Olen etsiskellyt Kiinalainen katukeittiö -nimellä kutsuttua pientä valurautagrilliä, hinta n. 10e. Sitä myytiin aikoinaan mm. K-Raudassa ja huoltoasemilla ja kai marketeissakin ja halpakaupoissa. Täällä Lappeenrannassa sitä ei enää löydy mistään.
Onko ideoita mistä sitä kannattaisi kysellä?
Kiinalainen katukeittiö
22
8279
Vastaukset 22
- käväissyt
katselemassa/kyselemässä uudessa robbarissa.muita ehdotuksia prisma,etola,sistek,plantagenissa(grilli-osasto).tai sit meillä ei oo kuunnon kauppoja=)
- kirjoitat
tuollaista "siansaksaa"?
- Haimis
... Gigantista, Maskusta, Plantagenista, Lidlistä, Robbarista, Motonetistä, Citymarketista, K-Raudasta, Sistekistä, Etolasta, Starkista, Agri-Marketista, Erä-Aitasta, Anttilasta, Euromarketeista, Prismasta, useista pienemmistä maitokaupoista (Valintatalot, K-kaupat jne.), Minimanista, useilta huoltoasemilta. Alkaa toivo loppua.
Yritän parhaillaan kysellä maahantuojaa kaupoista joissa sitä on joskus myyty. Kukaan ei vaan tunnu muistavan enää koko grilliä. - kirjoittaja kirjoittanut
kirjoitat kirjoitti:
tuollaista "siansaksaa"?
"siansaksaa",että sinä ÄÄLIÖNÄ saisit kysyä!
- et sitten
kirjoittaja kirjoittanut kirjoitti:
"siansaksaa",että sinä ÄÄLIÖNÄ saisit kysyä!
vähälahjaisena osannut mitään fiksumpaa lohkaista? Tuo oli varsinainen pohjanoteeraus.
- Brunello
kerro minullekin.
- vastaava?
http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/Lisätiedot_tilaussivu.asp?tunnus=437860
- keittiömestari
teesissä niitä on, osta sieltä
- Hasala
Tuo Vapaa-ajan tarviketalon grilli ainakin näyttää siltä itseltään. Tosin muistin että jalat olisi olleet lyhyemmät/tukevamman oloiset. Kiitos hyvästä löydöstä!
Kiitos muillekin yrittäjille, mutta jos ei ole asiaa edistävää sanottavaa, ehkä on parempi olla kirjoittamatta. Ja ehkäpä en matkusta pääkaupunkiseudulle (Teesi) tämänhintaisen tavaran perässä.
- Google is your friend
- Haimis
Hah! Sistekin myyjälle tuli ekaksi mieleen Erä-Saimaa, jossa sitä ei ollut, mutta siellä myyjä kysyi toiselta asiakkaalta. Hän muisti nähneensä Kaakon Pultissa (Eteläkadulla). Ja siellä oli!
Tämä on sitä halvinta mallia. Ei ole kuitenkaan vielä kolmen käyttökerran jälkeekään ruostunut puhki ;) - ellida
Savenmaa myy , parikymppiä
- no huh huh taas
Nämä toopet on uskomattomia, vastaavat 6 vuotta vanhoihin kyselyihin, mikä mahtaa siellä päässä liikkua ?
- grilleri
ei haittaa yhtään että vastataan nyt, koska itse juuri olen ko. grilliä etsiskelemässä, ja mieluusti kuulen jos joku nyt paikan tietää ; )
- vanha käy
grilleri kirjoitti:
ei haittaa yhtään että vastataan nyt, koska itse juuri olen ko. grilliä etsiskelemässä, ja mieluusti kuulen jos joku nyt paikan tietää ; )
Joo ja minäkin etsin ko. grilliä. Savenmaalta pitää kysyä.
- Kinukkifani
vanha käy kirjoitti:
Joo ja minäkin etsin ko. grilliä. Savenmaalta pitää kysyä.
Olen ollut yhteydessä Savenmaahan ja sieltä kerrottiin, että eivät ole saaneet ko. tuoetta enään pitkään aikaan myyntiin. Eli etsintä jatkuu.....
- Kinukkifani
Kinukkifani kirjoitti:
Olen ollut yhteydessä Savenmaahan ja sieltä kerrottiin, että eivät ole saaneet ko. tuoetta enään pitkään aikaan myyntiin. Eli etsintä jatkuu.....
http://www.autoilijan.net/tuote/1/1757/Katukeittiö-grilli.html
Tuolta näyttää vielä löytyvän.
- jnrnrnik
Kiva nimimerkki sulla Haimis ;)
- wgtWGT
Eikö enää löydy mistään tarjolle kiinalaista katukeittiötä???
- visavinkumaan
Mahtaisko olla Kiinassa jo elintaso noussut sen verran, että olisivat siirtyneet laittamaan ruokaa sisätiloihin ja lopettaneet samalla katukeittiöiden valmistuksen? Savusumuahan sielä on suurkaupungeissa, mutta se savu ei taida olla peräisin katukeittiöillä grillaamisesta.
On niitä onneksi saatavilla vielä internetistä. Hintaa 149 USD ja toimitus Suomeen pitäisi kuulua hintaan.
http://www.aliexpress.com/item/Supper-quality-Charcoal-BBQ-grill-multifunction-BBQ-grill-outdoor-charcoal-BBQ-grill/32624397151.html
- KatuGrilli
Kaikki on jo tietysti haukuttu vanhoihin viesteihin vastaamisesta ja lisää seuraa.., mutta https://www.savenmaa.fi/tuote/kiinalainen-katukeittio/katukeittio/
ja ovh 39 € ja muutama euro päälle postikuluja - joba1111
Nyt niitä taas saa. Jyväskylässä Jyskän varastomyymälä 19.90
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881303Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu35853- 13797
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.38776- 90705
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80696- 46688
- 58638
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27637- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan86600- 41581
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56565Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47556Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 43534
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512- 9505
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31495