HESBURGERIN MAJONEESI FANIT!!!!!

Hesehesehesemajoneesi!

Oletteko miettineet tätä asiaa: MITÄ HESBURGERIN HAMPPARIN VÄLISSÄ ON? KUN SE MAISTUU IHANALTA!!!!
-Vastaus on lyhyt: KURKKUMAJONEESIA
...Muttakun mietin että voikohan sitä ostaa kaupasta tai ootteko TE ostaneet sitä? mistä?miltä maistu?

HESE HESE HESE HESE HESE HESE HESE HESE HESE HESE

67

37477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on muuten

      ukko tossa justiinsa lähti hakemaan mega-hampurilaista, jossa ihanaa majoneesia välissä.en ole muuten tiennyt,että se on kurkkumajoneesia, mutta hyvää on..eiköhän se majoneesi taida olla hesen oma juttu, että ei saa mistään.vai jos saa, ois kiva tietää mistä?

      • jo on laiskaa sakkia

        Tee itse. Mitä sitä valmiina ostelemaan.

        Sekoita kevytmajoneesiin kurkkusalaattia. Siinä se.


      • tietäväinen

        sitä saa s-marketeista...niitä on ihan majoneesi hyllyillä hesburgerin majoneesi nimellä :)


      • Tietäjättietäääää

        Höpö höpö salaatin kastikkeita ne on eikä majoneesia! ei oo samaa tavaraa


    • muualta kuin

      Hesestä pieninä annospusseina, joten tulee sillä lailla varsin kalliiksi.

      • verisuonenne

        rasvalla. Vanhana on sitten kiva maata letkuissa.
        Halleluja!


      • vanha kokki
        verisuonenne kirjoitti:

        rasvalla. Vanhana on sitten kiva maata letkuissa.
        Halleluja!

        Saksalainen tuote, nimeltään Majonetti, ja Heikki Salmelan yhtiöt on maahantuoja, luullakseni vielä yksinoikeudella.
        Tuote tulee maahan jauheena, josta se sekoitetaan majoneesiksi. Kurkut ja muut lisukkeet eivät kuulu alkuperäiseen tuotteeseen.


      • hesen
        vanha kokki kirjoitti:

        Saksalainen tuote, nimeltään Majonetti, ja Heikki Salmelan yhtiöt on maahantuoja, luullakseni vielä yksinoikeudella.
        Tuote tulee maahan jauheena, josta se sekoitetaan majoneesiksi. Kurkut ja muut lisukkeet eivät kuulu alkuperäiseen tuotteeseen.

        salaattikastiketta ainakin, eri makujakin on,just on curry menossa.


      • tuota
        hesen kirjoitti:

        salaattikastiketta ainakin, eri makujakin on,just on curry menossa.

        tyhmää toteamusta! Kyllä Hesen SALAATTIkastikkeita löytyy sieltä, mutta EI Hesen MAJONEESIA!
        Katso tarkemmin ensi kerralla!


      • kerroppa
        vanha kokki kirjoitti:

        Saksalainen tuote, nimeltään Majonetti, ja Heikki Salmelan yhtiöt on maahantuoja, luullakseni vielä yksinoikeudella.
        Tuote tulee maahan jauheena, josta se sekoitetaan majoneesiksi. Kurkut ja muut lisukkeet eivät kuulu alkuperäiseen tuotteeseen.

        Hyvän vitsin murjasit!!!


      • en mie ainakaan
        tuota kirjoitti:

        tyhmää toteamusta! Kyllä Hesen SALAATTIkastikkeita löytyy sieltä, mutta EI Hesen MAJONEESIA!
        Katso tarkemmin ensi kerralla!

        tiennyt, että sitä saa kaupasta ostaa,ennenkuin vahingossa siihen törmäsin!
        Joka toista haukkuu sen napa pyörii....


      • NoobMaster
        tuota kirjoitti:

        tyhmää toteamusta! Kyllä Hesen SALAATTIkastikkeita löytyy sieltä, mutta EI Hesen MAJONEESIA!
        Katso tarkemmin ensi kerralla!

        Mun mielestä niitä jo myydään kaupoissakin, emt. Se on ihanaa että hesen ihana ketsuppi on tullu kauppoihin!!!


      • itselääkintämies
        verisuonenne kirjoitti:

        rasvalla. Vanhana on sitten kiva maata letkuissa.
        Halleluja!

        margariinin syöjät ne letkuissa makaa viimeisen vuotensa, rasvalla saa sentään pikaisen (jos kivuliaan) sydärin ja lähtee nopeasti.


    • tosi hyvää

      mut en kyllä viitti syödä sitä kun tosi harvoin ettei perse ala leviimään. Majoneesissa on tolkuttomasti kaloreita.

      • Hesehesehesemajoneesi!

        itte ainakin liikun aikalailla eikä se perse oo ollenkaa levinnyt :''O ..Muistaa liikkua nii ei se perse kasva 10 kokoa suuremmaksi :D...Täss 3vuoden aikana on pysynyt sama koko :) :) :)


    • Hesehesehesemajoneesi!

      ...Menin hesee ja kysyin et myytteks te sitä kurkkumajoneesia nii kyll ne vaa myy :P NAM..Ostin..Maksaa 50cnt mut on kuule sen arvostakin!!!


      HESE HESE HESE HESE HESE HESE

      • kerroin tuon

        jo tuolla ylhäällä. Huono lukutaito sinulla?
        Ja huono kirjoitustaito.


      • NYTOKNOKY
        kerroin tuon kirjoitti:

        jo tuolla ylhäällä. Huono lukutaito sinulla?
        Ja huono kirjoitustaito.

        Ei ketään kiinnosta sun paskat juttus HORO!!!!


      • Anonyymi
        NYTOKNOKY kirjoitti:

        Ei ketään kiinnosta sun paskat juttus HORO!!!!

        Jaa minä horo, äitisi.

        Kehtaatkin haukkua omaa äitiäs.

        Nyt saat arestia ja enkä pese sinun pippeliäsi


    • rotissööri

      samanlaista majoneesia on myynnissä putkiloissa nimellä "voileipäpikkelsi". Löytynee kaupan kylmätiskiltä, valmistaja FELIX. Siitä hyvä, että säilyy jääkaapissa pitkään, kun on putkilossa.

      • vanha kokki

        Lisukkeet on samat, mutta majoneesi johon ne ovat sekoitettu, ei.


      • puhuu tämä

        rotissööri roskaa! Eivät eri majoneesit ole samanlaisia, vaan erilaisia.
        Ja esim. tuo pikkelssi on Kavlin, ei Felixin. Ei riitä että ovat samasta maasta molemmat, Ruotsista. Ei riitä, että menee vähän sinne päin, kuten sinulla yleensä.
        Ja se pikkelssimajoneesi maistuu tosiaan AIVAN ERILAISELTA (minulla on sitä nyt jääkaapissani). Rotissöörillä on turra suu.


      • jaetaan
        puhuu tämä kirjoitti:

        rotissööri roskaa! Eivät eri majoneesit ole samanlaisia, vaan erilaisia.
        Ja esim. tuo pikkelssi on Kavlin, ei Felixin. Ei riitä että ovat samasta maasta molemmat, Ruotsista. Ei riitä, että menee vähän sinne päin, kuten sinulla yleensä.
        Ja se pikkelssimajoneesi maistuu tosiaan AIVAN ERILAISELTA (minulla on sitä nyt jääkaapissani). Rotissöörillä on turra suu.

        kahteen rekkaan,toinen menee Kavlille ja toinen Felixille.
        Sitten ne pakkaa siellä majoneesin omiin putkiinsa.
        Sama pas*a eri paketissa.


