Kertokaa mikä olisi hyvä kuntoohjelma 14 vuotiaalle olen pienesti ylipainoinen mutta kuntoilen kuitenkin jonkin verran mutta olisi kiva kun olisi jokin kuntoiluohjelma niin innostuisin tuosta kuntoilusta vähän paremmin kuin nykyään innostun.
Hyvä kuntoohjelma 14 vuotiaalle
3
628
Vastaukset
- LollIpoP...
olen itsekkin 14 vuotias ja harrastan taitoluistelua ja yleisurheilua..ehkäpä sun kannattais alkaa harrastamaan jtn seurassa?
tässä esimerkki taitoluistelun oheisista...
alkuverkka 400m
100 tasajalkahyppyä
50 kummallakin jalalla
jänisloikkia 100
kuivaharjoitellaan hyppyjä ja liukuasentoja
sit venytellään..
yleisurheiluharkat alkaa 2km alkuverkalla (purtsalla)
sit tehdään koordinaatioita sit harjoittelaan mitä milloinkin...
loppuverkka on 1200m urheilukentällä...
en tiiä auttoiko mut noist voisit napata jtn sit siihe sun kunto-ohjelmaan... - 14v
Olen nyt käynyt joka päivä n.25min juoksulenkillä onko tämä liikaa vai pitäisikö pitää lepopäiviä välissä haluaisin vai mahdollisimman npeita tuloksia :)
- kuntopiiri
Valitse sieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64145Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952283Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989- 47844
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37843Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186840- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119765- 35754