Tarkoitan kysymyksellä sitä, että kun tarpeeksi mennään pieniin osiin niin jossakin vaiheessa tullaan kaikkia eläviä ja elottomia materiaaleja yhdistäviin tekijöihin. Mikä on suurin mahdollinen kaikkeutta yhdistävä aine? Hiiliatomi? (vai onko hiili vain eläviä olentoja yhdistävä tekijä). Kertokaa fiksummat! Pohdin huvikseni tuota asiaa.
Mikä on suurin yksikkö, joka yhdistää kaiken?
2
541
Vastaukset
- Jonsson.
Kaikki olvainen on ainetta ja kaikilla aineilla on yhteisä tekijöitä, jotka tunnemme, kuten esim. elektroni, protoni, ydin, massa, jne.
Aineen tärkein ominaisuus on sen "tietoisuus" toisesta aineesta (mm. vetovoima), josta synttyy tunettu maailmankaikkeus. "Välityhjiö" poikkeaa aineesta ko. seikan kohdalla, mutta sekin on selvässä interaktiossa aineen kanssa. - One Way or Another..
Ehkä Planckin aika on suurin/pienin meille näkyvän maailmankaikkeuden yhdistävä tekijä. Planckin aika on pienin mahdollinen ajan yksikkö ja samalla myös ajan perusyksikkö. Sen suuruisella ajanjaksolla vielä voidaan todeta syyn olevan ennen seurausta. Mikäli onnistuttaisiin menemään vielä pienempään ajanjaksoon seuraus voisi yhtähyvin olla ennen syytä.
Kaikki mikä on Planckin ajan verran edellä meitä tai meidän jäljessä, on meille näkymätöntä. Kokonaiset universumit saattavat olla vain Planckin ajan tai matkan etäisyydellä meistä.
Mitään materiaalia joka yhdistää universumin toisista ei ole. Ehkä se pimeä energia josta maailmankaikkeuden massa pääosin muodostuu on vain tällaista meitä lähellä olevien universumien gravitaatiota, joka tällä tavoin yhdistää eri maailmankaikkeudet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295554Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144134Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512870Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2951397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601229
- 791149
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2201143Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136