      • turkulainen..
        jaetaan kirjoitti:

        kahteen rekkaan,toinen menee Kavlille ja toinen Felixille.
        Sitten ne pakkaa siellä majoneesin omiin putkiinsa.
        Sama pas*a eri paketissa.

        Ei ole Kavlin burgerien tuubijutut ja Hesen burgerien kurkkumajoneesi samaa tavaraa.

        Aikoinaan ainakin Turussa tuota oikeaa majoneesia myytiin ihan marketeissakin pikkupusseissa.

        Nykyisinkin saa niitä puolen litran puteleita, mutta kyseessä ei todellakaan ole burgereissa käytetty kastike.


      • Mixu0909
        turkulainen.. kirjoitti:

        Ei ole Kavlin burgerien tuubijutut ja Hesen burgerien kurkkumajoneesi samaa tavaraa.

        Aikoinaan ainakin Turussa tuota oikeaa majoneesia myytiin ihan marketeissakin pikkupusseissa.

        Nykyisinkin saa niitä puolen litran puteleita, mutta kyseessä ei todellakaan ole burgereissa käytetty kastike.

        Juu ei tod ole koskaan myyty


    • majoneesilla...

      Kaupasta saa myös hesen perunasalaatteja, niissä kastikkeena on joko kurkku- tai paprikamajoneesi. Ja lisähuomautuksena, kerros- ja megahampurilaisessa on näitä molempia majoneeseja joten maku ei tule vain kurkkumajoneesista.

    • Hesen työntekijä

      Oon ollu töissä hesen majoneesitehtaalla/keskusvarastolla Kaarinassa. Ja siis täytyy sanoa, että kyllä ne majoneesit tehdään ihan itse hesen toimesta. ei ole mitään valmiita majoneeseja/pikkelsseja mitä osteltais ja myytäis hyvään hintaan. Koska majoneesit on hesburgerin "erikoisuus" niin on erittäin ymmärrettävää että niitä ei myydä minään isoina paketteina eikä sopuhintaan (ja voi kuinka monta kertaa oon ite meinannu sellasen ravintolaan tarkoitetun majoneesipussin ryöstää itelleni, mutta kun siellä on niitä valvontakameroita. höh)...

      Mut siis se majo on kyllä hyvää. ;D

      • EU-asukki

        Tosi luotettavan tuntuinen työntekijä, joka olisi valmis "ryöstöön" ilman valvontakameraa. Toivottavasti tienne Salmelan dynastian kanssa on jo erkaantuneet hyvässä sovussa.

        Ketä vastaan ja millä tavalla olisit aikonut käyttää törkeätä väkivaltaa saadaksesi majoneesin pöllimisestä (varkaus, näpistys,...) ryöstön?


    • Wille_mc

      ne laittavat sitä niiiin vähän että hampurilaisesta tulee kuivanolonen yöks.

    • Herra

      Meikäläisellä on ollut n. litran pusseissa kotona nyt pari viikkoa jääkaapissa sekä punaista majoneesia, että kurkkumajoneesia. Ja molemmissa pusseissa lukee 'Hesburger' ;). (En ole lähiaikoina laihtunut.)

    • Hesen

      kerros -ja mega hampurilaisen välissä on sekä valkoista(kurkku), että punaista(paprika) majoneesia.. H*l*e*i* hyvää!!!

      • ties kuinka mones majoneesisuu

        Jättäkääpäs palautetta että kurkkumajoneesi kauppoihin pullosa. Jos tarpeeksi moni käy, niin varmaan tulee myyntiin! ;) Itse kävin jo!


      • hesekopio
        ties kuinka mones majoneesisuu kirjoitti:

        Jättäkääpäs palautetta että kurkkumajoneesi kauppoihin pullosa. Jos tarpeeksi moni käy, niin varmaan tulee myyntiin! ;) Itse kävin jo!

        kokki-ihmisenä voin todeta että olen saanut hyvin eri mausteita käyttämällä ja monen kokeilun tuloksena aivan samanmakuisia kurkku Ja paprikamajooneeseja kuin hesellä..tein ite kamuille hampurilaisia ja he totesivat mun käyneen jossain ihme hesel kun niin pal majoo ja salaattia sisällä ettei ikinä ole ykskää hese niin mahtavii tehny..sitten kerroin salaisuuteni etten ole jostain tietyst hesest hakenu niit ja mua ei heti uskottu.pihvinkin tein jauhelihasta pelkästää kokolihapihvinä ja grillimaustet pääl niinku hesellä ja sit raaka sipuli tietysti ja cheddarjuustoviipale.....maistelemalla saa tehtyä samaa ja samoja maustei käyttämällä kuin sen hesen pikkupussinkyljes on ainesosat...niit kun oikeat määrät löytää niin voi tehä hampparit itse..salaisuuden kyl oppii...


      • vähän
        hesekopio kirjoitti:

        kokki-ihmisenä voin todeta että olen saanut hyvin eri mausteita käyttämällä ja monen kokeilun tuloksena aivan samanmakuisia kurkku Ja paprikamajooneeseja kuin hesellä..tein ite kamuille hampurilaisia ja he totesivat mun käyneen jossain ihme hesel kun niin pal majoo ja salaattia sisällä ettei ikinä ole ykskää hese niin mahtavii tehny..sitten kerroin salaisuuteni etten ole jostain tietyst hesest hakenu niit ja mua ei heti uskottu.pihvinkin tein jauhelihasta pelkästää kokolihapihvinä ja grillimaustet pääl niinku hesellä ja sit raaka sipuli tietysti ja cheddarjuustoviipale.....maistelemalla saa tehtyä samaa ja samoja maustei käyttämällä kuin sen hesen pikkupussinkyljes on ainesosat...niit kun oikeat määrät löytää niin voi tehä hampparit itse..salaisuuden kyl oppii...

        raottaa "salaisuukisen kammiota" ja kertoa miten teet nämä majoneesit ts. valmistusohjeita? Itse en ole kokki-ihminen joten minulta tuo matkiminen ei varmastikkaan onnistuisi..


      • Kiitollinen
        hesekopio kirjoitti:

        kokki-ihmisenä voin todeta että olen saanut hyvin eri mausteita käyttämällä ja monen kokeilun tuloksena aivan samanmakuisia kurkku Ja paprikamajooneeseja kuin hesellä..tein ite kamuille hampurilaisia ja he totesivat mun käyneen jossain ihme hesel kun niin pal majoo ja salaattia sisällä ettei ikinä ole ykskää hese niin mahtavii tehny..sitten kerroin salaisuuteni etten ole jostain tietyst hesest hakenu niit ja mua ei heti uskottu.pihvinkin tein jauhelihasta pelkästää kokolihapihvinä ja grillimaustet pääl niinku hesellä ja sit raaka sipuli tietysti ja cheddarjuustoviipale.....maistelemalla saa tehtyä samaa ja samoja maustei käyttämällä kuin sen hesen pikkupussinkyljes on ainesosat...niit kun oikeat määrät löytää niin voi tehä hampparit itse..salaisuuden kyl oppii...

        Hei
        Kerro nyt miten teit majoneesia, Resepti Kiitos!
        Varmaan tuhannet olisi kiitollisia Sinulle avusta.


      • anon349494949
        hesekopio kirjoitti:

        kokki-ihmisenä voin todeta että olen saanut hyvin eri mausteita käyttämällä ja monen kokeilun tuloksena aivan samanmakuisia kurkku Ja paprikamajooneeseja kuin hesellä..tein ite kamuille hampurilaisia ja he totesivat mun käyneen jossain ihme hesel kun niin pal majoo ja salaattia sisällä ettei ikinä ole ykskää hese niin mahtavii tehny..sitten kerroin salaisuuteni etten ole jostain tietyst hesest hakenu niit ja mua ei heti uskottu.pihvinkin tein jauhelihasta pelkästää kokolihapihvinä ja grillimaustet pääl niinku hesellä ja sit raaka sipuli tietysti ja cheddarjuustoviipale.....maistelemalla saa tehtyä samaa ja samoja maustei käyttämällä kuin sen hesen pikkupussinkyljes on ainesosat...niit kun oikeat määrät löytää niin voi tehä hampparit itse..salaisuuden kyl oppii...

        Laitoitko kaikki maholliset glukoosit, ihmejauheet, lisäaineet ja aromit? Epäilen. Kyllähän siitä majoneesista saa hyvää, mutta aika hyvä säkä on käynyt jos aivan samanmakuista olet saanut siitä. Jos satut muistamaan hesemajosi reseptiä ni anna palaa. Ps. Voiko kokki olla sivistynyt, itse et ainakaan osaa kirjoittaa.


      • HusseinAlibapa
        anon349494949 kirjoitti:

        Laitoitko kaikki maholliset glukoosit, ihmejauheet, lisäaineet ja aromit? Epäilen. Kyllähän siitä majoneesista saa hyvää, mutta aika hyvä säkä on käynyt jos aivan samanmakuista olet saanut siitä. Jos satut muistamaan hesemajosi reseptiä ni anna palaa. Ps. Voiko kokki olla sivistynyt, itse et ainakaan osaa kirjoittaa.

        ala haukku minä ! Olen olla toissa herpurger in Irak. Mulla tehdä majoneeesi aina ite. Voi antaa resepti sinä jos hallu ? Soitta minä Irak suurlahetys ja pyyda minä puhelin ni kerto sulle sen sitte heti sulla.


    • Hessu boi

      Voin tulla runkkaa mällit sun lihiksen väliin.. Se on sitä HESSUN MAJONEESIA!!! ;)

      • Täyttänyt

        14 vuottasi?


    • Mr. Master

      Löysin tänään tollasen Rainbow Kevyt Majoneesin S-Marketin sörsselihyllyltä. Sit heitin sitä kunnon mällit tollasen hk:n mikro burgerin väliin..minkä tietysti eka kärtsäsin pannulla. Sitte kaikki muut jutut väliin. Oli muuten 100 kertaa parempaa ku hesen ja mäkkärin lituskat yhteensä. Ja majoneesi oli ihan ykköstä!!!

    • El maco

      ...on perseestä! Paskat ja ylihinnoitellut hampurilaiset, täynnä sitä oksettavaa mönjää. Ranskalaiset nahkeita, maistuu paperille. Oikea pikaruokapaikkojen irvikuva. Mcdonalds rulettaa!

      • Åbo rules!!!

        Kuivempaa sapuskaa ei saa mistään...


      • Hävetkää...

        Pääkaupunkiseutulaiset sentään ovat savolaisten ja hämäläisten jälkikasvua, kyllä kelpaa elvistellä... mäkissä käyvät siksi kun ollaan niin amerikanlumoissa...


      • El Maco
        Hävetkää... kirjoitti:

        Pääkaupunkiseutulaiset sentään ovat savolaisten ja hämäläisten jälkikasvua, kyllä kelpaa elvistellä... mäkissä käyvät siksi kun ollaan niin amerikanlumoissa...

        On ainoastaan siinä, että mäkkärissä on hyvät hampurilaiset ja ransakalaiset. Alkuperämaalla ei ole mitään väliä. Onhan jenkeillä vähän pidemmät perinteet hampurilaisten valmisamisessa kuin suomalaisilla. Täälllä syötiin vielä pettuleipää hampaat irvessä kun ameriikan poika mussutti tyytyväisenä Big Mac:iä.


