Koska pitää huolestua minun ikäisellä miehellä arvon pitäisi olla max 400 yksikköä. Mulla on arvot olleet pitkän aikaa väh tupat viimeksi 900 yksikköä.
Myös maksa ja munuaisarvot ovat suuremmat kuin mikä on suositus.
Lääkärit eivät tee mitään sanovat vaan että tarkkaillaan tilannetta... hermot menee!!!
P-CK Kreatiinikinaasi
3
1838
Vastaukset
- kovin
lihaksikas tai käytätkö jotain kehonrakentajien lisäravinteita/hivenainecoctaileja? Suuri lihasmassa tai purkista napsittu kreatiini nostaa CK(=lihas)- ja Krea (=munuais)-arvoja.
Myös poikkeavan suuri rasitus, esim. tuntien kuntosalitreeni tai 10km lenkki, nostaa helposti CK:ta päiväksi pariksi.
Maksa-arvot ei mee näiden ehdotusteni piikkiin.- sairasko
aikaisemmin olen reenannut kuntosalilla aika paljonkin. Nyt en ole kolmeen vuoteen tehdyt oikeastaan mitään reeniä, enkä ole syönyt/juonut lisäravinteita...
- Anonyymi
Laita tieteellinen lähdeviite väitteellesi, että suuri lihasmassa ja kreatiinimonohydraatti-lisäravinne nostavat kreatiinikinaasia.
Jos lihakset eivät ole kipeitä, Kreatiinikinaasi labrakoe on turha??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059