vain 3,8 % alkavaa ilmoitettiin, jos on 3kk/365vrk, euribor sidonnainen,
3 kk välein tarkastettava.
Annetaanko tosiaan näin vähän, muualla on heti yli 4 % .
Kysyin sähköpostilla, omasta pankistamme,
kehotettiin sopimaan puhelimella.
Talletus Nordeaan
8
1295
Vastaukset
Kaikki käyttämäni muut pankit maksavat enemmän korkoa talletuksille kuin Nordea.
- puhelimellako vain
Kävin tänään henkilökohtaisesti.
Ei ollut tiliä jossa olisi ollut nousevien korkojen aikana korkosidonnaisuus,
tänään mukava korko on pian heikko korko ja kovin sidottuja tilejä tarjosivat.
Muualla sai 1v tiliin , itse ehdottivat vapaan nosto-oikeus ja korko tarkistetaan määräajoin.
Eli aivan turhaa oli mennä neuvottelemaan, vaikka kassaneidit aina kehottavat,
kun Shekkejä vien,
mutta aivan hyvä pankki muuten on,
noin rahaa siirrellessä
Toki, eihän mualtakaan saa kuin pyytämättä 0,2 % enemmän, mutta merkitsee tuokin, ainakin periaatteessa. - sain
pari kuukautta sitten puolelle vuodelle 3,7% vaikka summakin oli vain 1000€ :D
- tällä
hetkellä 50 000 e, korolla 4,06 ( eli silloinen 3kk euribor 365 pv ilman marginaalia).
Kannattaa pistää lyhyisiin korkoihin, koska korot ovat nousussa ja kolmen kuukauden syklein saa korolle korkoa.- suomalainenko?
sulle tällä hetkellä?
- puhelimellako vain
suomalainenko? kirjoitti:
sulle tällä hetkellä?
"Kaikki" pankit maksavat tuon,
0,1 enemmänkin,
pienemmistäkin summista, ainakin alk. 19 000 €. - tarjoaa
puhelimellako vain kirjoitti:
"Kaikki" pankit maksavat tuon,
0,1 enemmänkin,
pienemmistäkin summista, ainakin alk. 19 000 €.Nettisivuilla lupaavat suoraan 3kk:n talletukselle 3,95 %.
- hyviä ovat
tarjoaa kirjoitti:
Nettisivuilla lupaavat suoraan 3kk:n talletukselle 3,95 %.
Handelsbanken ja
Nooa Säästöpankki,
Ovat niin hyviä, että jos olisin seudun asukas,
en muita käytäisikään.
Mutta nuo ovat 120 km päässä,
eli silloin tulee jo koko Suomen pankit saman matkan päähän, kun netissä toimitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514