Oletteko maistaneet?
Miltä maistuu ihmisliha?
13
7035
Vastaukset
- Humander
...noin pöyristyttävän mauton kysymys!
- kannibaali
Eipä se mitenkään erikoiselta. Omaa lihaani olen syönyt nakertamalla sormien vierestä hiukan lihaa.
- kannibaali
Siis kynsien vierestä, sormista. Tajustiko?
- kannibaali
kannibaali kirjoitti:
Siis kynsien vierestä, sormista. Tajustiko?
Voi sitä lihaa myös varpaista nakertaa! Aattelin kjoskus paistaaki. Vois tulla aika maukasta, mutta vieraillehan sitä ei varmaankaan kannata tarjota.
- EnriQue
kannibaali kirjoitti:
Voi sitä lihaa myös varpaista nakertaa! Aattelin kjoskus paistaaki. Vois tulla aika maukasta, mutta vieraillehan sitä ei varmaankaan kannata tarjota.
Ja sit tulee syötyä itseään päivittäin ku on pureskellu poskiaan sillein sisältä et ne on ihan rikki... ei kyllä kovin maukasta. Ja kun haavat alkaa arpeutumaan niin niitä voi kans syödä, paljon maukkaampaa kuin sormista. ...ja oon tehny reiän itselleni korvaan injektioneulalla, sellasella isolla ja siitä tuli kans palanen korvalihaa jonka söin. Omasta verestään vois varmaan tehdä verilettuja kun verenluovutuksessakin otetaan joku 4 desiä niin kyllähän sen verran aina liikenee. Täytyis vaan opetella käyttämään sellaista neula-letku juttua... Saiskohan apteekista ostaa...???
- jesus
kalkkunalta.
- _J_
mutta koostumus ja maku taitaa olla hyvin lähellä sianlihaa.
- Piru
Hiipikää ruumihuoneelle tuoreen lihan kimppuun. Halvaks tulee ja saa varmasti hyvää moneks päiväks. Jos ootte maistaneet lepakkoa niin ihmisliha on vielä parempaa... Gimme a break!
- Katju
..väittävät, että aika samalta kuin possu, mutta en sitten tiedä.
- kielonen
Ihmisen liha maistuu sianlihalta, söin ihmisen lihaa Borneon ihmissyöntifestivaaleilla marraskuussa 1989.
- .. asennossa
Perinneruokaviikot?
- i think
.. asennossa kirjoitti:
Perinneruokaviikot?
Luulen että muun muassa ihmisen tuoksu, veren maku ja posken limakalvon maku antaa suuntaa. Sikakin maistuu jotenkin siltä miltä se tuoksuu. Näin ollen luulen että ihminen maistuu hiukan kanalta, kuten eräässä Hannibal elokuvassa käy ilmi. Ehkä sielukkaammaltaa terveestä ihmisestä.
- kylsenäinon
i think kirjoitti:
Luulen että muun muassa ihmisen tuoksu, veren maku ja posken limakalvon maku antaa suuntaa. Sikakin maistuu jotenkin siltä miltä se tuoksuu. Näin ollen luulen että ihminen maistuu hiukan kanalta, kuten eräässä Hannibal elokuvassa käy ilmi. Ehkä sielukkaammaltaa terveestä ihmisestä.
Ihminen taitaa maistua siltä mitä hän on syönyt - kuten siatkin. Noin muuten kuvittelisin ihmisen maistuvan lähinnä sialta eikä kanalta - ihan ravinnon mukaan.
Eräässä Hannibal Lecter-elokuvassa taas poliisi söi omia aivojaan ja piti makua "pähkinäisenä" kuten kaikki tseffitkin yleensä kuvailevat maistamiaan makuja - pähkinäisiänä tai maallisena (nutty or earhtly), mikä tietysti on vain kohtelias tapa sanoa, että pahaa oli.
Tryffelikään tuskin kenenkään mielestä on hyvä, mutta kun se on vain pakko sanoa niin tai menettää keitiö-uskottavuutensa.
Paras oli eräs suomalaisnainen, joka kieltäytyi maistamasta tseffin tarjoamaa osteria sanomalla, ettei hän halua syödä mitään spermaa, joka tietysti haisee myös "merelliselle".
Esinahan alta voi jokainen mies kaivaa töhnää, joka haisee kaikkien kulinaristien arvostamalta juustolta tai haistaa naisensa alapäätä saadakseen hapansilakan aromin nenäänsä.
Mutta ihminen ei maistu kanalta vaan sialta, joita suurin osa miehistä on ainakin ämmien mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804