Mikado

????

Kertokaa Mikadosta?Mitä porukkaa?Minkä ikäistä?Musiikki?

11

3541

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dore

      doo ree mii kaa doo

    • miikkaardoo

      itälihan ostopaikka.Liikepäivällisellä joskus käyty ja porukka oli nuorta naiset alle 30 miehet 30-60 vee..liikemiestä.Musiikki oli jytää ja oli jopa eroottinen tanssija silloin..kauppa kävi naapuripöydässä..

      • jaaha

        Voi paska!Ukko paska käy siellä!!!Niin on juoppo etten kovin hellämielisesti häntä kohtele...selvispä tämäkin,ai saa.....na...Nekö kelpuuttaa vaik p...kaa paketis jos rahaa löytyy?


      • isopoika
        jaaha kirjoitti:

        Voi paska!Ukko paska käy siellä!!!Niin on juoppo etten kovin hellämielisesti häntä kohtele...selvispä tämäkin,ai saa.....na...Nekö kelpuuttaa vaik p...kaa paketis jos rahaa löytyy?

        voi olla ettei tavallisenkaan suomipojan kikkeli seiso tuulipuku/hapsutukka/läskikasa suominasen kanssa.Kyllä se it liha on hyvää,nuorta,kiinteää..ja vaikkei nuorta niin aina tyylikkässä paketissa..


      • jaaha
        isopoika kirjoitti:

        voi olla ettei tavallisenkaan suomipojan kikkeli seiso tuulipuku/hapsutukka/läskikasa suominasen kanssa.Kyllä se it liha on hyvää,nuorta,kiinteää..ja vaikkei nuorta niin aina tyylikkässä paketissa..

        niinpä niin,minuapa usein luullaan itätytöksi,kun pukeudun kuulemma kuin he ja olen laitettu jne.
        Varmasti mun tuulipuku,hapsutukka,luukeppi-ukko ei mua kovasti enää kiehdo...juokin perkule älyttömästi ja sit haisee kuin rankki!Anna sellaselle nyt...Taidan lähteä itekkin Mikadoon,kilpailemaan itätyttöjen kanssa...takuulla en ole huonompi!


      • Mio
        isopoika kirjoitti:

        voi olla ettei tavallisenkaan suomipojan kikkeli seiso tuulipuku/hapsutukka/läskikasa suominasen kanssa.Kyllä se it liha on hyvää,nuorta,kiinteää..ja vaikkei nuorta niin aina tyylikkässä paketissa..

        No kävin kerran katsomassa paikkaa, ja jos ne on sun mielestä tyylikkäitä niin sulla ei oo tyylitajusta tietoakaan. Hyi helkkari mitä sakkia.


      • jaaha
        Mio kirjoitti:

        No kävin kerran katsomassa paikkaa, ja jos ne on sun mielestä tyylikkäitä niin sulla ei oo tyylitajusta tietoakaan. Hyi helkkari mitä sakkia.

        no en oo käyny paikassa ja tuskin menenkään.
        Mutta niin se vaan on etttä,jostakin syystä(?)kun pamahdat ihmisten ilmoille laitettuna-johan luullaan hooksi tai muualta,rajan takaa tulleeksi...etenkin näin pienemmillä paikkakunnilla...oon epäsuomalaisen näköinen,mut taatusti made in finland.
        Enkä tosiaan ilahdu vertauksesta itänaisiin!!!Ja tiedän etten pukeudu huorahtavasti!!!!!!Tyyli on ja pysyy!!!!


    • Eki-leijonapentu

      Minulla on sama ongelma, asialllista tietoa ei ole. Minua kiinnostaa ravintolan historia ja toimintakonsepti. Itse kävin siellä kerran n.1959 luvulla ja olin ilahtunut paikasta; valkoiset liinat pöydillä, ihmisiä oli paljon ja tanssilattia oli n. aarin kokoinen ja lähes täynnä tanssijoita. Korokkeella oli 4-5 henkinen bändi soittamassa ja itsekin pyörähdin pari kertaa parketilla tyylikkään nuoren naisen kanssa. Pääsin saatille ja kävelimme Helsingin yössä Kurviin asti. Hyvänyön suukon jälkeen erosimme, mutta myöhemmin tästä neitosesta tuli vaimoni ja lastemme äiti.
      Mutta netistä en ole löytänyt lisätietoa enkä voi auttaa! Eki.

    • Eki-leijonapentu

      Tietysti täytyy muistaa yhteiskunnallinen murros sotien jälkeisinä vuosina. Ihmisiä muutti jo silloin runsain määrin pääkaupunkiin leveämmän leivän toivossa. Ilmiö oli hyvin havaittavissa myös Mikadossa,
      törmäsin sotaveteraaneihin etsimässä
      naisseuraa ja naisiin etsimässä miesseuraa. Eipähän silloin ollut kovin monta tanssiravintolaa tarjolla tavalliselle rahvaalle, mutta Mikado yritti olla mukana ja pitää tasoa yllä.
      Mitä vuosia myöhemmin alan kiristyvän kilpailun myötä tapahtui, on kokonaan toinen tarina, mihin aiemmat esitetyt mielipidekirjoituksetkin viittaavat.

      • laatumaksaa

        Hyviä oli venäläiset naiset. Marskista otettiin aina huone ja naitiin koko yö.
        Mielenkiintoista oli se että tytöt tykkäs oikeasti.
        Mutta rahaa palo.


    • Anonyymi

      Paratiisi keskellä Helsinkiä.
      Vakipaikka nuorempana 30+ liikemiehenä.
      En jaksanut käyttää aikaa iskemiseen.
      Sai valita parhaat päältä. Yllättävän paljon nykypoliitikkoja samoilla asioilla.
      Tyttö koko yöksi parhaimpina useampi.
      Yhden kerran meni 2 viikkoa keskustan hotelleissa.
      Uskomattoman kaunis , ei käytetty suojausta, ei tauteja kenties lapsi ja ei laskuttanut kuin ensimmäisenä iltana. Vein lentokentälle ja illalla minulla oli jo uusi. Onpa tullut elettyä sen jälkeenkin samalla mentaliteetilla..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe