Typeryys huipussaan

Pentecostal.1

Joku vyöryttää taas palstaa ja ehkä hän selittää itselleen, että se on minun vikani. Raamatussahan muuten sanotaan, että ihmissydän on petollinen yli kaiken. Sen tulee hyvin ilmi tuollaisessa mitättömältä tuntuvassa pelleilyssa, kuten tuo turhien aloitusten tekeminen. Joku on kateellinen tai muuten vain harvinaisen vihainen ihminen. Hän ei voi sietää vapaata keskustelua, koska kaiken pitäisi mennä maailmassa juuri niinkuin hän itse haluaa. Jos muut eivät tottele häntä, alkaa hän pikkusieluisesti kiusaamaan muita. Kaiken kruunaa se, että tämä henkilö laittaa hölmöilynsä muiden piikkiin.
Kyse on selvästi narsismista ja siitä, että kyseinen henkilö ei ole lapsena saanut piiskaa pyllylle. Jos isä tai äiti olisi edes kerran antanut tämän henkilön maistaa koivuniemen herran napakoita iskuja niin, että takapuolta olisi kirvellyt kolme päivää selkään saamisen jälkeen, ei tällä palstalla olisi nyt noita typeriä aloituksia! Kehoitan vanhempia antamaan remmiä uppiniskaisille lapsille, ettei näistä tule venkoilevia narsisteja!

20

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä tuo

      Rikokseen kehottaminen on isästä Perkeleestä.

      • Pentecostal.1

        Jumalan antamia oikeuksia.


      • Pentecostal.1 kirjoitti:

        Jumalan antamia oikeuksia.

        lukee, että:"joka vitsaa säästää se lastaan vihaa."
        Vaikea tuohon on mitään kommentoida.
        Lapsen saa helposti tottelemaan jos on olemassa keskinäinen yhteysymmärrys yleensä.
        Ei tarvitse kuin pyytää.
        Jos se ei auta, niin ei mun mielestä paljon tarvii vitsalla uhkailla, kun laps jo uskoo,kun ei halua menettää sitä vallitsevaa sovinnon ilmapiiriä.
        Pistin sulle sähköpostia.
        Ja sano jos oot kiinnostunut niin kysyn jos saisit niitä töitä.


      • Pentecostal.1
        auroraboreallis kirjoitti:

        lukee, että:"joka vitsaa säästää se lastaan vihaa."
        Vaikea tuohon on mitään kommentoida.
        Lapsen saa helposti tottelemaan jos on olemassa keskinäinen yhteysymmärrys yleensä.
        Ei tarvitse kuin pyytää.
        Jos se ei auta, niin ei mun mielestä paljon tarvii vitsalla uhkailla, kun laps jo uskoo,kun ei halua menettää sitä vallitsevaa sovinnon ilmapiiriä.
        Pistin sulle sähköpostia.
        Ja sano jos oot kiinnostunut niin kysyn jos saisit niitä töitä.

        mut mä luen postin.


      • Nimetön
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        mut mä luen postin.

        pärjääväsi edes sivarina? Miksi keskeytit intin - eikö hermo pitänyt edes Jumalan avulla???


      • pidä
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        Jumalan antamia oikeuksia.

        Vanha kristillinen viisaus.


      • töissä.
        Pentecostal.1 kirjoitti:

        mut mä luen postin.

        Olet puhunut niin pitkään sivariin menosta, että ahkera nuorukainen olisi ennättänyt tekemään jo pienen omaisuuden työllä tuossa ajassa.

        Ei kai se työhön meno tarkoita, että eläkevirkaa jäädään odottamaan. Suomi on täynnä epätyypillisiä työsuhteita, joissa ihmiset ovat pitkiäkin aikoja. Sitä paitsi elävirastakin saa virkavapauden. En usko että olet noin tyhmä, joten ainoa vaihtoehto on feikkaaminen.

        Tuo on aika kehno tekosyy laiskuudelle.


    • kuvaat itseästi

      loistavasti.

      • Pentecostal.1

        Olisi ollut oikein!


    • PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

      SIUNAUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Pentecostal.1

        Mitä äijä?


      • autogefalia

        Onkohan tämä huutomerkkien käyttäjä eräs helluntaisaarnaaja jota parikertaa olen ollut kuuntelemassa, ja hän huutaa kuin "sumutorvi" saarnatessaan?!


    • paraskin puhuja

      En ole toista yhtä pahasta narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivää juippia näillä palstoilla tavannut kuin pellecostal :-)))

      • itseihailija

        Pente! Kun olit välillä poissa. oli palstakin ihmeen rauhallinen! Toivottavasti älyät poistua palstalta LOPULLISEsTI!


    • umpihetero.

      pummi kuule töihin...

      • Nimetön

        voi mennä, koska se ei siedä, että joku laatii sille sääntöjä, joita se ei voi noudattaa kun luulee olevansa maailman napa!


      • minä vaan
        Nimetön kirjoitti:

        voi mennä, koska se ei siedä, että joku laatii sille sääntöjä, joita se ei voi noudattaa kun luulee olevansa maailman napa!

        Ja sekö oli tämän keskustelun aihe? Haloo, jos ei ole muuta kirjoitettavaa kuin typeryyksiä, olkaa kirjoittamatta. Perustelut väitteellesi, että Pentecostal luulee olevansa maailman napa. Laita vaikka linkit kaikkiin Pentecostalin viesteihin, jotka osoittavat tämän.


      • Nimetön
        minä vaan kirjoitti:

        Ja sekö oli tämän keskustelun aihe? Haloo, jos ei ole muuta kirjoitettavaa kuin typeryyksiä, olkaa kirjoittamatta. Perustelut väitteellesi, että Pentecostal luulee olevansa maailman napa. Laita vaikka linkit kaikkiin Pentecostalin viesteihin, jotka osoittavat tämän.

        moraalinvartija se siinä piipittää?!!
        Lue niitä Penten viestejä, niin näet mitä tarkoitin!


      • Huhhahhei
        minä vaan kirjoitti:

        Ja sekö oli tämän keskustelun aihe? Haloo, jos ei ole muuta kirjoitettavaa kuin typeryyksiä, olkaa kirjoittamatta. Perustelut väitteellesi, että Pentecostal luulee olevansa maailman napa. Laita vaikka linkit kaikkiin Pentecostalin viesteihin, jotka osoittavat tämän.

        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=Pentecostal&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2007&ed=3&em=7&ey=2007&hpp=25


    • Poitsuparka

      joka tehtailee näitä turhia aloituksia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe