Hälsans kök soijanakit

Suosittelen

Olen maistellut erilaisia kasvisgrillereitä ja makkaroita, mutta olen monesti joutunut pettymään kuivakkaan makuun ja jauhoiseen koostumukseen. Nyt maistoin Hälsans kök -soijanakkeja (pakastealtaasta) ja olin aivan ihmeissäni. Maku ja koostumus oli kuin oikeissa lihasta tehdyissä nakeissa, mutta niitä saattoi syödä vailla huonoa omaatuntoa. (No välillä epäilin, että paketin sisältö on vaihtunut tai sana "sojakorv" oli huijausta).

Olivat kyllä uskomattoman maukkaita kun pistelin menemään sinapin ja uusien perunoiden kanssa. Suosittelen, mutta pitää varoittaa, että maku on kyllä pelottavan lihaa muistuttava. Tuote sisältää munanvalkuaista, joten se ei sovi vegaaneille.

Jos kiinnostaa, niin tässä vielä kuva paketista helpottamaan löytämistä: http://wajden.sprayblog.se/upload/sojakorv_239X239_2004.jpg

9

4443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • §§§§

Noista tulee myös hyvä nakkikastike, joka toimii erityisesti pottumuusin kera. Ei erota aidosta.

• tykästynyt

kaiken kokeilleena ne tosiaan on hyviä ja monet lihansyöjä kaveritkin ovat ihmetelleet maukkautta.Yleensä käy niin et jos meen johonki bileisiin tai grilli-iltaan omat nakit mukana ni hyvin nopeesti hupenee muiden suihin ; )

• Josuli

Olet oikeassa. Olen syonyt niita vuosia, ne ovat parhaita! (Kerran maistoin tofumakkaraa ja se oli aivan kamalaa). Kerran toissa tyotoverini katseli epailevasti kun kerroin syovani soijanakkeja. Annoin hanelle palan maistiaiseksi, ja han hullaantui siihen aivan taysin ja sanoi ostavansa sita itselleen vaikkei olekaan kasvissyoja :) (P.S. Vaikka rakenne ja maku onkin lahella lisaa, se ei tarkoita etta siina olisi lihaa. Olen ollut niin kauan syomatta lihaa, etta jos soisin sita naissa nakeissa, olisi mahani varmasti kipea)!

• Juhazz

En ole nähnyt tuollaisia nakkeja pakastealtaissa,
      Mistä kauppaketjusta kannattaisi etsiä ensimmäisenä?
      Citymarket? Prisma?

• ehyujgtrfd

Ainakin valintataloissa ja S-marketeissa löytyy niistä altaan päällä olevista pakastinkaapeista. CM:stä ja Prismasta luulisi löytyvän myös.

• Juhazz
        ehyujgtrfd kirjoitti:

Ainakin valintataloissa ja S-marketeissa löytyy niistä altaan päällä olevista pakastinkaapeista. CM:stä ja Prismasta luulisi löytyvän myös.

Löysin soijanakkeja Prisman pakastekaapista,
        ne oli ylimmäisellä hyllyllä ja paketit oli hieman kaatunu kumoon mutta
        tuon aikaisemmassa viestissäsi olleen kuvan perusteella ne löytyi aika helposti.
        Kiitti hyvästä vinkistä.

• israelilaisia

Ostin niitä ja hyviä olivat. Mutta ne on tehty Israelissa enkä halua niitä enää ostaa. Paketti on uudistettu eikä valmistusmaata enää mainita. Kotisivuillaan ilmoittivat: Alla våra produkter tillverkas i Israel eller Tjeckien och de bygger samtliga på mångårig kunskaper om konsumentens behov av hälsosam mat.

• tytskä2413

hei miten hyvin säilyy sulatettuna?? lähössä jussina möksälle parinsadan kilsan päähän enkä omista kylmälaukkua.. Porukan ainoa kasvissyöjä, ja olis kyl kiva grillailla nakkeja!

• Anonyymi

Mistä saa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3621
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1678
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      981
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      67
      872
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe