Olen 16-vuotias ja haluaisin mahan pois ja satun tietämään muutaman poikittaisvatsalihasliikkeen, mutta olisi kiva tietää lisääkin elikkäs jos joku voisi kertoa muutamia liikkeitä joilla harjoittaa poikittaista vatsalihasta niin olisin ihan kiitollinen. Liikkeet voi vaikuttaa kyllä sitten samalla muuallekkin, mutta kunhan ainakin poikittainen vatsalihas on mukana. Ja mielellään sellaisia liikkeitä missä ei tarvita mitään ylimääräistä tavaraa, paitsi tuolia tai jotain kotoa löytyvää
Liikkeitä mahan poistamiseksi
5
1037
Vastaukset
- sun mahas
siitä mihinkään häviä, vaikka kuinka paljon niitä vatsaliikkeitä teet ! laihduta !!!???
- liikuntaa
sohvan ja jääkaapin välillä!
- intiassa
jos käyt luovuttamassa mahasi niille niin varmasti arvostavat, sisäelimistä kun on intiassa paljon pulaa
- aleksi-78
asiallisen vastauksen.
Laitetaan oikein isolla seuraava fysiologinen tosiasia: PAIKALLINEN RASVANPUDOTUS ON MYYTTI. Vaikka tekisit miljoona istumaannousua päivässä, ei rasvat vatsan seudultasi häviäisi oikeastaan yhtään minnekään.
Harrasta monipuolisesti eri lajeja, jätä ruokavaliostasi rasvat, sokerit ja vaalea leipä pois, niin parissa kuukaudessa huomaat eron.
Tämän luettuasi et tietenkään usko minua ja menet taas sinne huoneesi lattialle ähisemään, mutta muistutan vielä siitä, että vatsalihakset ovat samanlaisia lihaksia kuin muutkin: ne kaipaavat lepoa. Älä siis tee niitä hullun lailla joka päivä!
Ja muista: vähintään joka toista vatsalihasliikettä kohden olisi hyvä tehdä yksi selkälihasliike. (esim. 50 vatsaa - 25 selkää) Pelkkien vatsalihasliikkeiden tekeminen tuottaa vääristyneen keskivartalon lihastasapainon, joka johtaa pahimmillaan selkäsärkyihin. Etenkin kun olet kasvuiässä vielä, niin kannattaisi hieman suunnitella ennen toteutusta.- dsfdsf
syvät vatsalihakset on myös hyvä muistaa. Nykypäivänä kun näkee niitä napapaitoja pömppövatsoineen ja notkoselkineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151