Miten toi HK SININEN aina niin tuttu ja turvallinen on muuttunut? Se maistuu nykyää niin saatanan pahalle et yrjö meinaa lentää? Eiks ton ois pitäny olla sellanen kansallisaarre? Pakko sanoo et täs taloudes syödää nykyää sen HK BLÅ sijaan Atrian punaista! Joten HK:lle terveisii et haistakaa pitkä ***** Atria tekee parempaa kansallisaarretta nykyää... näin se vaan on... :)
HK SININEN
8
1728
Vastaukset
- ole entisellään
Gampig-lenkkikään.Viimeksi oli sitkeätä ja mautonta.Oli ennen suosikkimakkarani,enää en osta ikinä.
- ja jäähileitä
lisätään, että saadaan "katetta"! Eivät taida makkaratehtaissa oivaltaa, että liika vesi vie makua. Tuottavuuden parantamiseksi siis lisätään vettä ja jauhoja. Vaan ei lihaa. No, kun on tarpeeksi jauhoja, ei tarvitse enää leipääkään, voi syödä makkaraa pelkästään!
- vanha kokki
Ja jos HK käyttää vielä Stadin vodaa, joka on maustettu fenolilla, ei ihme jos jauhomakkaran maku on outo. Ostakaa ihmiset HK:n sinistä, niin näette punaista.
- fosfaattia
käytetään rasvan ja veden emulgointiin eli veden pintajännityksen rikkomiseen.
Sinisen rasvakin on eltaantuneen makuista.
Ennen pantiin mirrit suvi-kultaan... - rotissööri
aikoinaan HK:n omistaja edesmennyt kauppaneuvos Salonoja naureskeli minulle, että kyllä Suomen kansaan uppoaa mikä tahansa rehu, silloin kun HK:n sininen lanseerattiin. Vähän suolaa ja jauhoja ja jänteitä sekä luujauhoja ja kamaraa - ja menekki on taattu, kertoi hän sinisesta lenkistään sen syntyessä. Kotonaan Salonoja ei koskaan tarjonnut sinistä lenkkiä, koska tiesi sen reseptin.
- seon
Saman olen havainnut. Se on nykyään tosi järkyttävän makuista. Jokin homma on reseptissä muuttunut.
- Anonyymi
HK:n siniseen (samoin kuin myös Kabanossiin) on ilmaantunut ainesosaluetteloon lihaproteiini. Kysyin sen valmistusaineista ja sain vastauksen, että Suomessa kyseisen tuotteen kriteerit on korkeat ja että kyseinen tuote ei sisällä verta. Hyvä! Esitin jatkokysymyksen, että mistä maasta kyseinen lihaproteiinijauhe on peräisin ja onko siellä samat kriteerit kuin Suomen elintarviketeollisuudessa. Minulle vastattiin, että he eivät vastaa kysymykseeni vedoten liikesalaisuuteen ja että resepti on salainen. Sanoin, että saavat kernaasti pitää reseptin omana tietonaan, mutta haluan tietää kyseisen lihaproteiinin alkuperämaan. Ei vastausta. Jokainen voi siis käyttää mielikuvitustaan mistä maasta aines tulee ja miksi sitä ei haluta kertoa. HK:n makkarat jäävät minulta jatkossa kaupan hyllyyn. Ja luulen, että monelta muultakin.
- Anonyymi
Nyt ne vasta kamalle maistuukin, kummatkin, Atria ja HK. Aivan järkyttävä saippuan maku, mitä on tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708