Löytyi erikoinen kivi pellosta. Mistä saa tietoa onko mahdollisesti arvokas löytö historiallisesti vaikkapa kivikaudelta.
Mistä tietoa
6
718
Vastaukset
- kivikuva
nettiin, me osataan päättää onko se arvokas ja kuinka vanha vuoden tarkkuudella -2 vuotta.
- kivikasa
Mihin osoitteeseen? (Täytyy hommata kamera pian kun entinen meni rikki).
- gegloogi
kivikasa kirjoitti:
Mihin osoitteeseen? (Täytyy hommata kamera pian kun entinen meni rikki).
se kivi suoraan nettiin. Et tarvitse mitään kameraa.
- i86yi76yi
tarkoitatko, että voiko kivestä päätellä onko historiallisesti arvokas löytö tehty jo kivikaudella vai että onko kivi muodostunut kivikaudella vai kenties viittaatko kysymyksellä enemmän arkeologiaan kuin geologiaan?
- Nimetön
Kivi siis muistuttaa työkalua (tylsää kirvestä tai vasaraa) ja siksi kiinnostaa.Ikäänkuin tehty työkalu tai sitten luonnon muovaama sellainen. Sileä ja tummansinistä kiveä ja em. muotoinen. Näen paljon kiviä työssä (maatyö) ja tämä on erikoinen siitä ei pääse mihinkään.
- ..........
Nimetön kirjoitti:
Kivi siis muistuttaa työkalua (tylsää kirvestä tai vasaraa) ja siksi kiinnostaa.Ikäänkuin tehty työkalu tai sitten luonnon muovaama sellainen. Sileä ja tummansinistä kiveä ja em. muotoinen. Näen paljon kiviä työssä (maatyö) ja tämä on erikoinen siitä ei pääse mihinkään.
Kannatttaa kysyä arkeologian puolelta, geologit eivät ole perehtyneet pahemmin tuohon ihmishistoriaan. LÄhettää kivi esim. lähimmän yliopiston arkeologian laitokselle. Netin viisastelijat eivät osaa sanoa yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571400Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873