Mikado

????

Kertokaa Mikadosta?Mitä porukkaa?Minkä ikäistä?Musiikki?

11

3730

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dore

doo ree mii kaa doo

• miikkaardoo

itälihan ostopaikka.Liikepäivällisellä joskus käyty ja porukka oli nuorta naiset alle 30 miehet 30-60 vee..liikemiestä.Musiikki oli jytää ja oli jopa eroottinen tanssija silloin..kauppa kävi naapuripöydässä..

• jaaha

Voi paska!Ukko paska käy siellä!!!Niin on juoppo etten kovin hellämielisesti häntä kohtele...selvispä tämäkin,ai saa.....na...Nekö kelpuuttaa vaik p...kaa paketis jos rahaa löytyy?

• isopoika
        jaaha kirjoitti:

Voi paska!Ukko paska käy siellä!!!Niin on juoppo etten kovin hellämielisesti häntä kohtele...selvispä tämäkin,ai saa.....na...Nekö kelpuuttaa vaik p...kaa paketis jos rahaa löytyy?

voi olla ettei tavallisenkaan suomipojan kikkeli seiso tuulipuku/hapsutukka/läskikasa suominasen kanssa.Kyllä se it liha on hyvää,nuorta,kiinteää..ja vaikkei nuorta niin aina tyylikkässä paketissa..

• jaaha
        isopoika kirjoitti:

voi olla ettei tavallisenkaan suomipojan kikkeli seiso tuulipuku/hapsutukka/läskikasa suominasen kanssa.Kyllä se it liha on hyvää,nuorta,kiinteää..ja vaikkei nuorta niin aina tyylikkässä paketissa..

niinpä niin,minuapa usein luullaan itätytöksi,kun pukeudun kuulemma kuin he ja olen laitettu jne.
        Varmasti mun tuulipuku,hapsutukka,luukeppi-ukko ei mua kovasti enää kiehdo...juokin perkule älyttömästi ja sit haisee kuin rankki!Anna sellaselle nyt...Taidan lähteä itekkin Mikadoon,kilpailemaan itätyttöjen kanssa...takuulla en ole huonompi!

• Mio
        isopoika kirjoitti:

No kävin kerran katsomassa paikkaa, ja jos ne on sun mielestä tyylikkäitä niin sulla ei oo tyylitajusta tietoakaan. Hyi helkkari mitä sakkia.

• jaaha
        Mio kirjoitti:

No kävin kerran katsomassa paikkaa, ja jos ne on sun mielestä tyylikkäitä niin sulla ei oo tyylitajusta tietoakaan. Hyi helkkari mitä sakkia.

no en oo käyny paikassa ja tuskin menenkään.
        Mutta niin se vaan on etttä,jostakin syystä(?)kun pamahdat ihmisten ilmoille laitettuna-johan luullaan hooksi tai muualta,rajan takaa tulleeksi...etenkin näin pienemmillä paikkakunnilla...oon epäsuomalaisen näköinen,mut taatusti made in finland.
        Enkä tosiaan ilahdu vertauksesta itänaisiin!!!Ja tiedän etten pukeudu huorahtavasti!!!!!!Tyyli on ja pysyy!!!!

• Eki-leijonapentu

Minulla on sama ongelma, asialllista tietoa ei ole. Minua kiinnostaa ravintolan historia ja toimintakonsepti. Itse kävin siellä kerran n.1959 luvulla ja olin ilahtunut paikasta; valkoiset liinat pöydillä, ihmisiä oli paljon ja tanssilattia oli n. aarin kokoinen ja lähes täynnä tanssijoita. Korokkeella oli 4-5 henkinen bändi soittamassa ja itsekin pyörähdin pari kertaa parketilla tyylikkään nuoren naisen kanssa. Pääsin saatille ja kävelimme Helsingin yössä Kurviin asti. Hyvänyön suukon jälkeen erosimme, mutta myöhemmin tästä neitosesta tuli vaimoni ja lastemme äiti.
      Mutta netistä en ole löytänyt lisätietoa enkä voi auttaa! Eki.

• Eki-leijonapentu

Tietysti täytyy muistaa yhteiskunnallinen murros sotien jälkeisinä vuosina. Ihmisiä muutti jo silloin runsain määrin pääkaupunkiin leveämmän leivän toivossa. Ilmiö oli hyvin havaittavissa myös Mikadossa,
      törmäsin sotaveteraaneihin etsimässä
      naisseuraa ja naisiin etsimässä miesseuraa. Eipähän silloin ollut kovin monta tanssiravintolaa tarjolla tavalliselle rahvaalle, mutta Mikado yritti olla mukana ja pitää tasoa yllä.
      Mitä vuosia myöhemmin alan kiristyvän kilpailun myötä tapahtui, on kokonaan toinen tarina, mihin aiemmat esitetyt mielipidekirjoituksetkin viittaavat.

• laatumaksaa

Hyviä oli venäläiset naiset. Marskista otettiin aina huone ja naitiin koko yö.
        Mielenkiintoista oli se että tytöt tykkäs oikeasti.
        Mutta rahaa palo.

• Anonyymi

Paratiisi keskellä Helsinkiä.
      Vakipaikka nuorempana 30+ liikemiehenä.
      En jaksanut käyttää aikaa iskemiseen.
      Sai valita parhaat päältä. Yllättävän paljon nykypoliitikkoja samoilla asioilla.
      Tyttö koko yöksi parhaimpina useampi.
      Yhden kerran meni 2 viikkoa keskustan hotelleissa.
      Uskomattoman kaunis , ei käytetty suojausta, ei tauteja kenties lapsi ja ei laskuttanut kuin ensimmäisenä iltana. Vein lentokentälle ja illalla minulla oli jo uusi. Onpa tullut elettyä sen jälkeenkin samalla mentaliteetilla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4740
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2471
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      576
      1861
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1723
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1577
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      998
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe