Ihmisen aivotoiminta

onko ikuinen elämä mahdolli...

Katselitteko eilen Juicen haastattelua? Juice tiesi kuten minäkin että ihminen käyttää aivoistaan vain noin viidesosaa. Miksi vain viidesosaa? Kaikki ihmisessä oleva on evoluution tulosta. Evoluution päällimmäinen tarkoitus on jalostaa ihmisestä kaikin puolin sellainen joka selviytyy elossapysymisen kamppailussa.Miksi siis ihmisen aivot ovat viisi kertaa suuremmat kuin ihminen kykenee käyttämään? YKSINKERTAISTA WATSON. Voin selvittää asian. Ihmisen aivot ovat noinkin suuret koska niillä on tietty evoluution niille asettama tehtävä. Lääketieteen historia on lyhyt kuten tiedämme. Vasta noin sata vuotta on tavallinen rahvas "hyötynyt" lääketieteen kehityksestä. Jonkin verran suurempi on luontaishoidon historia(muutama tuhat vuotta?). Sen sijaan on ihmisen AIVOT kehittyneet senkaltaisiksi että ne voivat parantaa esim. sairauksia. Toki tiedämme että on olemassa "ihmeparanannuksia" jotka usein liitetään uskontoon(esim. Markku Koiviston liike). Millä luolaihmiset paransivat sairautensa? Eivät tosiankaan lääketieteellä EIVÄTKÄ MYÖSKÄÄN LUONTAISHOIDOILLA vaan omalla uskollaan ELI IHMISEN SUURELLA AIVOKAPASITEETILLA. Väitteeni siis kuuluu JOTTA IHMINEN VOI SAAVUTTAA HUOMATTAVAN ELINIÄN TAI JOPA KUOLEMATTOMUUDEN vain siihen LUJASTI uskomalla.

5

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin kärpäset

"Millä luolaihmiset paransivat sairautensa?"

Eivät millään, vaan kuolivat kuin kärpäset. Suuri osa kuoli jo vauvaiässä, ja lopuista suurin osa tuupertui ennen 30 vuoden ikää.

• juttuja

Urbaanilegenda tuo juttu, että ihminen käyttäisi vain 20% aivoistaan.

• Onko ikuinen elämä mahdollista

Kun on sairas ja tapahtuu jotain mukavaa niin olo kohenee heti. Onhan myös kaatajapappeja jotka parantavat ihmisiä. Parannettava on niin lujassa uskossa että sairaudet usein katoavat. Potilas(kaadettava) ottaa tällaisessa hurmoksessa kaikki aivokapasiteettinsa käyttöön ja sairaus usein katoaa.

• mukaan

Mielialalla ei ole havaittu merkitsevää yhteyttä paranemisen todennäköisyyteen. Aiemmin tämmöinen yhteys luultiin olevan ainakin syövässä, mutta tarkempi tutkiminen osoitti koko jutun virheeksi. Jos on parantuakseen, parantuu, vaikkei edes uskoisi siihen.

Ja ihminen kyllä käyttää koko aivokapasiteettiaan, kukaan ei vaan voi käyttää sitä sataprosenttisesti joka ikinen hetki. Ihan niin kun kukaan ei käytä tietokoneen prosessorin kapasiteettiakaan koko ajan täysillä.

• Nämä 'kaatajapapit' käyttävät menestyksellisesti joukkosuggestiota kaataessaan asiakkaansa.
        He imuroivat itselleen vahvan psyykkisen kentän. Koskettaminen riittää viemään asiakkaan oman energian ja tahtotilan ollessaan altistuneessa tilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe