Tietäisikö kukaan mistä voisi ostaa tai tilata sähköisen mehumaijan?? eli en tarvitse tietoa siitä vaan että mistä sellaisen saisi hommattua.
mehumaija sähköinen
4
855
Vastaukset
- martta_liitto. 4H
ei kande ostaa
- fafae
Ihan norm mehumaija sähkölevy semmoinen pikkuinen missä on vain yks levy ja korkeutta siinä 5cm joten mahtuu joka kaappiin.
Tuskin kannattaa vuokrata jos aikomus on useana vuonna sitä käyttää. Halvemmaksi tulee ostaa oma ja myydä sitten kun ei tarvitse.- Julia
Noh minä itse en ole hommaamassa mehumaijaa, mutta äitini on. Hänellä on aikaisemminkin ollut sähköinen ja sellaisen nyt tahtoisikin taas. Ei innostu noista levyjen ostosta. Eikä siellä päin ole minun tietääkseni edes mitään vuokraus juttua.
- sähköinen mehustaja
Julia kirjoitti:
Noh minä itse en ole hommaamassa mehumaijaa, mutta äitini on. Hänellä on aikaisemminkin ollut sähköinen ja sellaisen nyt tahtoisikin taas. Ei innostu noista levyjen ostosta. Eikä siellä päin ole minun tietääkseni edes mitään vuokraus juttua.
Finca tuo maahan saksalaista sähköistä mehumaijaa. Katso googlesta finca niin saat yhteystiedot, ja voit soittaa heille tilauksesi. Myös Rommelsbacher tai elektro entsafter hakusanoilla pääsee katsomaan kuvia ja tietoja sähk mehumaijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1222798- 872461
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651900- 1771853
- 561827
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581606Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461596- 1231413
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m4011346Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289