Hälsans kök soijanakit

Suosittelen

Olen maistellut erilaisia kasvisgrillereitä ja makkaroita, mutta olen monesti joutunut pettymään kuivakkaan makuun ja jauhoiseen koostumukseen. Nyt maistoin Hälsans kök -soijanakkeja (pakastealtaasta) ja olin aivan ihmeissäni. Maku ja koostumus oli kuin oikeissa lihasta tehdyissä nakeissa, mutta niitä saattoi syödä vailla huonoa omaatuntoa. (No välillä epäilin, että paketin sisältö on vaihtunut tai sana "sojakorv" oli huijausta).

Olivat kyllä uskomattoman maukkaita kun pistelin menemään sinapin ja uusien perunoiden kanssa. Suosittelen, mutta pitää varoittaa, että maku on kyllä pelottavan lihaa muistuttava. Tuote sisältää munanvalkuaista, joten se ei sovi vegaaneille.

Jos kiinnostaa, niin tässä vielä kuva paketista helpottamaan löytämistä: http://wajden.sprayblog.se/upload/sojakorv_239X239_2004.jpg

9

4675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • §§§§

Noista tulee myös hyvä nakkikastike, joka toimii erityisesti pottumuusin kera. Ei erota aidosta.

• tykästynyt

kaiken kokeilleena ne tosiaan on hyviä ja monet lihansyöjä kaveritkin ovat ihmetelleet maukkautta.Yleensä käy niin et jos meen johonki bileisiin tai grilli-iltaan omat nakit mukana ni hyvin nopeesti hupenee muiden suihin ; )

• Josuli

Olet oikeassa. Olen syonyt niita vuosia, ne ovat parhaita! (Kerran maistoin tofumakkaraa ja se oli aivan kamalaa). Kerran toissa tyotoverini katseli epailevasti kun kerroin syovani soijanakkeja. Annoin hanelle palan maistiaiseksi, ja han hullaantui siihen aivan taysin ja sanoi ostavansa sita itselleen vaikkei olekaan kasvissyoja :) (P.S. Vaikka rakenne ja maku onkin lahella lisaa, se ei tarkoita etta siina olisi lihaa. Olen ollut niin kauan syomatta lihaa, etta jos soisin sita naissa nakeissa, olisi mahani varmasti kipea)!

• Juhazz

En ole nähnyt tuollaisia nakkeja pakastealtaissa,
      Mistä kauppaketjusta kannattaisi etsiä ensimmäisenä?
      Citymarket? Prisma?

• ehyujgtrfd

Ainakin valintataloissa ja S-marketeissa löytyy niistä altaan päällä olevista pakastinkaapeista. CM:stä ja Prismasta luulisi löytyvän myös.

• Juhazz
        ehyujgtrfd kirjoitti:

Ainakin valintataloissa ja S-marketeissa löytyy niistä altaan päällä olevista pakastinkaapeista. CM:stä ja Prismasta luulisi löytyvän myös.

Löysin soijanakkeja Prisman pakastekaapista,
        ne oli ylimmäisellä hyllyllä ja paketit oli hieman kaatunu kumoon mutta
        tuon aikaisemmassa viestissäsi olleen kuvan perusteella ne löytyi aika helposti.
        Kiitti hyvästä vinkistä.

• israelilaisia

Ostin niitä ja hyviä olivat. Mutta ne on tehty Israelissa enkä halua niitä enää ostaa. Paketti on uudistettu eikä valmistusmaata enää mainita. Kotisivuillaan ilmoittivat: Alla våra produkter tillverkas i Israel eller Tjeckien och de bygger samtliga på mångårig kunskaper om konsumentens behov av hälsosam mat.

• tytskä2413

hei miten hyvin säilyy sulatettuna?? lähössä jussina möksälle parinsadan kilsan päähän enkä omista kylmälaukkua.. Porukan ainoa kasvissyöjä, ja olis kyl kiva grillailla nakkeja!

• Anonyymi

Mistä saa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5070
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      54
      4582
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      122
      4509
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      296
      1727
    5. 90
      1394
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      79
      1344
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      228
      1308
    8. 306
      1025
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      199
      940
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      50
      840
    Aihe