      • pettu
        El Maco kirjoitti:

        On ainoastaan siinä, että mäkkärissä on hyvät hampurilaiset ja ransakalaiset. Alkuperämaalla ei ole mitään väliä. Onhan jenkeillä vähän pidemmät perinteet hampurilaisten valmisamisessa kuin suomalaisilla. Täälllä syötiin vielä pettuleipää hampaat irvessä kun ameriikan poika mussutti tyytyväisenä Big Mac:iä.

        No nyt ne amerikanpojat on kauheita läskejä, ei käy kateeks... Sitä paitsi hampurilaiset eikä pizzat ole jenkeistä kotoisin, kaiken ne tollot matkii muualta!!!


      • fgfffffffffffffffffffff
        pettu kirjoitti:

        No nyt ne amerikanpojat on kauheita läskejä, ei käy kateeks... Sitä paitsi hampurilaiset eikä pizzat ole jenkeistä kotoisin, kaiken ne tollot matkii muualta!!!

        Jos joku tyhmä ei tiedä niin rasva ei lihota vaan hiilihydraatit, vaikka ei se liiallinen rasva hyväkskään ole.


      • fgffgffffffffffffff
        fgfffffffffffffffffffff kirjoitti:

        Jos joku tyhmä ei tiedä niin rasva ei lihota vaan hiilihydraatit, vaikka ei se liiallinen rasva hyväkskään ole.

        ja tottakai ne myy niitä pusseja sieltä erikseenkin ostettuna hyvät tyhmät. itte haen niitä "sata kerralla"


      • 100-0
        Åbo rules!!! kirjoitti:

        Kuivempaa sapuskaa ei saa mistään...

        Tuo on totta että "kuivempaa sapuskaa ei saa mistään!".

        Käytännössä tämä johtuu siitä ettei mäcci juurikaan käytä majoneesia ja nekin vähät mitä se käyttää, niin eivät hampurilaisen makuun vaikuta.

        Hinnaltaan hese maksaa enemmän mutta toisaalta maussa peittoaakin sitten mäcin 100-0.


      • Kysyn vaan?
        pettu kirjoitti:

        No nyt ne amerikanpojat on kauheita läskejä, ei käy kateeks... Sitä paitsi hampurilaiset eikä pizzat ole jenkeistä kotoisin, kaiken ne tollot matkii muualta!!!

        Syödäänhän pizzaa ja hampurilaisia täälläkin, mitäs me sitten ollaan?


      • juupa juu
        pettu kirjoitti:

        No nyt ne amerikanpojat on kauheita läskejä, ei käy kateeks... Sitä paitsi hampurilaiset eikä pizzat ole jenkeistä kotoisin, kaiken ne tollot matkii muualta!!!

        Niin hampurilaiset on mun mielestä kotoisin Saksasta, ranskalaiset Ranskasta, kokiksen keksivät toisaalta ite...


      • azxcxa
        Åbo rules!!! kirjoitti:

        Kuivempaa sapuskaa ei saa mistään...

        Burger Kingiltä saa täysin kuivat hampurilaiset.


      • Anonyymi
        azxcxa kirjoitti:

        Burger Kingiltä saa täysin kuivat hampurilaiset.

        Saatanan nulikka paras se on paikka


    • ex hesekokki

      Lisäksi kerros- ja megahampurilaisissa on paprikamajoneesia, jota voi tilata 40-50g paketteina heseltä. En muista saiko kurkkumajoneesia ostettua.

    • kotiruoka

      Lippalakki väärinpäin ja ei taho karvanoppa autosta ulos päästä, joten kathtokaa peiliin ja käykää puntarissa.Siinä teille hyvän makuiset majoneesit.

    • JP

      AURA on alkanut valmistaa kurkkumajoneesia... MAISTUU SITTEN IHAN SAMALLE KUIN HESEN MAJONEESI... Saa ihan kaupanhyllyntä.

      • ahhh ihana majo !

        Ostin purkillisen ja laitoin ranskalaisteni päälle kotona. Voin kertoa ! HOUSUISSA PULLOTTI ! Oli meinaan niin hyvää et et !!!


    • idearikkaus.

      >Sekoita kevytmajoneesiin kurkkusalaattia. Siinä se.

      Ei näin. Oletko ikinä tajunnut että majoneesiin tulee raakaa munaa. Se ei voi kestää kovin monta päivää tuoreena.

      Eli - tee oma pikamajoneesi. Helppoa kuin mikä. Pari desiä rypsiöljyä ja kananmuma - sekaisin pamiksilla. Sitten mausteita joukkoon. Sinappia, suolaa, pippuria, sirtuunan mehua... you name it.

    • ö78ö

      Vaikka tää onkin ikivanha alotus, niin vastataan nyt kumminkin, kun joku on vaivautunut nostamaan tän tänne.

      En tiedä onko tota Hesen kurkkumajoneesia myynnissä kaupassa. Jotain tollasta mä olen joskus nähnyt hyllyssä, mutta en muista oliko se just tuo majoneesi vai jotain muuta. Mutta veikkaan, että ton pystyy tekemään itsekin aika helposti. Mun käsittääkseni tuo majoneesi on kehitelty jo sillon, kun Hese oli pelkkä nakkikioski, joten se on aika varmasti tehtävissä ihan kotioloissa.

      Eihän tossa ole kuin kaksi osaa, eli majoneesi ja kurkku. Mahdollisesti myös jotain mausteita. Eli teet vaan normaalin majoneesin. Öljynä on joko joku suomalainen normaali kasvisöljy tai sitten se joku pähkinäoljy, maa- tms, jota majoneesissa käytetään. En muista tota just nyt. Jos siihen laittaa sinappia, niin se on aika varmasti Turun sellaista.

      Keltuaiset ja sinappi tehosekoittimeen ja pistät pyöräyttäen ne sekasin. Sen jälkeen alat lisäämään hitaasti öljyä sinne samalla pyörittäen sitä. Kun se alkaa näyttämään majoneesilta, niin pysäytät sen ja lisäät mausteet ja kurkun. Kurkku on varmaan hyvä kuoria ja poistaa siemenet ennen palottelua. Sitten vaan pyöräytät sen verran, että kurkku on hyvin hajonnut sinne. Kokeilemalla löytyy varmaan oikeat suhteet ja ainekset.

    • masjoneesiiii
    • samaa mieltä

      Kurkkumajoneesihan se suurin syy on miksi Hese jyrää....

      Eipä tuota samaa majoneesia pysty muualta ostamaan kuin heseltä itseltään.

    • grgrrgereg

      Huomasin hesen perushampurilaisen maistuvan paremmalle jääkaappikylmänä.

    • lkasfkljaslf

      Kerros ja megahamppareissa on välissä kurkku- ja paprikamajoneesia, niitä saa ostettuna pelkästään hesestä pikkupusseina, ja jos palveluvastaava/pomo sattuu olemaan paikalla niin saa ehkä juteltua myymään isomman pussin, mitä käytetään majoneesipumpuissa... t. hesen ex-työntekijä

    • uusavuttomat

      kyllä teillä on maku sormessa ja sormi siellä

    • Anonyymi

      Arttu lindemna tehny omna hyvän ohjeen juutubeen

    • Anonyymi

      voiko dedä itse tehty majoneesi ainekset Tuule

    • Anonyymi

      voiko itse tehty majoneesi ainekset tulevat

    • Anonyymi

      Onko toi majo.... nyt niin paljon parempaa?! Onhan mäklläkin big mac soosi josta vaahtoavat. Eihän tuo ole kuin mielikuvamarkkinointia niin puolin kuin toisin. Mut se on fakta että Hese on sen 20 prosenttia kalliimpi.

      Mäkin triplajuusto, yummy..

      Tv TimmyH

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe