Liikkeitä mahan poistamiseksi

The Makkara

Olen 16-vuotias ja haluaisin mahan pois ja satun tietämään muutaman poikittaisvatsalihasliikkeen, mutta olisi kiva tietää lisääkin elikkäs jos joku voisi kertoa muutamia liikkeitä joilla harjoittaa poikittaista vatsalihasta niin olisin ihan kiitollinen. Liikkeet voi vaikuttaa kyllä sitten samalla muuallekkin, mutta kunhan ainakin poikittainen vatsalihas on mukana. Ja mielellään sellaisia liikkeitä missä ei tarvita mitään ylimääräistä tavaraa, paitsi tuolia tai jotain kotoa löytyvää

5

1037

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun mahas

siitä mihinkään häviä, vaikka kuinka paljon niitä vatsaliikkeitä teet ! laihduta !!!???

• liikuntaa

sohvan ja jääkaapin välillä!

• intiassa

jos käyt luovuttamassa mahasi niille niin varmasti arvostavat, sisäelimistä kun on intiassa paljon pulaa

• aleksi-78

asiallisen vastauksen.

Laitetaan oikein isolla seuraava fysiologinen tosiasia: PAIKALLINEN RASVANPUDOTUS ON MYYTTI. Vaikka tekisit miljoona istumaannousua päivässä, ei rasvat vatsan seudultasi häviäisi oikeastaan yhtään minnekään.

Harrasta monipuolisesti eri lajeja, jätä ruokavaliostasi rasvat, sokerit ja vaalea leipä pois, niin parissa kuukaudessa huomaat eron.

Tämän luettuasi et tietenkään usko minua ja menet taas sinne huoneesi lattialle ähisemään, mutta muistutan vielä siitä, että vatsalihakset ovat samanlaisia lihaksia kuin muutkin: ne kaipaavat lepoa. Älä siis tee niitä hullun lailla joka päivä!

Ja muista: vähintään joka toista vatsalihasliikettä kohden olisi hyvä tehdä yksi selkälihasliike. (esim. 50 vatsaa - 25 selkää) Pelkkien vatsalihasliikkeiden tekeminen tuottaa vääristyneen keskivartalon lihastasapainon, joka johtaa pahimmillaan selkäsärkyihin. Etenkin kun olet kasvuiässä vielä, niin kannattaisi hieman suunnitella ennen toteutusta.

• dsfdsf

syvät vatsalihakset on myös hyvä muistaa. Nykypäivänä kun näkee niitä napapaitoja pömppövatsoineen ja notkoselkineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe