Olen etsiskellyt Kiinalainen katukeittiö -nimellä kutsuttua pientä valurautagrilliä, hinta n. 10e. Sitä myytiin aikoinaan mm. K-Raudassa ja huoltoasemilla ja kai marketeissakin ja halpakaupoissa. Täällä Lappeenrannassa sitä ei enää löydy mistään.
Onko ideoita mistä sitä kannattaisi kysellä?
Kiinalainen katukeittiö
22
7494
Vastaukset
- käväissyt
katselemassa/kyselemässä uudessa robbarissa.muita ehdotuksia prisma,etola,sistek,plantagenissa(grilli-osasto).tai sit meillä ei oo kuunnon kauppoja=)
- kirjoitat
tuollaista "siansaksaa"?
- Haimis
... Gigantista, Maskusta, Plantagenista, Lidlistä, Robbarista, Motonetistä, Citymarketista, K-Raudasta, Sistekistä, Etolasta, Starkista, Agri-Marketista, Erä-Aitasta, Anttilasta, Euromarketeista, Prismasta, useista pienemmistä maitokaupoista (Valintatalot, K-kaupat jne.), Minimanista, useilta huoltoasemilta. Alkaa toivo loppua.
Yritän parhaillaan kysellä maahantuojaa kaupoista joissa sitä on joskus myyty. Kukaan ei vaan tunnu muistavan enää koko grilliä. - kirjoittaja kirjoittanut
kirjoitat kirjoitti:
tuollaista "siansaksaa"?
"siansaksaa",että sinä ÄÄLIÖNÄ saisit kysyä!
- et sitten
kirjoittaja kirjoittanut kirjoitti:
"siansaksaa",että sinä ÄÄLIÖNÄ saisit kysyä!
vähälahjaisena osannut mitään fiksumpaa lohkaista? Tuo oli varsinainen pohjanoteeraus.
- Brunello
kerro minullekin.
- vastaava?
http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/Lisätiedot_tilaussivu.asp?tunnus=437860
- keittiömestari
teesissä niitä on, osta sieltä
- Hasala
Tuo Vapaa-ajan tarviketalon grilli ainakin näyttää siltä itseltään. Tosin muistin että jalat olisi olleet lyhyemmät/tukevamman oloiset. Kiitos hyvästä löydöstä!
Kiitos muillekin yrittäjille, mutta jos ei ole asiaa edistävää sanottavaa, ehkä on parempi olla kirjoittamatta. Ja ehkäpä en matkusta pääkaupunkiseudulle (Teesi) tämänhintaisen tavaran perässä.
- Google is your friend
- Haimis
Hah! Sistekin myyjälle tuli ekaksi mieleen Erä-Saimaa, jossa sitä ei ollut, mutta siellä myyjä kysyi toiselta asiakkaalta. Hän muisti nähneensä Kaakon Pultissa (Eteläkadulla). Ja siellä oli!
Tämä on sitä halvinta mallia. Ei ole kuitenkaan vielä kolmen käyttökerran jälkeekään ruostunut puhki ;) - ellida
Savenmaa myy , parikymppiä
- no huh huh taas
Nämä toopet on uskomattomia, vastaavat 6 vuotta vanhoihin kyselyihin, mikä mahtaa siellä päässä liikkua ?
- grilleri
ei haittaa yhtään että vastataan nyt, koska itse juuri olen ko. grilliä etsiskelemässä, ja mieluusti kuulen jos joku nyt paikan tietää ; )
- vanha käy
grilleri kirjoitti:
ei haittaa yhtään että vastataan nyt, koska itse juuri olen ko. grilliä etsiskelemässä, ja mieluusti kuulen jos joku nyt paikan tietää ; )
Joo ja minäkin etsin ko. grilliä. Savenmaalta pitää kysyä.
- Kinukkifani
vanha käy kirjoitti:
Joo ja minäkin etsin ko. grilliä. Savenmaalta pitää kysyä.
Olen ollut yhteydessä Savenmaahan ja sieltä kerrottiin, että eivät ole saaneet ko. tuoetta enään pitkään aikaan myyntiin. Eli etsintä jatkuu.....
- Kinukkifani
Kinukkifani kirjoitti:
Olen ollut yhteydessä Savenmaahan ja sieltä kerrottiin, että eivät ole saaneet ko. tuoetta enään pitkään aikaan myyntiin. Eli etsintä jatkuu.....
http://www.autoilijan.net/tuote/1/1757/Katukeittiö-grilli.html
Tuolta näyttää vielä löytyvän.
- jnrnrnik
Kiva nimimerkki sulla Haimis ;)
- wgtWGT
Eikö enää löydy mistään tarjolle kiinalaista katukeittiötä???
- visavinkumaan
Mahtaisko olla Kiinassa jo elintaso noussut sen verran, että olisivat siirtyneet laittamaan ruokaa sisätiloihin ja lopettaneet samalla katukeittiöiden valmistuksen? Savusumuahan sielä on suurkaupungeissa, mutta se savu ei taida olla peräisin katukeittiöillä grillaamisesta.
On niitä onneksi saatavilla vielä internetistä. Hintaa 149 USD ja toimitus Suomeen pitäisi kuulua hintaan.
http://www.aliexpress.com/item/Supper-quality-Charcoal-BBQ-grill-multifunction-BBQ-grill-outdoor-charcoal-BBQ-grill/32624397151.html
- KatuGrilli
Kaikki on jo tietysti haukuttu vanhoihin viesteihin vastaamisesta ja lisää seuraa.., mutta https://www.savenmaa.fi/tuote/kiinalainen-katukeittio/katukeittio/
ja ovh 39 € ja muutama euro päälle postikuluja - joba1111
Nyt niitä taas saa. Jyväskylässä Jyskän varastomyymälä 19.90
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501