voisiko joku

kertoa

Moi. Voisiko joku kertoa millainen luonne minulla on? asia vaivannut jo pitkään eikä kukaan ystävä piiristä uskalla kertoa. Olen parikymppinen mies ja minulla on erittäin väkivaltainen ja äkkipikainen luonne ja olen sen takia joutunut poliisien kanssa tekemisiin jo monta vuotta rikosrekisteriin on kertynyt jo monia pahoinpitelyjä ja omaisuusrikoksia. Olen ollut myös psykiatrisella osastolla hoidossa teini ikäisenä luonteeni takia. onko minulla Asosiaalinen persoonallisuushäiriö?

11

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22v

Lääketieteellisestä näkökulmasta kuvauksesi käyttäytymisestäsi vastaa adhd- oireistoa. Tiedosta ongelmasi, tarkkaile käyttäytymistäsi ja kysy itseltäsi, miksi teet niin kuin teet tietyissä tilanteissa. "Ajattele mitä teet, älä tee mitä ajattelet" Luonne ja käyttäytyminen ovst kaksi eri asiaa ja erotettavissa toisistaan.

Rauhoitu hyvä mies, on mun neuvo. Harrasta liikuntaa ja syö terveellisesti. Jokainen voi hallita käytöksensä, se kannattaa.

Virheistään kannattaa oppia. Itse päätin vähentää alkoholinkäyttöäni, viime krapulassa oli hyvin voimakkaita itsemurha-ajatuksia. Mäkin olin joku aika sitte pari päivää suljetulla omasta tahdosta, toista kertaa en sinne halua. Siellä ei saa hoitoa, siellä lääkitään ja varastoidaan ihmisiä.

• ....

Toi oli aika asiallinen vastaus kiitos! Olen lukenut adhd:sta ja olen epäillyt itsekin asiaa mutta en ole kehdannut mennä puhumaan asiasta lääkäriin koska en halua että minut leimataan mielenterveys potilaaksi. Onko mitään lääkäreitä tai mitään semmosia paikkoja mitkä on erikoistunut adhd:seen ja sen hoitoon? Terveyskeskukseen en halua mennä koska siellä olevat lääkärit on mitä on, eli aika ammattitaidottomia.

• perehtyneitä
        .... kirjoitti:

Toi oli aika asiallinen vastaus kiitos! Olen lukenut adhd:sta ja olen epäillyt itsekin asiaa mutta en ole kehdannut mennä puhumaan asiasta lääkäriin koska en halua että minut leimataan mielenterveys potilaaksi. Onko mitään lääkäreitä tai mitään semmosia paikkoja mitkä on erikoistunut adhd:seen ja sen hoitoon? Terveyskeskukseen en halua mennä koska siellä olevat lääkärit on mitä on, eli aika ammattitaidottomia.

hoito/tutkimustahoja. Hakeuduhan vaikkapa neuropsykologin juttusille.

• tietoo
        perehtyneitä kirjoitti:

hoito/tutkimustahoja. Hakeuduhan vaikkapa neuropsykologin juttusille.

onko kellään mitään tietoa että mihin otan yhteyttä? sairaalaa tai mitään semmosta?

• Psykopatologia
        tietoo kirjoitti:

onko kellään mitään tietoa että mihin otan yhteyttä? sairaalaa tai mitään semmosta?

• ......
        Psykopatologia kirjoitti:

Asun pk-seudulla.

• Psykopatologia

• lähempää?

• netti linkistä..
        lähempää? kirjoitti:

löytyykö muualta? asun itse järvepäässä,

Onko kuinka kallis paikka..onko tietoa? olen tällä hetkellä työtön niin ei oikein olisi varaa liian kalliiseen lääkäriin. pistin kuitenkin numeron ylös.

• 22v

• .........
        22v kirjoitti:

Oman kunnan terveyskeskuksen ja mielenterveystoimiston kautta http://www.jarvenpaa.fi/sivu/index.tmpl?sivu_id=103

On myös adhd-kilinikka http://www.voimavara.net/asiakkaat.php

Otin yhteyttä sähköpostilla sinne ADHD-Klinikalle ja vastaus oli että he eivät voi tehdä ADHD -diagnoosia. pitää varmaan ottaa yhteyttä sinne nurmijärven lääkäriasemalle ja kysyä sieltä mutta toivottavasti ei oo hirveän kallis kun toi rahatilannne riittää hädin tuskin elämiseenkään. Kiitos kuitenkin neuvoista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7120
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4907
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4235
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3453
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      723
      2250
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      271
      1671
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1455
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1418
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1374
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1356
    Aihe